اتومبیل‌های خودران؛ یک راه‌حل احتمالی برای کاهش هزینه‌های ترافیک در انگلستان

اتومبیل‌های خودران؛ یک راه‌حل احتمالی برای کاهش هزینه‌های ترافیک در انگلستان

شرکت خدماتی اتومبیل‌های خودران Inrix، آخرین تحلیل خود را از ترافیک بریتانیا منتشر کرده ‌است که هزینه در حدود 8 میلیارد پوند در سال را نشان می‌دهد.

شرکت خدماتی اتومبیل‌های خودران Inrix، آخرین تحلیل خود را از ترافیک بریتانیا منتشر کرده ‌است که هزینه در حدود 8 میلیارد پوند در سال را نشان می‌دهد. رانندگان در شهر لندن که شلوغ‌ترین شهر انگلستان است، در سال گذشته ۲۲۷ ساعت را در ترافیک بسر برده‌اند. شهرهای بیرمنگام و گلاسکو نیز با ۱۳۴ ساعت و ۹۹ ساعت از این حیث در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. این موضوع در مجموع، هزینه‌ای به طور میانگین ۱،۱۳۷ پوند برای هر راننده و حدود ۱،۶۸۰ پوند به مسافران و مردم تحمیل می‌کند.

انتظار می‌رود که اتومبیل‌های خودران و سیستم‌های خودکار به کاهش ازدحام کمک می‌کنند. اتصالات V2I (اتصال خودروها به زیرساخت‌) کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که ترافیک به طور روان و ایمن جریان می‌یابد.

پیش‌بینی می‌شود با ورود اولین اتومبیل‌های خودران، مالکیت خودروهای شخصی کاهش یافته و در عوض اشتراک‌گذاری خودروها افزایش دهد. کاهش تعداد اتومبیل‌ها در جاده، خودروهای تک سرنشین منجر به کاهش ترافیک و بهبود جریان وسایل نقلیه می‌شوند. علاوه بر این کار به کاهش ازدحام، کاهش زمان سفر، کاهش انتشار کربن، و آزاد کردن فضای پارکینگ‌ها کمک خواهد کرد.

یک شرکت خدماتی حمل و نقل مدل‌های جدیدی را از سرویس حمل و نقل را ارائه داده است؛ از جمله اشتراک سفر نامحدود با استفاده از سرویس اتومبیل‌های خودران و با هزینه ماهانه. این اشتراک حتی می‌تواند به کاربران امکان دسترسی به حمل و نقل در کشورهای دیگر را بدهد که در آن‌ها برای کار یا اوقات فراغت سفر می‌کنند.

هزینه اشتراک ماهانه باید به‌گونه‌ای باشد که هزینه‌های کلی حمل و نقل کاهش یابد، چرا که هر کاربر به طور کامل مسئول پرداخت اموری مانند تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه، سوخت، پارکینگ، مالیات و دیگر بخش‌های دیگر راننده و اتومبیل نخواهد بود.

در رتبه‌بندی جهانی که شرکت Inrix در سال گذشته ارائه کرد مسکو متراکم‌ترین شهر جهان از این حیث بود، شهرهای استانبول و بوگوتا در رتبه‌های بعدی قرار داشتند و شهر لندن در مکان ششم قرار داشت. این شرکت یافته‌های خود را بر اساس داده‌های بدست‌آمده از بیش از ۳۰۰ میلیون اتومبیل و دستگاه‌های هوشمند متصل که از خدمات ترافیک استفاده می‌کنند، محاسبه کرده است.
 

مطالب مرتبط

چالش‌های بزرگ اتومبیل‌های خودران

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که تا سال ۲۰۵۰ صنعت خودرو خودران (AV) به ارزش ۷ تریلیون دلار می‌رسد که تقریباً دو برابر حجم کل اقتصاد آلمان است.

اتومبیل‌های خودران و چالش از بین رفتن مشاغل سنتی در کشور کانادا

یکی از نگرانی‌های موجود برای به بهره‌برداری رسیدن اتومبیل‌های خودران در مقیاس بالا، از بین رفتن و یا دست‌کم کاهش برخی مشاغل مرتبط با اتومبیل‌ها است. گزارشی از سوی هیئت کنفرانس کانادا پیش‌بینی کرده است که اتومبیل‌های خودران به تنهایی می‌توانند منجر به از دست رفتن 77.400 شغل در این کشور شوند.

بوش مجوز آزمایش اتومبیل‌های خودران را در ویکتوریا استرالیا دریافت کرد

Bosch نخستین شرکت گیرنده مجوز آزمایش اتومبیل‌های خودران در طرح جدید ویکتوریا استرالیا با نام (ADS) شده است.این مجوز به عنوان بخشی از طرح سیستم جدید اتومبیل‌های خودران ویکتوریا (ADS) صادر شده است.

NVIDIA اولین پلتفرم اتومبیل‌های خودران سطح +2 را راه‌اندازی می‌کند

شرکت NVIDIA اعلام کرده است که اولین پلتفرم اتومبیل‌های خودران "سطح +2" را با نام "DRIVE AutoPilot" در سطح جهانی راه‌اندازی می‌کند. این شرکت در نمایشگاه CES 2019 سال جاری مدعی شده است که پلتفرم پیشگامش چندین تکنولوژی AI را ادغام می کند.