اپراتور مخابراتی Verizon پوشش شبکه NB-IoT خود را در ایالات‌متحده آمریکا گسترش می‌دهد

اپراتور مخابراتی Verizon پوشش شبکه NB-IoT خود را در ایالات‌متحده آمریکا گسترش می‌دهد

ورایزن غول مخابراتی ایالات‌متحده اعلام کرده‌است که اکنون شبکه NB-IoT در سراسر ایالات‌متحده در دسترس است و بیش از ۹۲ درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد.

Verizon غول مخابراتی ایالات‌متحده اعلام کرده‌است که اکنون شبکه NB-IoT در سراسر ایالات‌متحده در دسترس است و بیش از ۹۲ درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد. شبکه NB–IoT به همراه پلتفرم مدیریتی ThingSpace این اپراتور ، API ها، ابزارها و اکوسیستم غنی شرکای این اپراتور، با هدف توانمندسازی مشتریان شرکت‌ها برای ارائه راهکارهای نوآورانه NB-IoT راه‌اندازی شده است.

این شبکه که به طور خاص برای کاربردهای اینترنت اشیا (IoT) طراحی شده‌است می‌تواند، دسترسی به چیپ‌ست‌های ارزان‌قیمت و پوشش گسترده‌تر را ممکن ساخته و مصرف انرژی را به طور قابل‌توجهی افزایش دهد. این شبکه توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا هر دو ترافیک داده IP و غیر IP را مدیریت کنند و با استفاده از این قابلیت، آنان می‌توانند تجهیزات مبتنی بر IoT را برای راهکارهایی که اغلب از تلفن همراه در آن استفاده نمی‌کنند، بسیار ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر تولید کنند.

این تکنولوژی برای استفاده در صنایع، تأسیسات، شهرهای هوشمند، کشاورزی و نظارت بر محیط‌زیست مناسب است.

بیل استون معاون توسعه فناوری و برنامه‌ریزی شرکت ورایزن، در این باره می‌گوید: "ما شبکه NB-IoT خود را در محدوده Guard Band خودمان طراحی کرده‌ایم. با استفاده از راهکار Guard Band برای شبکه‌ای با پهنای باند کم، ما می‌توانیم در زمانی که مشتریانمان گزینه‌های مختلفی برای رفع نیازهایشان نیاز دارند، طیف وسیع و گزینه‌های کارآمدی را پیش روی مشتریانمان قرار دهیم. استفاده استراتژیک از گزینه‌ها، یکی از متغیرهایی است که منجر به برتری مداوم عملکرد و مدیریت قوی سرمایه ورایزن در طول این سال‌ها شده‌است.

در ماه آوریل، اپراتورهای مخابرات کره‌جنوبی KT و SK Telecom ، تعرفه اشتراک شبکه 5G را مشابه با قیمت فعلی اشتراک در شبکه 4G کنونی خود و به همان قیمت ۲۸ پوند در ماه است، اعلام کرده‌اند. این خبر همزمان با اعلام خبر راه‌اندازی شبکه 5G واریزن در بریتانیا انجام شد.

علاوه بر این در ماه فوریه، ورایزن با استفاده از رایانش لبه (MEC) موفق شد زمان تأخیر در شبکه 5G را به نصف کاهش دهد. مهندسین این شرکت توانستند تجهیزات رایانش لبه (MEC) با دسترسی چندگانه و پلتفرم نرم‌افزاری MEC را به شبکه لبه نزدیک کنند.

مطالب مرتبط

ارائه سیستم نظارتی مبتنی بر اینترنت اشیا برای ناوگان دریایی

شرکت حمل‌ونقل دریایی Topaz Energy and Marine قرارداد بلندمدتی را با شرکت نفت GE-owned امضا کرده است تا سیستم نظارت بر وضعیت روانکارها (VitalyX) را برای افزایش زمان نگهداری نفت و مواد روانکار در کشتی و زمانبندی برنامه حرکت ناوگان این شرکت مستقر نماید.

رونمایی از اولین سخت‌افزار ارتباطی 5G جهان برای صنعت خودروسازی توسط Huawei

شرکت Huawei در روز گذشته اولین سخت‌افزار ارتباطی مبتنی بر تکنولوژی 5G جهان را در صنعت خودروسازی به بازار معرفی کرد که نشان از چشم‌انداز این شرکت برای تبدیل‌شدن به یک تأمین‌کننده کلیدی در بخش فناوری‌های خودران است.

اولین عمل جراحی مغز از راه دور در جهان با استفاده از پتانسیل اینترنت اشیا و شبکه 5G

یک بیمار پارکینسون در چین اولین عمل جراحی مغز از راه دور را با استفاده از پتانسیل مراقبت‌های بهداشتی IoT دریافت کرده ‌است.

آزمایش شبکه 5G و اتومبیل‌های خودران برای حل مشکلات ترافیکی کلان‌شهرها

شرکت LG Uplus با همکاری دانشگاه Hanyang در حال آزمایش اتومبیل‌های خودران بر روی بستر شبکه 5G در راستای حل مشکلات ترافیکی در شهر سئول است.