ردیابی دستان با استفاده از هدست واقعیت مجازی Oculus Quest

ردیابی دستان با استفاده از هدست واقعیت مجازی Oculus Quest

کمپانی Oculus اعلام کرد که قابلیت "ردیابی دستان" هدست واقعیت مجازی Oculus Quest را در اوایل سال 2020 منتشر خواهد کرد.

کمپانی Oculus اعلام کرد که قابلیت "ردیابی دستان" هدست واقعیت مجازی Oculus Quest را در اوایل سال 2020 منتشر خواهد کرد. پیمایش در منوها و برنامه های Quest با استفاده از ردیابی دست را انجام می دهد به شما امکان می دهد با کنترل های حرکات انگشتان خود از یک منو به منوی دیگر بروید.

کسانی که هم اکنون از هدست Quest استفاده می کنند فقط باید نسخه فیرم‌ور هدست خود را به ورژن 12 به‌روزرسانی کنند تا بتوانند از این ویژگی استفاده کنند. گزینه "ردیابی دستان " در فهرست تنظیمات Quest اضافه شده است. این گزینه به شما امکان می‌دهد بین منوها کاملا طبیعی و با استفاده از حرکات دست خود حرکت کنید و بسیار طبیعی به نظر می‌رسد.

Oculus همچنین تأیید کرده است که هفته آینده SDK این ویژگی را منتشر می‌کند. این امر به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا از این ویژگی در برنامه‌ها و کاربردهای خود بهره ببرند. جالب اینجاست که این ویژگی به هیچ وجه برای هدست‌های دیگر Oculus برنامه‌ریزی نشده است و یک Quest منحصر به فرد است.

با توجه به اینکه استفاده از ویژگی ردیابی دست در واقعیت مجازی (VR) نیاز به خرید ماژول‌های اضافی دارد، می‌تواند در رونق بازار مصرف کنندگان و فروشندگان نیز موثر واقع شود.

مطالب مرتبط

چین تا سال 2023 بیش از 65 میلیارد دلار در واقعیت افزوده و واقعیت مجازی سرمایه‌گذاری خواهد کرد

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بین‌المللی IDC، سرمایه‌گذاری بازار چین در واقعیت افزوده و واقعیت مجازی (VR/AR) تا سال 2023 از مرز 65.21 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت.

واقعیت مجازی به کاهش اضطراب در هنگام اهدای خون کمک می‌کند

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که واقعیت مجازی (VR) چگونه می‌تواند باعث کاهش اضطراب افراد در هنگام اهدای خون شود.

چگونه ایمنی کارکنان با واقعیت مجازی بهبود می‌یابد

بررسی جدیدی از دانشگاه ناتینگهام نشان می‌دهد که واقعیت مجازی (VR) پتانسیل بسیار خوبی را برای بهبود ایمنی کارکنان در محیط‌های کاری دارد.

شمارش معکوس برای رونمایی از هدست واقعیت مجازی مبتنی بر کلود Oculus Quest

Oculus Quest کمتر از سه هفته تا تاریخ رونمایی رسمی فاصله دارد. هدست بی‌نظیر واقعیت مجازی (VR) با قیمت 400 دلاری که آزادی کامل حرکت در اطراف محیط را با ردیابی 6DoF و کنترل‌های موقعیتی ردیابی می‌کند.