کاربردهای خلاقانه واقعیت افزوده AR

کاربردهای خلاقانه واقعیت افزوده AR

کمپانی National Geographic به منظور آشنایی ودوستی بیشتر مردم با این مجموعه دست به اجرای کمپینی شگفت انگیز بادوربین های ARدرمحیط های عمومی زدکه مخاطبانش راشگفت زده نمود.

واقعیت افزوده AR

واقعیت افزوده AR به سرعت تبدیل به یکی از داغ ترین روندها در صنعت بازاریابی و تبلیغات شده است و عملا به عنوان روشی خلاقانه و نوآورانه در ارتباط با مشتریان و افزایش مشارکت آنها دارد. در چند سال اخیر تکنولوژی بطرز خارق العاده ای پیشرفت کرده است و انتظار می رود بازار AR به این روند رشد همچنان ادامه دهد. بنا به گفته موسسه Markets and Markets انتظار می رود تا سال 2022 این بازار به رشد 117.4 بیلیون دلاری برسد.

واقعیت افزوده AR این فرصت را برای بازاریابان و فعالان صنعت تبلیغات فراهم می کند که کمپین های نوآورانه و خلاقانه ای را تعریف نمایند که دنیای واقعی را با دنیای دیجیتال ترکیب می نماید.

واقعیت افزوده اکنون برای دسته وسیعی از مصرف کنندگان شناخته شده است. از کودکان گرفته تا متخصصین تکنولوژی، در واقع می توان گفت برای همه ی کسانی که یک گوشی هوشمند دارند.

در ادامه با هم یکی از کاربردهای هیجان انگیز واقعیت افزوده AR را ببینیم که کمپانی National Geographic به منظور آشنایی ودوستی بیشتر مردم با این مجموعه دست به اجرای کمپینی شگفت انگیز بادوربین های ARدرمحیط های عمومی زدکه مخاطبانش راشگفت زده نمود.