CeBiT 2018

آغاز رویداد بین‌المللی CEBIT 2018 ; محتوای جدید و نگاهی نو

رویداد بین‌المللی CEBIT 2018 به طور رسمی از امروز 21 خردادماه (11 ژوئن ) آغاز شد و شرکت نبکا به عنوان یکی از ارائه دهندگان و تولیدکنندگان راهکارهای شهر هوشمند و اینترنت اشیا از شرکت های ایرانی حاضر در این رویداد جهانی است.

این گردهمایی که از امروز آغاز گردیده است با طرحی کاملاً متفاوت برگزار می‌شود. قدرت دیجیتالی سازی ، شرکت‌ها و نحوه‌ی ارتباط با فنّاوری در محل کار و خانه را تغییر می‌دهد و ساختار جدیدی در جامعه به وجود می‌آورد. این عوامل باعث ایجاد تحولات بنیادی در اقتصاد کل جامعه می‌شود. در این راستا CEBIT با تاریخ طولانی و ریشه‌های عمیق آن در اقتصاد دیجیتال اطلاعات و توانایی‌های بالایی برای در کنار هم قرار دادن رشته‌ها و زمینه‌های مختلف به‌صورت منسجم دارد.

CEBIT پلتفرمی ارائه می‌دهد که فرصت دیجیتالی سازی در کسب‌وکار را امکان‌پذیر می‌نماید و بدین ترتیب شرکت‌های بین‌المللی می‌توانند راهکارها و فنّاوری‌های دنیای واقعی را برای موفقیت کاربران صنعتی و توسعه‌ی کسب‌وکار آن‌ها ارائه دهند. ازلحاظ محتوا ، این پلتفرم دارای مجموعه‌ای قوی از دفتر دیجیتال ، پردازش و مدیریت داده‌ها ، امنیت ، ارتباطات ، دستگاه‌ها و زیرساخت‌هاست.

برنامه‌ی کنفرانس این نمایشگاه از امروز با حضور خبرنگاران آغاز می‌گردد و از تاریخ ۱۲ ژوئن این نمایشگاه رسماً شروع به فعالیت می‌کند . سالن‌های نمایشگاه از ۳ شنبه تا ۵ شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر فعالیت خواهند داشت. ساعات کاری در جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر است.

در CEBIT 2018 ، همه‌چیز برای ایجاد کسب‌وکار ، رهبری و ایده‌های روشن طراحی‌شده است. CEBIT یک رویداد سه‌گانه است که همه‌چیز را برای دیجیتالی کردن کسب‌وکار ، دولت و جامعه ضروری می‌سازد. نوآوری‌هایی که در نمایشگاه نشان داده می‌شود، به متخصصان و تصمیم‌گیرنده‌های فناوری اطلاعات ، ابزارهای دولتی و تجاری را در جهت تسریع در عملیات خود نشان می‌دهند. 

شرکت نبکا به عنوان یکی از ارائه دهندگان و تولیدکنندگان راهکارهای شهر هوشمند و اینترنت اشیا از شرکت های ایرانی حاضر در رویداد بین‌المللی CEBIT 2018 است و خوشحالیم تا شما عزیزان برای بازدید از غرفه خود در سالن شماره ۱۳ ، سالن اختصاصی کسب و کارهای حوزه IoT و M2M ، دعوت نماییم.