مایکروسافت Windows ML Container را راه‌اندازی کرد

مایکروسافت Windows ML Container را راه‌اندازی کرد

مایکروسافت Windows ML Container را جهت پشتیبانی از سیلیکون‌های بیشتر و همچنین ویندوز IoT گسترش داد.

مایکروسافت Windows ML Container را جهت پشتیبانی از سیلیکون‌های بیشتر و همچنین ویندوز IoT گسترش داد. این ویندوز با هدف گسترش سیلیکون‌ها و قابلیت‌های هوشمند جدید لبه (Edge) و پشتیبانی از کاربردهای اینترنت اشیا و سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال استفاده می‌شود.

این خانواده شامل موارد زیر است:

  • Windows 10 IoT Core، ساخته شده برای دستگاه‌های هوشمند با کیفیت پایین و در عین حال قابلیت کنترل و امنیت مورد انتظار و همراه با ویندوز 10 IoT Core Services و پشتیبانی طولانی مدت از سیستم‌عامل برای مدیریت داده‌ها و به‌روزرسانی دستگاه و اطمینان از سلامت دستگاه.
  • Windows 10 IoT Enterprise نسخه کامل ویندوز 10 با قابلیت مدیریت داده و قابلیت‌های رمزگذاری برای دستگاه‌های هوشمند با عملکرد ثابت.
  • Windows Server IoT 2019 ویندوز سرور IoT برای رایانش لبه ، اتصال ، ذخیره و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از پایگاه داده‌های بزرگ برنامه‌های متصل، شبکه‌ها و خدمات وب.

پشتیبانی گسترده از سیلیکون‌های جدید

مایکروسافت در طی چندین اعلامیه از در دسترس بودن کلیه بسته‌های پشتیبانی ویندوز 10 IoT Core Board برای خانواده پردازنده‌های NXP i.MX از جمله i.MX6 ، i.MX7 ، i.MX 8M و i.MX 8M خبر می‌دهد.

جف مایلز معاون بخش توسعه بازار امنیت اینترنت اشیا رایانش لبه محصولات ابری در NXP در این باره می‌گوید: "ما خوشحالیم که به نقطه عطفی در دسترسی عمومی رسیدیم و به همکاری خود با مایکروسافت ادامه دادیم. علاوه بر این مشتریان NXP اکنون به راهکارهای پیشرو در زمینه صنعت، از i.MX 6 تا i.MX 7 و i.MX 8M در Windows 10 IoT Core برای برنامه‌های پیشرفته صنعتی و IoT دسترسی دارند و از تمام توان استفاده می‌کنند."

WINDOWS ML CONTAINER

مایکروسافت اعلام کرده است که Windows MLجدید را به طور خاص برای تحویل بار کاری AI-inferencing ساخته شده با استفاده از Windows ML API طراحی شده است. ویندوز ML به کسب‌وکار یک پلتفرم سریع برای ساخت راهکارهای اینترنت اشیا (IoT) به ویژگی‌های پیشرفته ویندوز کمک می‌کند و با قابلیت مدیریت سرویس Azure IoT Edge ترکیب می‌شود.

LeGrow همچنین راهکار برج هوشمند (Smart Tower) که ترکیبی از Windows 10 IoT Core ، NXP و Azure IOT است را به اشتراک گذاشت. این راکار برای بهبود قابلیت اطمینان و کاهش زمان خرابی برای زیرساخت‌های مهم عمومی نظیر برج‌های سلولی یا شبکه‌های توزیع برق طراحی شده است.

LeGrow می‌گوید: "برج هوشمند (Smart Tower) راهکاری برای بهره‌گیری کامل از پردازش لبه ، ایجاد یک ماژول سنسور متصل به برج و یک واحد کنترل زمینی برای تجزیه‌وتحلیل سلامت برج در زمان واقعی، پشتیبانی از زمان تأخیر زیاد یا سناریوهای قطع شده طراحی شده است."

Azure IOT Hub را برای مدیریت و اتصال دستگاه‌ها به کار می‌برد و تجزیه‌وتحلیل تاریخی را در کل شبکه برجها مورد بررسی قرار می‌دهد. راهکار برج هوشمند (Smart Tower) ترکیبی از NXP ، i.MX و Windows 10 IoT Core را به دلیل شرایط عملیاتی شدید دستگاه تحمل می‌کند و هزینه‌های توسعه و زمان عرضه را کاهش داده است.

مایکروسافت سرمایه گذاری‌های قابل‌توجهی در اتصال ابری انجام داده و از قدرت ویندوز برای تسریع امور مشتریان در ابر داده‌ها و لبه هوشمند استفاده می‌کند.

مطالب مرتبط

مایکروسافت نسخه پیش نمایش سرویس IoT Plug and Play خود را در دسترس عموم قرار داد

مایکروسافت در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان بیلد در اوایل سال جاری میلادی، سرویس IoT Plug and Play که یک زبان مدل‌سازی متن‌باز جدید محسوب می‌شود را معرفی کرد. این سرویس به سازمان‌ها اجازه می‌دهد به راحتی با دستگاه‌های اینترنت اشیا به فضای ابری متصل شوند.

مایکروسافت خدمات ابری بلاک چین ارائه می‌دهد

مایکروسافت خدمات بلاک چین ابری خود را با راه‌اندازی سرویس Azure Blockchain، که یک سرویس کاملاً مدیریت‌شده است، به منظور رفع چالش‌های عملی و نگهداری شبکه‌های بلاک چین طراحی کرده است.

همکاری مایکروسافت و BMW برای توسعه کارخانه‌های هوشمند

مایکروسافت و BMW برای پشتیبانی از توسعه کارخانه‌های هوشمند یک پلتفرم منبع‌باز راه‌اندازی می‌کنند.

مایکروسافت اپلیکیشن‌های AR جدید خود را برای کمک به کسب‌و‌کارها معرفی کرد

مایکروسافت در رویداد پاریس، اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده جدید خود را برای کمک به کسب و کارها معرفی کرد. در این رویداد نسخه پیش نمایش اپلیکیشن‌های Remote Assist و Product Visualize 365 بر روی iOS و Android در معرض نمایش عمومی قرار گرفت.