Nobka_Jaguar Land Rover to use BlackBerry technology.jpg

استفاده از تکنولوژی Blackberry در اتومبیل های جگوار

خودروی جگوار لندروور از فناوری های اطلاعاتی و امنیتی Blackberry در وسایل نقلیه هوشمند نسل بعد خود استفاده خواهد کرد.

خودروی جگوار لندروور از فناوری های اطلاعاتی و امنیتی Blackberry در وسایل نقلیه هوشمند نسل بعد خود استفاده خواهد کرد. به عنوان بخشی از این قرارداد، یک شرکت نرم افزاری در کانادا، ضوابط و شرایط لازم را به تولید کننده خودرو ارائه می دهد. علاوه بر این یک تیم اختصاصی از مهندسین Blackberry از فرمولاسیون بخش کنترل الکتریکی (ECU) پشتیبانی خواهند کرد.

Dave Nesbitt مدیر مهندسی وسایل نقلیه جگوار لندروور در مورد این مشارکت اظهار داشت: " همکاری با Blackberry منجر به تولید خودروهای ایمن، مطمئن و هوشمند که مطابق با خواست مشتریان ماست می شود. با همکاری مهندسین Blackberry، ما قادر به دسترسی به پویاترین و به روزترین نرم افزارها جهت برخورداری از بالاترین امنیت مورد نیاز برای تولید وسایل نقلیه ی هوشمند خواهیم بود."

Blackberry با پیشبرد موقعیت خود در سرمایه گذاری امنیت اشیا (EoT)، تعداد گسترده ای از نرم افزارها را با هدف سرمایه گذاری کاربران، مدیران فناوری اطلاعات و توسعه دهندگان راه اندازی کرده است. Blackberry secure یکی از این نرم افزارهاست.

قابلیت های پیشرفته Blackberry secure شامل ایمن سازی اپلیکیشن های موبایل مایکروسافت با Blackberry Enterprise Bridge می باشد. علاوه بر این، ویژگی دیگری در Blackberry با عنوان Do not disturb برای جلوگیری از اعلان های ایمیل و تقویم در خارج از زمان کار معمول و تبادل تصاویر، فیلم ها، فایل های PDF و سایر فایل ها در نظر گرفته شده است.

برخی از راهکارهای پیشرفته که با هدف بهبود مدیریت فناوری نهایی به کار رفته اند، شامل استقرار دستگاه های اندرویدی از پیش تنظیم شده و مدیریت اطلاعیه های کاربرانی است که از یک پلتفرم استفاده می کنند.

در ژوئن سال گذشته، شرکت جگوار لندروور درباره ی سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری در Lyft برای حمایت از برنامه های مشترک در ایالات متحده برای گسترش تکنولوژی خبر داد.