Palo Alto Networks شرکت Zingbox را با هدف بهبود امنیت اینترنت اشیا خریداری می‌کند

سرمایه‌گذاری شرکت Palo Alto Networks در حوزه امنیت اینترنت اشیا

شرکت Palo Alto Networks اعلام کرده است که شرکت ارائه‌دهنده راهکارهای امنیتی اینترنت اشیا، Zingbox را به برای بهبود امنیت IoT و به مبلغ 75 میلیون دلار خریداری می‌کند.

شرکت Palo Alto Networks اعلام کرده است که شرکت ارائه‌دهنده راهکارهای امنیتی اینترنت اشیا، Zingbox را به برای بهبود امنیت IoT و به مبلغ 75 میلیون دلار خریداری می‌کند. بدین ترتیب شرکت Palo Alto Networks می‌تواند خدمات امنیتی IoT را از طریق نسل آینده دیواره آتش (Firewall) و پلتفرم Cortex و با به‌کارگیری خدمات ابری شرکت Zingbox و فناوری‌های یادگیری ماشین (Machine learning) برای شناسایی ابزارها و تشخیص تهدیدات سایبری ارائه نماید. هنگامی که این دو شرکت ادغام شوند، فناوری‌های Zingbox به شبکه‌های شرکت Palo Alto Networks برای تأمین بالاترین امنیت IoT خودکار پیشگیرانه برخط و در کلاس خود کمک خواهد کرد. 

نیکش آروا مدیرعامل Palo Alto Networks در این باره گفت: "گسترش تجهیزات IoT در شرکت‌ها باعث شده است تا مشتریان با شکاف بزرگی در محافظت از حملات سایبری مواجه شوند.: با احتساب تکنولوژی‌های شرکت Zingbox ، ما اولین اشتراک در نوع خود را برای سرویس نسل جدید دیواره آتش (Firewall) به همراه پلتفرم مبتنی بر ابر Cortex فراهم می‌کنیم که به مشتریان توانایی کنترل، ردیابی و امنیت تجهیزات متصل خود را می‌دهد."

این تنها مورد در ماه‌های اخیر نیست. در ماه ژوئن نیز شرکت Infineon Technologies با عقد قراردادی به ارزش ۷.۹ میلیارد پوند را شرکت نیمه‌هادی Cypress را بدست آورد. این مالکیت به شرکت Infineon Technologies
امکان می‌دهد تا تمرکز خود را بر روی محرک‌های رشد ساختاری افزایش دهد و طیف گسترده‌تری از کاربردها را ارائه دهد.

در همان ماه، شرکت امنیتی Accenture ، شرکت خدمات امنیتی و خدمات مشاوره Deja vu Security را به ارزش نامعلومی به دست آورد. این مالکیت، خدمات امنیت سایبری شرکت Accentureرا قادر ساخت تا با همکاری شرکت Deja vu Security سطح پیشرفته‌ای از خدمات نوین امنیت سایبری را ارائه دهد. Accenture خاطرنشان كرد كه اغلب امنيت IoT براي بسياري از سازمان‌ها در درجه اهمیت پایین‌تری قرار دارد و به این دلیل حملات سايبري به طور فزاینده‌ای خطرناک و زیان‌آور می‌شوند. لذا باید طراحي مبتنی بر امنيت بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

شرکت Litmus Automation که ارائه‌دهنده پلتفرم رایانش لبه صنعتی است، در مرحله اول جذب سرمایه مبلغ 6 میلیون پوند از بودجه خود را از شرکت میتسوبیشی به دست آورد. . این مبلغ کل سرمایه این شرکت را به 10.22 میلیون پوند می‌رساند که به این شرکت کمک می‌کند تا اقدامات فروش و بازاریابی خود را برای برآورده کردن تقاضای شرکت‌های آماده حرکت به سمت صنعت نسل چهارم (Industry 4.0) افزایش دهد. هر دو شرکت از ابتدای مذاکرات سرمایه‌گذاری و نشان دادن علاقه اولیه غول ژاپنی به بازار محصولات اتوماسیون شرکت Litmus ، همکاری خود را شروع کردند.

پیشنهاد خرید شرکت Zingbox از سمت شرکت Palo Alto Networks در فصل اول سال ۲۰۲۰ منوط به رضایت طرفین از شرایط مرسوم قرارداد خواهد بود.

مطالب مرتبط

10 استراتژی برتر برای ایمن‌سازی تجهیزات اینترنت اشیا

یک شرکت امنیت سایبری مستقر در اوهایو فهرستی از 10 استراتژی برتر را برای سازمان‌ها در جهت استفاده ایمن از تجهیزات IoT منتشر کرده است.

صنعت مراقبت‌های بهداشتی IoT نیازمند استراتژی‌های امنیتی قوی‌تر در برابر حملات سایبری است

ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی در برابر حملات سایبری آسیب پذیرتر هستند و طبق یک گزارش جدید، آنها باید اطمینان حاصل کنند که استراتژی‌های امنیتی اینترنت اشیا (IoT) به اندازه کافی قوی هستند تا آینده این حوزه را تضمین کنند.

گارتنر پیش‌بینی می‌کند در سال 2020 بازار شرکت‌ها و صنایع خودروسازی حوزه اینترنت اشیا برابر 5.8 میلیارد دستگاه خواهد شد

گارتنر پیش‌بینی می‌کند که بازار شرکت‌ها و صنایع خودروسازی حوزه اینترنت اشیا (IoT) در سال ۲۰۲۰ تا میزان ۵.۸ میلیارد نقطه پایانی افزایش خواهد یافت که نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

صنعت نسل چهارم و جایگاه ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی در قلب کسب‌وکار جهانی

ارتباطات 5G به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مدعی در دنیای واقعی و اینترنت اشیا است. این درحالی است که ما در آستانه تغییر انقلاب صنعتی نسل چهارم هستیم. این عصر جدید و هیجان‌انگیز سطوح جدیدی از اتوماسیون، سهولت و اتصال را شاهد خواهد بود و یک فرصت واقعی برای ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی (CSPs) را نشان می‌دهد.