راه‌اندازی یک ابزار جدید برای قیمت‌گذاری راهکارهای IoT برای کسب‌وکارها

راه‌اندازی یک ابزار جدید برای قیمت‌گذاری راهکارهای IoT برای کسب‌وکارها

اخیراً کمپانی Sprint اعلام کرده است که یک ابزار جدید برای راهکارهای IoT و به منظور ارزیابی و برآورد قیمت با عنوان Curiosity IoT Estimation Tool را برای مشتریان کسب‌وکارها راه‌اندازی کرده است که دسترسی سریع به داده‌ها و قیمت‌گذاری راهکارهای مبتنی بر IoT را برای مشتریان فراهم می‌کند.

اخیراً کمپانی Sprint اعلام کرده است که یک ابزار جدید برای راهکارهای IoT و به منظور ارزیابی و برآورد قیمت با عنوان Curiosity IoT Estimation Tool را برای مشتریان کسب‌وکارها راه‌اندازی کرده است که دسترسی سریع به داده‌ها و قیمت‌گذاری راهکارهای مبتنی بر IoT را برای مشتریان فراهم می‌کند. این محصول همچنین اجازه انتخاب یک یا چندین ویژگی را برای ایجاد نقطه دسترسی دلخواه (APN) و همچنین اطلاعات مربوط به برآورد قیمت‌ها را به کاربران می‌دهد.

این ابزار نرخ‌های بین‌المللی IoT را از شش منطقه مختلف در سراسر جهان ارزیابی و ارائه می‌دهد تا سایرین از برنامه‌های شرکت‌های بین‌المللی برای ساختن راهکارهای IoT و تخمین قیمت‌ها بهره‌مند شوند. این ابزار با بهره‌گیری از برآوردهای قیمت‌گذاری برای اضافه کردن هر تعداد دستگاه و خدمات مورد نیاز بدون مواجه شدن و مذاکره با یک تیم فروش، مزایای استفاده از راهکارهای IoT را به راحتی در اختیار کسب‌وکارها می‌گذارد.

Ivo Rook یکی از مدیران ارشد Sprint در این باره گفت: "صرف‌نظر از اینکه شما در چه مرحله از برنامه‌ریزی هستید، این ابزار به سرعت و به راحتی به شما کمک می‌کند تا قیمت‌های سفارشی را برای سرویس‌های IoT مورد نظر سازمان در اختیار داشته باشید."

با توجه به ادعای AT&T رقیب این شرکت در مورد "شبکه 5G-E" و بازاریابی آن، Sprint در اوایل ماه جاری میلادی نیز یک آگهی تمام صفحه در نیویورک‌تایمز با عنوان " 5Gجعلی" منتشر کرد. با وجود بهره‌برداری از شبکه G4، استراتژی بازاریابی AT&T برای شبکه 5G-E رقبا را تحریک کرده است. بر اساس نظر برخی از منتقدان، نام تجاری مورد استفاده این کمپانی فریبنده است و بعضی از مصرف‌کنندگان بر این باورند که دسترسی سریع به شبکه 5G برای آنها ممکن شده است. پیش از این و در ماه فوریه، Sprint یک نظرسنجی انجام داد که در آن 54 درصد از مصرف‌کنندگان بر این باور بودند که 5G-E مشابه یک شبکه 5G یا حتی بهتر از آن است.

مطالب مرتبط

۲۵ شرکت برتر IoT در سال ۲۰۱۹

بر اساس گزارش Crunchbase حدود 26.792 استارتاپ، اینترنت اشیا را به عنوان یکی از فناوری‌های اصلی خود قرار داده‌اند که برای راه‌اندازی محصولات، سرویس‌دهی و پشتیبانی از مدل‌های جدید کسب‌وکار به پلتفرم متکی هستند.

گزارش‌های اخیر تشدید حملات سایبری به تجهیزات IoT را نشان می‌دهد

اخیراً شرکت آمریکایی Cyxtera Technologies تحقیقات جدیدی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد تجهیزات IoT به خصوص آنهایی که که قابلیت نفوذ مستمر در طول روز را فراهم می‌کنند، مورد حملات سایبری قرار می‌گیرند.

رونمایی از یک روتر صنعتی IoT برای پشتیبانی از برنامه‌های با پهنای باند متوسط

شرکت NetComm ارائه‌دهنده تجهیزات مخابراتی استرالیا روتر جدید خود را که با 4G LTE سازگار است معرفی کرد که یک اتصال پهنای باند متوسط و ایمن را از طریق شبکه‌های 4G LTE ارائه می‌دهد.

کمپانی سیسکو یک مزرعه هوشمند IoT را با استفاده از شبکه 5G راه‌اندازی کرد

کمپانی Cisco یک مزرعه هوشمند IoT را با استفاده از شبکه 5G راه‌اندازی کرده است که کاربر می‌تواند از طریق گوشی هوشمند و انتخاب زبانه مورد نظر موقعیت دام را آنلاین پیگیری کند.