سرمایه گزاری Perch در خرده‌فروشی هوشمند و اینترنت اشیا

سرمایه گزاری Perch در خرده‌فروشی هوشمند و اینترنت اشیا

Perch مبلغ 1.7 میلیون دلار برای کمک به افزایش خرده‌فروشی از طریق فناوری‌های IoT تأمین می‌کند.

Perch یک شرکت ارائه کننده بازاریابی خرده‌فروشی تعاملی از طریق اینترنت اشیا بیش از 1.7 میلیون دلار در دورۀ مالی اخیر جذب سرمایه انجام داده است که این سرمایه گزاری با همکاری شرکت‌های The Visuality، Corigin Ventures انجام شده است.

این کمپانی یک سیستم مدیریت جدید مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در پلتفرم خود توسعه داده است که باعث ، افزایش دید و سنجش بهتر می‌شود. این شرکت همچنین لیست مشتریان خرده‌فروشی خود را گسترش داده است که شامل Johnson & Johnson, Estee Lauder, Coty, Kate Spade New York, Bumble and bumble, Red Bull, and Beam Suntory است.

هوارد میتنر مدیر اجرایی Sephora که به هیئت مشاوران شرکت ملحق شده است، گفت: "PERCH در حال تغییر در تعریف بازاریابی خرده‌فروشی‌ها با استفاده از تجربه خود و فناوری‌هایی جدید است، این یک عصر جدید برای خرده‌فروشی است و PERCH با ارائه خدمات نوین خرید آنلاین فروشگاهی،به دنبال یک تجربه جدید و مشتری محور است."

PERCH قبلاً پلتفرم متن‌باز و نرم‌افزار شرکای تجاری خود را که واقعیت ترکیبی را در نمایش‌گرهای فیزیکی در خرده‌فروشی‌ها تعبیه می‌کند را معرفی کرد.

سرمایه گزاری در اینترنت اشیا همچنان ادامه دارد. Crate.io مبلغ 2 میلیون دلار و SensorUp مبلغ 11 میلیون دلار از بودجه خود را به این بخش اختصاص داده است. Crate.io از سرمایه‌های خود برای تسریع فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر سرویس SensorThings Cloud استفاده می‌کند و راهکار‌های تجاری اینترنت اشیا برای شهرهای هوشمند و سرویس‌های میدانی ایجاد می‌کند ، درحالی‌که SensorUp توسعه خود را بر روی پایگاه‌های متن‌باز SQL برای داده‌های برخط ماشین و کاربردهای اینترنت اشیا متمرکز خواهد کرد.

مطالب مرتبط

 همکاری Arm و Treasure Data در زمینه اینترنت اشیا

Arm و Treasure Data برای ارتقا خدمات CDP و کمک به ایجاد کسب و کارهای IoT در سراسر جهان باهم همکاری می‌کنند.

همکاری نوکیا و GE Current در زمینه شهر هوشمند

نوکیا و GE Current برای راه اندازی شهر هوشمند در کانادا همکاری می‌کنند.

سرمایه‌گذاری 12 میلیون دلاری در زمینه امنیت اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)

Xage Security ارائه‌دهنده پلتفرم امنیتی blockchain برای اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)، مبلغ 12میلیون دلار برای توسعه بیشتر خدمات امنیتی خود برای شبکه‌های لبه (edge) ،اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) و زیرساخت‌های ضروری ملی سرمایه‌گذاری کرده است.

همکاری CommuniThings و Orange برای راه‌اندازی پارکینگ هوشمند

 شرکت‌های CommuniThings و Orange برای راه‌اندازی اولین پارکینگ هوشمند مبتنی بر فناوری NB-IoT همکاری می‌کنند.