زیمنس و آروبا، شراکت خود را در دنیای فناوری اطلاعات را اعلام کردند

زیمنس و آروبا، شراکت خود را در دنیای فناوری اطلاعات را اعلام کردند

Siemens و Aruba، شراکت استراتژیک خود را بر روی پل زدن فناوری عملیاتی (OT) و فناوری اطلاعات (IT) را اعلام کردند.

شرکت‌های Siemens، Aruba و Hewlett Packard Enterprise، یک شراکت استراتژیک را اعلام کردند که بر روی پل زدن فناوری عملیاتی (OT) و فناوری اطلاعات (IT)تمرکز دارد. بر اساس اوراق بهادار آزاد، زیمنس و آروبا قادر به حمایت از مشتریان با شبکه‌های داده بسیار قابل اطمینان، امن و هوشمند هستند که اجازه دسترسی به کارخانه و دسترسی به شبکه را می‌دهند. مشتریان از شبکه‌های یکپارچه با قابلیت همکاری ثابت شده از طبقات کارخانه تا دفاتر شرکت‌های بزرگ بر اساس تخصص شرکت زیمنس بعنوان پیشرو ارائه دهنده اجزای شبکه اترنت صنعتی و آروبا به عنوان رهبر در زیرساخت شبکه‌های سیمی و بی‌سیم بهره‌مند شوند.

به‌طورمعمول، شبکه‌های OT صنعتی با شبکه‌های IT شرکت‌ها جفت نمی‌شوند این امر منجر به شکاف در داده‌ها و قابلیت مشاهده دستگاه، اطمینان در مورد کاربرد، دسترسی و امنیت می‌شود. پر کردن این شکاف نیاز به تخصص عمیق در هر دو جهان و دانش الزامات عملیاتی و امنیتی مربوطه دارد.
زیمنس و آروبا این شکاف را بر اساس تخصص عمیق و مکمل خود در OT و IT از بین می‌برند. با ارائه شبکه‌های یکپارچه با قابلیت همکاری آزمایش‌شده و مستند شده و مستند شده در طرح‌های مرجع معتبر، این دو شرکت به حصول اطمینان از اینکه سیستم‌های OT / IT یکپارچه می‌توانند به سرعت با سهولت بیشتری کار کنند، کمک می‌کنند و مؤثرتر پشتیبانی می‌کنند.

این راهکارها شامل شبکه‌های بی‌سیم و نرم‌افزارهای مربوطه است که می‌توانند از طریق چندین کانال از جمله شبکه گسترده شرکت‌ها با دسترسی مستقیم به متخصصان مهندسی و پشتیبانی، اجرا شوند. آروبا و زیمنس می‌توانند به نیازهای مشتری در زمینه مشاوره پیش از فروش و مهندسی، خدمات حرفه‌ای، مدیریت خدمات و خدمات مراقبت و بعد از فروش بپردازند.

سال گذشته زیمنس در کنار سیسکو، یک گزارشی را با همکاری Navigant از پیشگامان تأمین‌کننده شهر هوشمند رهبری و هدایت کرد. این گزارش استراتژی و اجرای 16 منبع برجسته شهر هوشمند را با هیئت‌مدیره بررسی کرد تا رهبری پروژه‌های گسترده شهر هوشمند را در زمینه‌های مختلف عملیاتی و خدماتی فراهم آورد.

مطالب مرتبط

استفاده از نرم‌افزارهای تشخیص چهره و موانع قانونی آن

به‌رغم اعتراضات و ادعاهایی که در زمینه‌ی امنیتی نرم‌افزارهای تشخیص چهره وجود دارد، مدیرعامل شرکت AWS گزارش داد که این نرم‌افزارها را با توجه به قوانین موجود به فروش رسانده است.

همکاری شرکت‌های بزرگ برای تولید وسایل نقلیه‌ی خودران

اخیراً شرکت‌های بزرگ فورد و فولکس‌واگن تفاهم‌نامه (Memorandum Of Understanding) را امضا کردند تا مشارکت در زمینه‌ی خودروهای خودران را بررسی کنند.

دستگاه‌های اینترنت اشیا به سوپر کامپيوتر تبدیل می‌شوند

شرکت نرم‌افزاری Sisense، اخیراً موتور شناسایی داده‌ها با نام "Sisense Hunch" که هدف آن تبدیل سنسورها، تلفن‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی به سوپر کامپیوتر است را راه‌اندازی کرده است.

تولید تراشه امنیتی مبتنی بر کوانتوم برای دستگاه‌های اینترنت اشیا

شرکت بریتانیایی Crypto Quantique اولین تراشه امنیتی مبتنی بر کوانتوم را برای استفاده در دستگاه‌های IoT معرفی کرد.