نخستین فروشگاه‌های خرده‌فروشی عینک هوشمند افتتاح شد

نخستین فروشگاه‌های خرده‌فروشی عینک هوشمند افتتاح شد

North، تولیدکننده‌ی تجهیزات پوشیدنی آمازون که قبلاً تحت عنوان Labs of Thalmic شناخته می‌شد، نخستین فروشگاه‌های عینک هوشمند خود را افتتاح کرده است.

North، تولیدکننده‌ی تجهیزات پوشیدنی آمازون که قبلاً تحت عنوان Labs of Thalmic شناخته می‌شد، نخستین فروشگاه‌های عینک هوشمند خود را افتتاح کرده است. فروشگاه‌های واقع در بروکلین و تورنتو تنها مکان‌هایی هستند که مشتریان می‌توانند سفارش خود را در مورد عینک‌های هوشمند این شرکت ثبت نمایند. ماه گذشته، North اعلام کرد که عینک هوشمند 999 دلاری Focal را از طریق شرکت کانادایی از آزمایشگاه‌های Thalmic معرفی کرده است.

عینک Focal از یک صفحه‌نمایش holographic ساخته شده است که اطلاعات گوشی شما مانند پیام‌ها، پیش‌بینی آب و هوا، و جهت‌یابی مسیرها را به‌طور مستقیم از طریق لنز عینک نشان می‌دهد. علاوه بر این با همکاری Alexa می‌توان از سایر امکانات استفاده کنید، به‌طور مثال با Uber تماس بگیرید و یا اعلان‌های تقویم را دریافت کنید.

مشتریان می‌توانند عینک Focals خود را با پرداخت 100 دلار رزرو کنند، اما برای تکمیل فرایند خرید باید حضوراً به شعب فروشگاه‌ها مراجعه نمایند. فروشگاه فقط برای عرضه‌ی محصولات هوشمند نیست، هرچند که هر کسی می‌تواند تجربه‌ای از استفاده‌ی این عینک‌ها در فروشگاه داشته باشد.

مطالب مرتبط

استفاده از نرم‌افزارهای تشخیص چهره و موانع قانونی آن

به‌رغم اعتراضات و ادعاهایی که در زمینه‌ی امنیتی نرم‌افزارهای تشخیص چهره وجود دارد، مدیرعامل شرکت AWS گزارش داد که این نرم‌افزارها را با توجه به قوانین موجود به فروش رسانده است.

اینترنت اشیا راهکارهای خرده‌فروشی ERP را ارتقا می‌دهد

بخش خرده‌فروشی تغییرات چشمگیر در بازارهای جدید بر اساس تکنولوژی را تجربه کرده است، که تطبیق فناوری با اینترنت اشیا (IoT) را تسریع می‌بخشد.

سیستم ردیابی چشم برای توصیف حالات چهره در هدست‌های واقعیت مجازی

گوگل به زودی از طریق سیستم ردیابی چشم، تصاویر مجازی شما را در هدست‌های واقعیت مجازی نمایش می‌دهد.

واقعیت افزوده و هوش مصنوعی راهکاری جدید برای یافتن شغل

یکی از شرکت‌های فعال در زمینه شغل یابی، با استفاده از تکنولوژی‌های واقعیت افزوده و هوش مصنوعی به دنبال ساده سازی یافتن شغل برای افراد است.