پیراهن ورزشی هوشمند مجهز به اینترنت اشیا رونمایی شد

پیراهن ورزشی هوشمند مجهز به اینترنت اشیا رونمایی شد

Ralph Lauren یک شرکت طراح لباس در ایالات‌متحده است که در صنعت مد فعالیت می‌کند.این شرکت با تولید پیراهن ورزشی مبتنی بر اینترنت اشیا و معرفی یک برنامه تمرینی سازگار با بدن که از داده‌های دریافتی بدن برای دستیابی به نتایج دقیق استفاده می‌کند، می‌خواهد صنعت مد فناوری‌های پوشیدنی را در دست داشته باشد.

رالف لورن یک شرکت طراح لباس در ایالات‌متحده است که در صنعت مد فعالیت می‌کند.این شرکت با تولید پیراهن ورزشی مبتنی بر اینترنت اشیا و معرفی یک برنامه تمرینی سازگار با بدن که از داده‌های دریافتی بدن برای دستیابی به نتایج دقیق استفاده می‌کند، می‌خواهد رهبری صنعت مد فناوری‌های پوشیدنی را در دست داشته باشد.

پیراهن PoloTech نسل جدیدی از لباس‌ها را نشان می‌دهد که فراتر از تجربه دیجیتالی پلتفرم‌های تناسب‌اندام امروزیست. این اولین محصول از فناوری پیشرفته پوشاک و فناوری تناسب اندام دیجیتالی در قالب یک محصول پوشاک هوشمند استفاده می‌کند. این پیراهن همزمان با افتتاحیه برند ورزشی Polo Sport صورت گرفت. Polo Sport با ارائه این محصول در خط مقدم فناوری مدرن و تغییر شیوه زندگی گام برداشته است.

دیوید لورن معاون اجرایی بخش تبلیغات جهانی، بازاریابی و ارتباطات شرکت Ralph Lauren در این باره می‌گوید: "پیراهن PoloTech نگاه شما نسبت به صنعت مد و لباس را تغییر خواهد داد. این پیراهن دانشی را به شما می‌دهد که می‌توانید از آن برای زندگی بهتر استفاده کنید. او در ادامه افزود: "این فناوری فرد را به سمت حفظ تناسب اندام و سلامتی با روشی‌های جامع و کامل نزدیک می‌کند."

پیراهن هوشمند گیرنده‌های حسی خود را با یک برنامه تناسب اندام پویا ترکیب می‌کند. الیاف نقره‌ای موجود در بافت پارچه داده‌های دقیقی را از ضربان قلب و تغییرپذیری، عمق تنفس و ریکاوری، شدت حرکت، میزان انرژی و سطح استرس و کالری سوخته را ردیابی می‌کنند.

PoloTech یک ترکیب پارچه‌ای سازگار با پوست است و سنسورهای موجود در پارچه اطلاعات را مستقیماً به گوشی یا گجت هوشمند ارسال می‌کنند و اپلیکیشن بر اساس اطلاعات دریافتی هشدارها را نشان می‌دهد.

همچنین سیستم بیومتریک منحصربه‌فرد آن مجموعه‌ای از تمرینات ویدئویی را نشان می‌دهد که طی آن شدت عملکرد شما در طی تمرین‌ها مشخص می‌شود و در نتیجه پس از ترکیب بیش از 10،000 تمرین، برنامه ورزشی سفارشی‌سازی شده و مناسب شما ذخیره می‌شود. این اپلیکیشن همچنین نظارت آنلاین بر تناسب اندام، گزارش‌گیری از وضعیت فشار، ضربان قلب و انرژی فرد را ارائه می‌دهد.

برای این پیراهن سه دسته برنامه تمرین طراحی شده است:

  • CARDIO: این برنامه پایه است و چربی بدن را می‌سوزاند.
  • STRENGTH: این برنامه روی سینه، کمر ، پا، شانه‌ها ، سر و استخوان ران تمرکز دارد.
  • AGILITY: این برنامه برای به حداکثر رساندن سرعت و دقت حرکت افراد طراحی شده است.

این فناوری در مسابقات Open 2014 آمریکا به طور رسمی آزمایش شد و بازیکن برتر دانشگاهی که در مسابقات برتر تنیس موفق به کسب مقام شد و یک تیم نخبه از افراد تناسب اندام، خصوصیات تناسب اندام نسبی، اندازه‌گیری ضربان قلب، ریکاوری، زمان سپری شده در مناطق هوازی و غیر هوازی، کالری سوزانده شده و مسافت طی شده را مورد ارزیابی قرار گرفتند.

این پیراهن هوشمند با همکاری تیمی متشکل از متخصصان علوم اعصاب، پزشکی ورزشی و مهندسی و شرکت OMSignal مستقر در کانادا ساخته شده است. روال‌های تمرین نیز توسط شرکت Galvanized ابداع شده است.

حاصل همکاری OMsignal با رالف لورن ساخت این پلتفرم قابل تنظیم در زمینه پوشاک هوشمند است. رالف لورن به عنوان رهبر نوآوری دیجیتال شناخته می‌شود. علاوه بر پیراهن PoloTech، این شرکت ابتکارات پیشرفته‌ای را به عنوان اولین پیشگام در تجارت الکترونیک، نمایشگرهای باند هولوگرافیک، توسعه ویندوزهای تعاملی و معرفی کتاب مجازی کودکان RL ایجاد کرده است. این شرکت به تازگی قدرت خود را در فناوری روشنایی گسترش داده است.

مطالب مرتبط

امکانات رفاهی پارک‌ها و ایستگاه‌های مترو پاریس هوشمند می‌شوند

پارک‌ها و ایستگاه‌های مترو پاریس به نیمکت‌ها و امکانات رفاهی هوشمند مجهز خواهند شد تا مقامات شهری بتوانند انتقال یا جابجایی اموال عمومی را بین پارک‌ها و مکان‌های مختلف رهگیری کنند.

بازار جهانی عینک‌های هوشمند در حال رشد است

بازارهای جهانی با عرضه عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده (AR) حتی پس از چند سال اجرای آزمایشی و تبلیغات فراوان، دست و پنجه نرم می‌کند.

شمارش معکوس برای رونمایی از هدست واقعیت مجازی مبتنی بر کلود Oculus Quest

Oculus Quest کمتر از سه هفته تا تاریخ رونمایی رسمی فاصله دارد. هدست بی‌نظیر واقعیت مجازی (VR) با قیمت 400 دلاری که آزادی کامل حرکت در اطراف محیط را با ردیابی 6DoF و کنترل‌های موقعیتی ردیابی می‌کند.

افزایش فروش جهانی دستگاه‌های پوشیدنی در سال 2019

طبق آخرین آمار Gartner پیش‌بینی می‌شود که فروش جهانی دستگاه‌های پوشیدنی در سال 2019 به میزان 25.8 درصد به 225 میلیون دلار (176.3 میلیون پوند) افزایش یابد.