تعادل مناسب بین گستردگی و عمق برنامه‌های شرکا کلید موفقیت اینترنت اشیا است

تعادل مناسب بین گستردگی و عمق برنامه‌های شرکا کلید موفقیت اینترنت اشیا است

موسسه تحقیقاتی ABI گزارشی با عنوان "SI/VAR and Partner Program IoT Ecosystem Market Data" که در آن 547 شرکت را در توانایی‌های خدمات IoT را تجزیه و تحلیل رتبه‌بندی کرده است، این گزارش نشان می‌دهد که برنامه‌های شرکا و شرکت‌های عضو، به‌طور پیوسته در حال بلوغ هستند درحالی‌که همزمان تعداد میانگین اعضا در هر برنامه اشتراکی در حال کاهش می‌باشد.

موسسه تحقیقاتی ABI گزارشی را با عنوان "SI/VAR and Partner Program IoT Ecosystem Market Data" منتشر کرده که در آن 547 شرکت را در توانایی‌های خدمات IoT را تجزیه و تحلیل رتبه‌بندی کرده است، این گزارش نشان می‌دهد که برنامه‌های شرکا و شرکت‌های عضو، به‌طور پیوسته در حال بلوغ هستند درحالی‌که همزمان تعداد میانگین اعضا در هر برنامه اشتراکی در حال کاهش می‌باشد.

این گزارش در مقایسه با اولین باری که موسسه تحقیقاتی ABI گزارش رتبه‌بندی IoT را در سپتامبر 2015 منتشر کرد، تعداد سازمان‌هایی که رتبه بالاتری را کسب می‌کردند تقریباً دو برابر و نیم برابر بود که 65 درصد از سازمان‌های فهرست‌شده در رده بالایی قرار گرفتند.
Ryan Harbison تحلیلگر موسسه تحقیقاتی ABI می‌گوید: "موفق‌ترین برنامه‌های شغلی، آنهایی هستند که به تعادل درست بین گستردگی و عمق ارائه برنامه شریک خود را نشان می‌دهند. شرکت‌ها و کاربران نهایی در سراسر بازارهای عمودی همچنان به این اکوسیستم‌ها ادامه خواهند داد تا به‌طور مؤثر در زمینه تکنولوژی و چشم‌انداز تأمین‌کنندگان به‌طور مؤثرتر هدایت شوند."

گزارش دیگری از این موسسه تحقیقاتی با عنوان "فضاهای شهری هوشمند"منتشر شده است که توجه بسیار کمی به موضوع مبرم بازتعریف فضای عمومی برای کنار آمدن با مثال‌های جدید برگرفته از تکنولوژی مانند به اشتراک‌گذاری اقتصاد، اتوماسیون و به‌طورکلی اقتصاد شهر هوشمند شده ‌است. این مسئله علی‌رغم بحث‌های ادامه‌دار در مورد شهرهای هوشمند که عمدتاً بر روی دیجیتالی کردن زیرساخت‌ها از طریق انواع ارتباطات و اینترنت اشیا متمرکز هستند، وجود دارد.

Dominique Bonte از موسسه تحقیقاتی ABI می‌گوید: "پارکینگ یکی از واضح‌ترین نمونه‌هایی از چگونگی فناوری حمل و نقل هوشمند است، مخصوصاً به اشتراک‌گذاری ماشین‌های خودران، نحوه سازماندهی فضای عمومی را متحول می‌کند."

مطالب مرتبط

زیمنس و آروبا، شراکت خود را در دنیای فناوری اطلاعات را اعلام کردند

Siemens و Aruba، شراکت استراتژیک خود را بر روی پل زدن فناوری عملیاتی (OT) و فناوری اطلاعات (IT) را اعلام کردند.

ضعف مدیریتی و از دست رفتن سرمایه در حوزه‌ی اینترنت اشیا

مطالعات جدید نشان می‌دهد که شرکت‌ها با وجود به کارگیری ساختارهای IoT در مدل‌های کسب و کار خود، ضعف‌های قابل توجهی در زمینه‌ی مالی ناشی از فقدان بهره‌برداری از شیوه‌های متناسب دارند.

اینترنت اشیا راهکارهای خرده‌فروشی ERP را ارتقا می‌دهد

بخش خرده‌فروشی تغییرات چشمگیر در بازارهای جدید بر اساس تکنولوژی را تجربه کرده است، که تطبیق فناوری با اینترنت اشیا (IoT) را تسریع می‌بخشد.

دستگاه‌های اینترنت اشیا به سوپر کامپيوتر تبدیل می‌شوند

شرکت نرم‌افزاری Sisense، اخیراً موتور شناسایی داده‌ها با نام "Sisense Hunch" که هدف آن تبدیل سنسورها، تلفن‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی به سوپر کامپیوتر است را راه‌اندازی کرده است.