رونمایی از یک روتر صنعتی IoT برای پشتیبانی از برنامه‌های با پهنای باند متوسط

رونمایی از یک روتر صنعتی IoT برای پشتیبانی از برنامه‌های با پهنای باند متوسط

شرکت NetComm ارائه‌دهنده تجهیزات مخابراتی استرالیا روتر جدید خود را که با 4G LTE سازگار است معرفی کرد که یک اتصال پهنای باند متوسط و ایمن را از طریق شبکه‌های 4G LTE ارائه می‌دهد.

شرکت NetComm ارائه‌دهنده تجهیزات مخابراتی استرالیا روتر جدید خود را که با 4G LTE سازگار است معرفی کرد که یک اتصال پهنای باند متوسط و ایمن را از طریق شبکه‌های 4G LTE ارائه می‌دهد. راه‌اندازی پهنای باند متوسط از طریق NTC-220 می‌تواند اجازه استقرار برنامه‌های کاربردی IIoT (اینترنت اشیا صنعتی) در بازار را به میزان بی‌سابقه‌ای گسترش می‌دهد. همچنین استفاده از تکنولوژی LTE-1 در پهنای باند NTC-220 پوشش شبکه nearby را فراهم خواهد که امکان استفاده بیشتر از IIoT را فراهم می‌آورد.

علاوه بر این NTC-220 به شرکت NetComm IIoT اجازه ارائه راهکارهای IIoT را برای برنامه‌هایی با پهنای باند پایین (NB-IoT) که به طور مستقیم به قابلیت‌های LTE-6 نیاز دارند خواهد داد. NTC-220 بر روی پلتفرم مبتنی بر لینوکس این شرکت اجرا می‌شود که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های خود را با استفاده از SDK اختصاصی خود ایجاد کنند، درحالی‌که GPS تعبیه شده در روترها امکان رهگیری آنها را فراهم می‌کند.

els Baert، مدیر بازاریابی و ارتباطات شرکت NetComm، در این باره گفت: " بسیار مفتخریم که دامنه محصولات IIoT خود را با راه‌اندازی NTC-220 گسترش دهد، که یک اتصال قابل‌اعتماد سطح بالا را ارائه می‌دهد و یک ردیف پهنای باند متوسط اضافی برای پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از کاربردها ارائه می‌کند. شرکت‌های سراسر جهان پیشرفت‌های قابل‌توجهی در حوزه بهبود بهره‌وری با استفاده از IIoT آغاز کرده‌اند که بنا به گزارش Gartner بازار جهانی IIoT تا سال 2012 به ارزش 123 میلیارد دلار ارزش خواهد رسید.

دولت انگلیس ماه گذشته اولین کارخانه هوشمند خود را به عنوان بخشی از پروژه آزمایشی IIoT راه‌اندازی کرد تا بداند که چگونه کارخانجات داخلی می‌توانند با استفاده از تکنولوژی جدید تحول یابند. آنها از کارخانه Worcester Bosch استفاده کرده‌اند که در آن تجهیزات با بهره‌گیری از سنسورها و تکنولوژی 5G برای نظارت بر عملیات کارخانه خود تعبیه شدند.

مطالب مرتبط

گزارش‌های اخیر تشدید حملات سایبری به تجهیزات IoT را نشان می‌دهد

اخیراً شرکت آمریکایی Cyxtera Technologies تحقیقات جدیدی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد تجهیزات IoT به خصوص آنهایی که که قابلیت نفوذ مستمر در طول روز را فراهم می‌کنند، مورد حملات سایبری قرار می‌گیرند.

کمپانی سیسکو یک مزرعه هوشمند IoT را با استفاده از شبکه 5G راه‌اندازی کرد

کمپانی Cisco یک مزرعه هوشمند IoT را با استفاده از شبکه 5G راه‌اندازی کرده است که کاربر می‌تواند از طریق گوشی هوشمند و انتخاب زبانه مورد نظر موقعیت دام را آنلاین پیگیری کند.

۲۵ شرکت برتر IoT در سال ۲۰۱۹

بر اساس گزارش Crunchbase حدود 26.792 استارتاپ، اینترنت اشیا را به عنوان یکی از فناوری‌های اصلی خود قرار داده‌اند که برای راه‌اندازی محصولات، سرویس‌دهی و پشتیبانی از مدل‌های جدید کسب‌وکار به پلتفرم متکی هستند.

بهره‌برداری از IoT با هدف بهبود مهارت‌های رانندگی

بهبود مهارت‌های رانندگی در جاده‌ها یکی از اصلی‌ترین نیازها برای کاهش میزان تصادفات و صدمات ناشی از آن است. در این راستا، یک استارت اپ استرالیایی به نام GoFar مبلغ یک میلیون دلار برای تحقق این هدف سرمایه‌گذاری نموده است.