Nobka_Banner Site-fa-elecomp 2018.jpg

حضور شرکت نبکا در نمایشگاه الکامپ 1397

شرکت نبکا ضمن حضور در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 1397 از شما عزیزان برای بازدید از غرفه ما به شماره 1430 در سالن 27 ، دعوت می‌نماید.

شرکت نبکا ضمن حضور در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 1397 از شما عزیزان برای بازدید از غرفه ما به شماره 1430 در سالن 27 ، دعوت می‌نماید. این نمایشگاه از تاریخ 6 الی 9 مرداد ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در زمینه تولید، عرضه محصولات و خدمات مرتبط با صنایع الکترونیک وکامپیوتر در کشور می‌باشد که به صورت سالانه و با حضور گسترده فعالان این عرصه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.

در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای این صنعت به علاقمندان ارائه می‌گردد و مجالی بی‌نظیر برای تعامل و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. نتایج این فرآیندها، سرآغاز بسیاری از همکاری‌های تجاری و فناوری بین دست‌ اندرکاران عرصه الکترونیک و رایانه می‌باشد، که نقش غیرقابل انکاری در تحرک بخشیدن به این حوزه‌ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می‌نماید.

نبکا شهرها و شهروندان را از طریق ارائه خدمات خلاقانه‌ی دیجیتال و نوآوری‌های مرتبط با شهر هوشمند، برای دستیابی به زندگی سالم، ایمن‌تر، و با کیفیتی بالاتر توانمند می‌کند. ما طیف گسترده‌ای از راهکارهای نوآورانه و محصولات اینترنت اشیا، را برای شهرهای پایدار ارائه می کنیم.

از شما دعوت می‌نماییم برای آشنایی با راهکارهای ما از غرفه نبکا در الکامپ ترندز بازدید نمایید.