شاخص‌ترین برندها و سیستم‌های خانه هوشمند در سال 2019-بخش دوم

شاخص‌ترین برندها و سیستم‌های خانه هوشمند در سال 2019-بخش دوم

در بخش اول این وبلاگ، به معرفی کلی سیستم‌های خانه هوشمند و برخی برندهای برتر نظیر آمازون اکو و لامپ فیلیپس Hue پرداختیم. در این مطلب تصمیم داریم به دیگر برندهای مطرح در خانه هوشمند بپردازیم.

خانه‌ هوشمند

در بخش اول این وبلاگ، به معرفی کلی سیستم‌های خانه هوشمند و برخی برندهای برتر نظیر آمازون اکو و لامپ فیلیپس Hue پرداختیم. در این مطلب تصمیم داریم به دیگر برندهای مطرح در خانه هوشمند بپردازیم.

سوئیچ نور TP-Link HS200

لامپ‌های Philips Hue و چراغ‌های هوشمند مشابه فوق‌العاده و بی‌دردسر هستند و تا زمانی که کسی سوئیچ را نچرخاند نورپردازی نمی‌کند.

برای سهولت در استفاده خرید سوئیچ‌های چراغ هوشمند را در نظر بگیرید زیرا می‌توانید از طریق گوشی هوشمند یا سیستم خانه هوشمند خود کنترل کنید که آیا سوئیچ چراغ در حالت فیزیکی بالا یا پایین قرار دارد. با استفاده از برنامه Kasa، می‌توانید اقدامات هوشمندانه ایجاد کنید برای مثال می‌توانید به برنامه بگویید که "در حال تماشای تلویزیون در طبقه پایین هستم" در این صورت سوئیچ‌ها به طور خودکار تمام چراغ‌های طبقه بالا را خاموش می‌کنند.

TP-Link HS200 با آمازون الکسا و دستیار گوگل کار می‌کند اما اگر در ابتدا از Apple HomeKit ، Wink یا سیستم هوشمند دیگری استفاده می‌کنید باید گزینه‌های دیگری را در نظر بگیرید.

ترموستات Ecobee4

Ecobee4 به شما این امکان را می‌دهد تا درجه حرارت هوا را با دستورات صوتی کنترل کنید اما برخلاف سایر ترموستات‌های هوشمند تنها با بلندگو آمازون خود کار می‌کند، بنابراین می‌تواند همه کارهایی را انجام دهد که الکسا یا دستیار گوگل نیز می‌توانند انجام دهند.

Ecobee4 با برنامه‌ها و دیگر اکوسیستم‌های خانگی نظیر Alexa یا Apple HomeKit یکپارچه می‌شود. به‌علاوه این امکان را دارد که آن را از اتاق دیگری کنترل کنید.

دوربین امنیتی NetGear Arlo Q

درحالی‌که برخی از این دستگاه‌های هوشمند بیشتر برای راحتی و سرگرمی هستند، NetGear Arlo Q ابزاری واقعاً مفید برای امنیت خانه است. NetGear Arlo Q با قابلیت فیلمبرداری و شنیداری با کیفیت بالا حتی می‌تواند تصاویر با کیفیتی را از افراد در تاریکی ایجاد کند. می‌توانید تنظیم کنید که دوربین شما هنگامی که خانه هستید، به طور خودکار ضبط کند یا زمانی که در محل کار هستید ، آن را بر اساس برنامه زمانی تنظیم کنید. این سیستم هفت روز تهیه نسخه پشتیبان از فیلم و صدا را به صورت رایگان ارائه می‌دهد و این در مقایسه با سایر سیستم‌های امنیتی هوشمند دیگر ، یک سرمایه‌گذاری ارزشمند است.

کبابپز برقی دیجیتال Char-Broil با فناوری SmartChef

هرکس که کباب پخته باشد مطمئناً سختی آن را می‌داند پیاده‌روی در داخل و خارج از خانه برای چک کردن آن به امید اینکه دمای آن به اندازه کافی گرم باشد اما استیک را نسوزاند و در صورت لزوم ذغال سنگ یا مایع سبکتری اضافه شود، اندکی دشوار است. این ابزار هوشمند همه این موارد را پوشش می‌دهد و هنگام گرم شدن کوره، به شما هشدار می‌دهد که دمای داخلی چیست و زمانی که گوشت یا ماهی شما کاملاً پخته شده باشد به شما اطلاع می‌دهد.

