معاون شرکت Avnet به عنوان رهبر جهانی اینترنت اشیا سال 2019 انتخاب شد

معاون شرکت Avnet به عنوان رهبر جهانی اینترنت اشیا صنعتی لقب گرفت

Lou Lutostanski معاون بخش اینترنت اشیا شرکت Avnet به عنوان رهبر اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) سال 2019 در رویداد Industrial IoT World معرفی شد.

Lou Lutostanski معاون بخش اینترنت اشیا شرکت Avnet به عنوان رهبر اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) سال 2019 در رویداد Industrial IoT World معرفی شد.

بخش انتخاب رهبر برجسته IIoT رویدادIndustrial IoT World 2019، مدیرانی را به رسمیت می‌شناسد که رهبری برجسته آنها منجر به موفقیت IoT صنعتی در حوزه مشاغل خود و مشاغل وابسته شده باشد. این جوایز توسط جامعه جهانی IIoT با کسب بیش از 2000 رأی در مجموع آرا داده شد. این لیست کوتاه شامل 13 نام از جمله رهبران سازمان‌هایی نظیر لاکهید مارتین، اشنایدر الکتریک و Darktrace بود.

کنفرانس Industrial IoT World به عنوان بخشی از رویدادهای IoT World World است که با محوریت مقیاس گذاری اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) که بر روی یکپارچه‌سازی، ادغام و نوآوری متمرکز است که در اوایل ماه گذشته در اجلاس شهرهای هوشمند و اجلاس امنیتی IoT در ایالت جورجیا برگزار شد.

لوتوستانسکی در مصاحبه‌ای اظهار کرد: "ما پیروزی خود را به همه تیم‌های با استعداد Avnet که راهکارهای اینترنت اشیا (IoT) ما را به بازار عرضه می‌کنند، مدیون هستیم. این کار با تعهد تیم ارشد رهبری ما آغاز شد که معتقد بود این سرمایه‌گذاری نه تنها می‌تواند شرکت ما را دگرگون کند بلکه ارزش قابل‌توجهی را به تأمین‌کنندگان و مشتریان ما می‌بخشد و در نهایت این استعداد باورنکردنی سازمان ما است که به ما کمک می‌کند تا پیام IoT خود را به بازار القا کنیم، ارتباط برقرار کنیم و راهکارهای خود را به بازار عرضه کنیم."

وی در ادامه افزود: "من بسیار خوشحالم که کارهایی که Avnet در زمینه‌های اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی (AI) انجام داده است به رسمیت شناخته شده است."

Avnet یکی از بزرگترین توزیع‌کنندگان قطعات الکترونیکی و راهکارهای تعبیه‌شده در جهان است که مقر آن در ایالات‌متحده است. لوتوستانسکی می‌گوید که در اصل برای شروع کار بر روی اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) انگیزه داشته است زیرا افراد زیادی در صنایع در مورد IoT صحبت کردند اما موفقیتی در مقیاس بندی بازار به وجود نیامد. او در ادامه می‌گوید با این انگیزه ما تصمیم گرفتیم تا پذیرش اینترنت اشیا (IoT) را در بازار تسریع کنیم. اجازه ندهید که پیچیدگی IIoT شما را از این نکته دلسرد کند که جلوی تلاش خود را بگیرید و منتظر بمانید تا همه افراد با شما همگام شوند. من اعتقاد دارم که شرکت‌هایی در مقیاس اول قرار می‌گیرند که پایدار و دارای عزم راسخ باشند."

لوتوستانسکی در مورد این رویداد می‌گوید: "ترکیب خوب از مشتریان و تأمین‌کنندگان در این رویداد وجود داشت و خوشحال بودم که در بین جامعه‌ای با درک واضح از اینترنت اشیا (IoT) و پتانسیل‌های آن حضور داشتم. شرکت‌کنندگان بیشتر وقت خود را صرف کار در حوزه IoT کردند و مهم نیست که چه مدت در این زمینه فعالیت داشته باشید، بلکه شگفت‌آور است که چقدر می‌توانید توسط دیگران که در همان مسیری که در حال قدم زدن هستند، بیاموزید.

او در پایان گفت: "پنل تولید بخش موردعلاقه من در آینده بود. من از مشتریانی که اینترنت اشیا (IoT) را برای بهبود کارایی عملیاتی می‌خواستند، دیدگاهی کسب کردم. در پنل شهر هوشمند بود که شخصی به من گفت فروشندگان نمی‌خواهند مشکلاتی را که نیاز به راهکار دارند، به وجود آورد، در عوض آنها می‌خواهند به دنبال حل مشکلات باشند و سپس توسط بهترین شرکا پشتیبانی شوند. در همین اتفاق بود که من به این حوزه علاقه‌مند شدم."

مطالب مرتبط

شرکت NCD به زودی از دروازه‌های (Gateway) اینترنت اشیا (IoT) که از شبکه سلولی پشتیبانی می‌کنند، رونمایی می‌کند.

تکنولوژی‌های کارخانه هوشمند و واقعیت افزوده با کمبود مهارت نیروی کار مقابله می‌کند

شرکت‌های Rockwell Automation و PTC با بهره‌گیری ازتکنولوژی‌های کارخانه هوشمند و واقعیت افزوده (AR) به دنبال دستیابی صنایع به نیروی کار ماهر هستند.

انتخاب 39 ایده در زمینه ساختمان هوشمند توسط کنسرسیوم اینترنت صنعتی

کنسرسیوم اینترنت صنعتی (Industrial Internet Consortium) اعلام کرد که 39 ایده از 26 شرکت‌کننده مسابقه Smart Buildings Challenge را به منظور فراهم آوردن امکان بهره‌برداری از فناوری ساختمان هوشمند و همکاری با مشتریان در جهت هدفمند کردن نتیجه راهکارهای مبتنی بر ساختمان‌های هوشمند تأیید کرده است.

منبع باز بودن پلتفرم‌ها باعث جلب اعتماد سازمان‌ها می‌شود

پروژه Alvarium بنیاد لینوکس قصد دارد از خرد جمعی برای جلب اعتماد شرکت‌ها و ایجاد امنیت در حوزه اینترنت اشیا (IoT) بهره ببرد.