راه اندازی بزرگترین شبکه اینترنت اشیا در جهان توسط Sigfox کانادا

راه اندازی بزرگترین شبکه اینترنت اشیا در جهان توسط Sigfox کانادا

شرکت Sigfox کانادا ادعا می‌کند که وسیع ترین شبکه IoT در جهان را با قابلیت دسترسی سراسری در کشور کانادا راه‌اندازی می‌کند.

شرکت Sigfox کانادا ادعا می‌کند که وسیع ترین شبکه IoT در جهان را با قابلیت دسترسی سراسری در کشور کانادا راه‌اندازی می‌کند. گفته می‌شود که این بزرگترین شبکه اینترنت اشیا در جهان است و حضور Sigfox را در 60 ایالت و از نیوفاندلند تا ونکوور -شرقی و غربی‌ترین ایالت‌های این کشور- گسترش داده است. این شرکت از شبکه LPWAN (شبکه برد گسترده با توان مصرفی پایین) پشتیبانی می‌کند.

این شبکه قادر به پشتیبانی بیش از 700 نوع سنسورهای مختلف IoT است که امروزه با ظرفیت موجود برای میلیون‌ها نفر در دسترس است. Sigfox معتقد است که شبکه خود را برای ارتباطات ساده و مقرون به صرفه برای کسب و کارهایی که در اغاز راه بهره برداری از IoT هستند، فراهم می‌کند.

کنت راولینگز، مدیرعامل Sigfox کانادا در این باره می‌گوید:

"ما از آوردن شبکه جهانی Sigfox به کانادا هیجان‌زده هستیم. ما در حال ساخت یک شبکه ملی IoT هستیم که قادر به اتصال میلیون‌ها ابزار منحصر به فرد است که می تواند برای همیشه نحوه عملکرد شرکت‌ها و شهرها را تغییر دهد. ما مشتاقانه منتظر افزایش نوآوری در کانادا و ایجاد دنیایی مدرن با استفاده از شبکه گسترده با توان مصرفی پایین هستیم. این هدف نهایی Sigfox کانادا است که به کل کشور فرصت استفاده از اتصالات IoT را می‌دهد و نحوه سنجش کسب‌وکار و نظارت بر عملیات‌های روزانه آن‌ها را متحول خواهد کرد."

این شرکت در حال حاضر در هشت ایالت خدمات خود را ارائه میدهد و ادعا نموده که می‌تواند ظرف مدت ۹۰ روز در هر منطقه‌ای پوشش مورد نیاز را تأمین کند.

راولینگز افزود: "ما می‌خواهیم با ایجاد یک شبکه ارزان قیمت ملی و با استفاده از دستگاه‌هایی که به انرژی کم و تکنولوژی ارتباطی ساده نیاز دارند و به آسانی اتصال به هر وسیله یا شیء را فراهم می‌کنند، موانعی را که از گسترش شبکه IoT جلوگیری می‌کند، رفع کنیم."

در پایان ماه ژوئن، Sigfox قصد دارد قابلیت اتصال و پوشش شبکه را برای بیش از 14 میلیون کانادایی فراهم کند. هر ایستگاه چندین کیلومتر را پوشش می‌دهد و می‌تواند تا 10 میلیون پیام را در هر روز مدیریت کند.

مطالب مرتبط

رشد 100 ‌درصدی حملات سایبری IoT در سال 2018

کارشناسان امنیت سایبری شرکت F-Secure گزارشی را منتشر کرده‌اند که ادعا می‌کند ممکن است تاریخ سال 2018 را به عنوان نقطه عطفی در تهدیدات IoT به یاد بیاورد.

ارائه راهکار جدید هویت دیجیتال در اینترنت اشیا و بلاک‌چین

بر اساس آخرین گزارشات شرکت WISeKey International Holding یک قطعه سخت‌افزاری به نام SensorsID عرضه می‌کند که هدف آن ارائه هویت دیجیتالی است و محافظت از هویت دستگاه‌ها و داده‌های آنها است.

راه‌اندازی یک ابزار جدید برای قیمت‌گذاری راهکارهای IoT برای کسب‌وکارها

اخیراً کمپانی Sprint اعلام کرده است که یک ابزار جدید برای راهکارهای IoT و به منظور ارزیابی و برآورد قیمت با عنوان Curiosity IoT Estimation Tool را برای مشتریان کسب‌وکارها راه‌اندازی کرده است که دسترسی سریع به داده‌ها و قیمت‌گذاری راهکارهای مبتنی بر IoT را برای مشتریان فراهم می‌کند.

رونمایی از یک روتر صنعتی IoT برای پشتیبانی از برنامه‌های با پهنای باند متوسط

شرکت NetComm ارائه‌دهنده تجهیزات مخابراتی استرالیا روتر جدید خود را که با 4G LTE سازگار است معرفی کرد که یک اتصال پهنای باند متوسط و ایمن را از طریق شبکه‌های 4G LTE ارائه می‌دهد.