دستگاه آشپزی Perfect Bake Pro

اگر می‌خواهید با نیمی از فنجان آرد، سه تخم‌مرغ و تعدادی زغال اخته موجود در یخچال خود، چیزی درست کنید، این دستگاه هوشمند به شما کمک می‌کند. دستورالعمل‌هایی را برایتان ایجاد می‌کند و سپس می‌توانید از آن استفاده کنید.

البته مطابق دستورالعمل تعداد افراد یا حتی مقدار مواد مورد نیاز خود را تغییر دهید. از همه مهمتر، شما می‌توانید از کاسه برای اندازه‌گیری مواد خود در هنگام ریختن آن استفاده کنید. کاسه هوشمند به شما می‌گوید چه موقع می‌توانید ریختن مواد را متوقف کنید.

جاروبرقی هوشمند Ecovacs Deebot N79S

Ecovacs Deebot N79S با سیستم‌های خانه هوشمند و سایر برنامه‌ها ادغام می‌شود، در حالت دستی عمل می‌کند و سطوح را به خوبی تمیز می‌کند. همچنین از باتری با ماندگاری بالاتری نیز برخوردار است.

تلویزیون هوشمند ال‌جی

ال‌جی شرکتی است که قابلیت اتصال الکسا و Google Assistant را در تلویزیون‌های هوشمند خود ارائه می‌دهد.

با داشتن یک تلویزیون هوشمند، می‌توانید خدمات پخش خود را نظیر Netflix و Hulu، جعبه کابل و سایر دستگاه‌های ویدیویی را در یک مکان به هم وصل کنید. بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند مانند محصولات ال‌جی ، قابلیت کنترل صدا را نیز ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد از تلویزیون بخواهید فیلم یا نمایش موردنظر را جستجو کند.

اگر به تازگی شروع به توسعه خانه هوشمند خود کرده‌اید و فقط یک تلویزیون هوشمند ابتدایی با ادغام در سرویس‌های اصلی پخش می‌خواهید، می‌توانید یک تلویزیون ال‌جی با قابلیت‌های 4K ، Google Assistant و Alexa خریداری کنید.

یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین مدل‌ها تلویزیون ال‌جی کلاس 4K هوشمند UHD با AI ThinQ است. برای کسانی که الکسا یا Google Assistant ندارند، این تلویزیون با نرم‌افزار کنترل صدا ال‌جی به نام AI ThinQ همراه است.

مطالب مرتبط

شاخص‌ترین برندها و سیستم‌های خانه هوشمند در سال 2019-بحش اول

در سال 2019 سیستم‌ها و تجهیزات هوشمند خانگی بیشتر از هر زمان دیگری چشمگیر و همه‌گیر شده‌اند. استفاده از یک سیستم هوشمند دیگر فقط به این معنی نیست که از الکسا بخواهید آب و هوا را پیش‌بینی کند یا آهنگ جدید و محبوبی را پخش کند. اکنون می‌توانید از دستگاه‌های هوشمند برای کباب کردن مرغ در کباب‌پز خود استفاده کنید و یا در حالی مشغول به تماشای یک فیلم هستید چراغ‌ها را در اتاق نشیمن خاموش یا روشن نمایید.

در هنگام انتخاب پردازنده IoT ملاحظاتی را باید در نظر بگیرید. به‌علاوه باید نگاهی به نحوه تأثیرگذاری بنیاد RISC-V بر چشم‌انداز پردازنده داشته باشید.

هر آنچه باید در مورد دستیار صوتی آمازون الکسا بدانید

آمازون الکسا (Amazon Alexa) که به عنوان ساده الکسا شناخته می‌شود یک دستیار مجازی است که توسط آمازون ساخته شده و برای اولین بار در بلندگوهای هوشمند Amazon Echo و Amazon Echo Dot استفاده شده است.

هر آنچه باید در مورد دستیار صوتی آمازون الکسا بدانید-بخش دوم

در بخش اول این وبلاگ، به معرفی دستیار صوتی آمازون الکسا، مهارت‌ها، سرویس‌های صوتی و بیان برخی نگرانی‌ها در مورد حریم خصوصی پرداختیم. در این مطلب تصمیم داریم به دیگر کاربردهای این دستیار صوتی از جمله اتوماسیون خانگی، دستورات و فرمان‌ها، موسیقی، ورزش و تجارت بپردازیم.