Nobka_WMware.jpg

راهکارهای رایانش لبه شرکت VMware در کنگره موبایل 2018

شرکت VMware، پیشرفت استراتژی های خود در زمینه اینترنت اشیا که تمرکز بر راهکارهای رایانش لبه (Edge Computing) دارد را در کنگره ی جهانی موبایل 2018 به نمایش گذاشت.

در کنگره ی جهانی موبایل 2018، شرکت VMware از پیشرفت استراتژی های اینترنت اشیا با تمرکز بر راهکارهای رایانش لبه (Edge Computing) که برای کاربردهایی مثل مدیریت دارایی و نظارت هوشمند می باشد را به نمایش گذاشت.

در این راستا، نرم افزارهای vSAN Vmware و VMware VSphare و VMware Pulse IoT Center برای ارائه ی راهکارهای جدید رایانش لبه (Edge Computing) وجود دارند. همچنین VMware با چندین شرکت مثل Axis Communications و Wipo Limited در این زمینه همکاری خواهد نمود.

هدف از همکاری شرکت های VMware و Axis Communications در زمینه ی اینترنت اشیا، ارائه ی قابلیت های پیشرفته ی نظارتی از جمله دوربین های IP و روترهای 4G/ LTE است که می توانند برای حفاظت از کارکنان و دارایی های شرکت ها به کارگرفته شوند.

با استفاده ازنرم افزار VMware Pulse IoT Center، مشتریان می توانند دوربین های Axis و روترها را مدیریت و نظارت نمایند که این روند در مرحله اولیه روی سرورهای Dell EMC دردسترس و شامل گزینه های Dell Edge Gateway خواهد بود.
شرکت های VMware و Wipro در زمینه ارائه راهکارهایی مبتنی بر رایانش لبه ( Edge Computing) و رایانش ابری (Cloud Computing) با یکدیگر همکاری میکنند که باعث افزایش بهره وری و کارایی ماشین آلات و دیگر دارایی های تولیدکنندگان می شود. این راهکار جدید ویژگی های اینترنت اشیا Wipro را به طور برجسته نشان می دهد و پلتفرم های مختلف IoT را با یکدیگر ادغام می نماید.

Ray O’Farrell معاون اجرایی و مدیر فناوری شرکت VMware می گوید: امروزه ارائه ی راهکارهای رایانش لبه (Edge Computing) یک فعالیت زمان بر است که اکثر شرکت ها نمی توانند برای آن وقت بگذارند. VMware با رونمایی از راهکارهای رایانش لبه (Edge Computing) که مقرون به صرفه هستند، مشتریان را قادر به استفاده ازجنبه های جدیدی از اینترنت اشیا می نماید. وی همچنین می افزاید: با همکاری شرکایی مثل Wipro Limited، Axis و Dell EMC ما هیجان زده هستیم که اولین راهکارهای متناسب با نیازهای منحصر به فرد اینترنت اشیا را به مشتریان خود ارائه دهیم.