سرمایه گذاری 8 میلیون دلاری برای توسعه پلتفرم واقعیت افزوده

سرمایه گذاری 8 میلیون دلاری برای توسعه پلتفرم واقعیت افزوده

شرکت Spatial با جذب سرمایه 8 میلیون دلاری پلتفرم واقعیت افزوده خود را توسعه می‌دهد.

 
شرکت Spatial با جذب سرمایه 8 میلیون دلاری پلتفرم واقعیت افزوده خود را توسعه می‌دهد. این شرکت پس از گذشت دو سال و با جذب سرمایه 8 میلیون دلار، پلتفرم مشارکتی واقعیت افزوده خود را راه‌اندازی می‌کند. این پلتفرم نوعی از انتقال از راه دور مبتنی بر AR را فراهم می‌کند که از طریق آن می‌توان اتاق را به یک فضای کاری سه‌بعدی تبدیل می‌کرد.

کاربران از راه دور متصل به این پلتفرم می‌شوند و ایده‌های خود را با استفاده از آواتارهای واقعی به نمایش می‌گذارند. آنها همچنین می‌توانند چیزهایی که در فضای فیزیکی وجود دارند و نیز چیزهایی که در قلمرو دیجیتال وجود دارند را ترکیب کنند و نمایش دهند.
این پلتفرم بر روی هدست‌های مختلف AR از جمله مایکروسافت HoloLens اجرا می‌شود. Spatial به یک روش جدید برای مشارکت باهم کمک می‌کند و مدیران اجرایی می‌توانند در مأموریت خود نیاز به کنفرانس ویدئو را حذف کرده و سفرهای کاری را کاهش دهند.

امکانات این پلتفرم عبارتند از:

  • حضور از راه دور: افراد با استفاده از این پلتفرم احساس می‌کنند که شرکت‌کنندگان محلی و راه دور با تصاویر در همان اتاق هستند.
  • فضای کاری بی‌نهایت: فضای کاری افراد را گسترش می‌دهد و به طور یکپارچه محتوا را از همه دستگاه‌های دیجیتال به فضای بی‌نهایت متصل می‌کند.
  • کار دانش جمعی: به سرعت افکار و ایده‌ها را با استفاده از ادراک سه‌بعدی تجسم کنید.
  • قابل دسترسی در هر کجا: این پلتفرم بر روی هدست‌های مختلف واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و همچنین از طریق مرورگر وب و تلفن همراه قابل‌دسترسی است.

این پلتفرم که به صورت پایلوت توسط Ford X اجرا می‌شود و شرکت‌های iNovia Capital، Garrett Camp with Expa، Samsung Next، Joi Ito، Mark Pincus، Andy Hertzfeld سرمایه گذاران این پلتفرم هستند.

مطالب مرتبط

تولید محتوای واقعیت مجازی توسط Experience Veer

اخیراً Veer VR ابزاری برای تولید محتوای واقعیت مجازی مبتنی بر وب راه اندازی کرده است که هدف آن مشارکت کاربران برای ایجاد محتوای بیشتر در جامعه‌ی جهانی VR است.

رونمایی از یک تکنولوژی جدید در واقعیت افزوده

شرکت Jaunt از محصول جدید واقعیت افزوده خود برای تصویربرداری 360 درجه از اشیا و انسان‌ها پرده‌برداری کرد.

هدست واقعیت مجازی Acer برای ویندوز

تنها کمتر از یکسال، از عرضه اولین هدست واقعیت مجازی شرکت Acer می‌گذرد و این شرکت جانشین جدید این محصول یعنی Acer OJO 500 را معرفی می‌کند.

Nobka AR porsche
پورشه برای تعمیر خودروها از عینک‌های واقعیت افزوده استفاده می‌کند

پورشه برای نخستین بار از فناوری واقعیت افزوده در نمایندگی‌های تعمیر اتومبیل خود در آمریکا استفاده خواهد کرد. این شرکت آلمانی با استفاده از عینک‌های هوشمند ODG R-7، تعامل زنده تکنیسن‌ها و تیم پشتیبانی را امکان‌پذیر می‌کند.