نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان آغاز بکار کرد

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان آغاز بکار کرد

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به طور رسمی از امروز 6 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شد و شرکت نبکا، ارائه دهنده راهکارهای ساختمان هوشمند و شهر هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا، ضمن حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، از شما عزیزان برای بازدید از غرفه خود به شماره 4038/1 در سالن 40، دعوت می‌نماید.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به طور رسمی از امروز 6 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شد و شرکت نبکا، ارائه دهنده راهکارهای ساختمان هوشمند و شهر هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا، ضمن حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، از شما عزیزان برای بازدید از غرفه خود به شماره 4038/1 در سالن 40، دعوت می‌نماید.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در نوزدهمین دوره برگزاری خود پذیرای شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف دنیا خواهد بود و رویدادی مهم برای فعالان و متخصصین حوزه ساختمان‌سازی به شمار می‌آید. این نمایشگاه ساختمانی در سطح بین‌المللی پذیرای مهندسین سازمان‌های نظام مهندسی کشور، انجمن انبوه‌سازان و شرکت‌های ساختمانی، جامعه مهندسین شهرساز، انجمن بتن ایران، مشاورین و معماران، صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران، شرکت‌های پیمانکاری، مهندسین عضو جامعه مهندسین مشاور ایران و … می‌باشد.

علی مطیع جهانی معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران و دبیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، از افزایش حضور پرشور فعالان اقتصادی حوزه صنعت در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمار تاکنون ۹۵۰ شرکت داخلی و خارجی در ۲۴ گروه کالایی در مساحتی بالغ بر ۷۶۰۰۰هزار مترمربع از تاریخ ۶ تا ۹ مردادماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گرد هم خواهند آمد.

وی بیان داشت: این نمایشگاه که به عنوان فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردها، اختراعات و صنایع بومی‌سازی شده توسط تولیدکنندگان داخلی است، در شرایط عدم تعادل بازارها می‌تواند زمینه‌ساز سرمایه‌گذاری‌های جذاب در حوزه مسکن تلقی شود. با وجود تحریم‌های ظالمانه بر علیه کشور عزیزمان ایران، نمایشگاه نوزدهم با محوریت‌های متفاوتی آغاز به کار می‌کند. به گفته دبیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، حضور دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه علم و صنعت، صنعتی شریف، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای با رویکرد رونمایی از اختراعات دانشگاهی با محوریت‌های پلتفرم، شارت، محصولات بتنی، مقاوم‌سازی خشت با تکنولوژی لیزر، خانه اسکان موقت تاشو و سبک پلی کربنات، چادرهای پوششی، سیمان ضد موج و شیشه پوش، بتن متخلخل، کف‌پوش اپوکسی سیار و جداساز لرزهای در سالن اختصاصی به نیازهای علمی و سرمایه‌گذاری‌های تولیدی در حوزه ساختمان می‌تواند پاسخگو و حائز اهمیت باشد.
مطیع جهانی ادامه داد: همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و پارک‌های علمی و فناوری در این نمایشگاه می‌تواند در شرایط اقتصادی جدی‌تر از گذشته در جهت رفع نیازهای اولیه و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات در حوزه صنعت ساختمان گام برداشته و در بسیاری از حوزه‌ها و فناوری‌های مهم نیز صادرکننده خواهند بود و از شرایط تحریم به عنوان یک فرصت بزرگ برای جهش فناوری کشور استفاده خواهد شد.

به گفته دبیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان، امسال نمایشگاه رویکرد علمی را از مهمترین محورهای اصلی خود قرار داده است، با توجه به مباحث جدید در صنعت ساختمان و با هدف رسیدن به خودکفایی و رونق تولید و بالا بردن سطح علمی فعالان اجرایی در صنعت پیشران کشور با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران ثبت‌نام ۲دوره آموزشی یکساله MBA و DBA در حوزه تخصصی صنعت ساختمان، همزمان با آغاز نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان شروع و در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران به کار خود پایان خواهد داد.
همچنین در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، با توجه به نیاز جامعه مهندسان کشور، مقرر شده دوره‌های آموزشی ارتقاء پایه نظام‌مهندسی HSE و BIM با همکاری دفتر مقررات ملی ساختمان در طول ۴روز نمایشگاه برگزار شود. خاطرنشان می‌شود، حضور استارتاپ‌ها و شرکت‌های نانویی و دانش‌بنیان از جمله مهمترین اهداف نمایشگاه ساختمان امسال است.

شرکت نبکا، ارائه دهنده راهکارهای ساختمان هوشمند و شهر هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا، ضمن حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، از شما عزیزان برای بازدید از غرفه خود به شماره 4038/1 در سالن 40، دعوت می‌نماید. نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از امروز تا 9 مرداد ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

حضور شرکت نبکا در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

شرکت نبکا ضمن حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از شما عزیزان برای بازدید از غرفه خود به شماره 4038/1 در سالن 40، دعوت می‌نماید.

حضور شرکت نبکا در دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند

شرکت نبکا ضمن حضور در دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند از شما عزیزان دعوت می‌نماید برای بازدید از غرفه این شرکت از مرکز همایش‌های برج میلاد در تاریخ 19 و 20 آذر ماه 1397 و از ساعت 8.30 لغایت 17 بازدید نمایید.

شرکت نبکا ضمن حضور در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 1397 از شما عزیزان برای بازدید از غرفه ما به شماره 1430 در سالن 27 ، دعوت می‌نماید.

Nobka_Banner-Site_CeBit_2018_op.jpg

شرکت نبکا ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی CeBiT 2018 از شما عزیزان برای بازدید از غرفه خود در سالن 13، دعوت می‌نماید. 21 الی 25 خرداد ماه 1397 (11-15 ژوئن 2018) در محل نمایشگاه های بین المللی شهر هانافر آلمان برگزار می‌گردد.