همکاری دو شرکت بزرگ در زمینه راه‌اندازی سیستم اتومبیل‌های متصل

همکاری دو شرکت بزرگ در زمینه راه‌اندازی سیستم اتومبیل‌های متصل

شرکت‌های Tesla Motors و AT&T در زمینه ارائه سیستم اتومبیل‌های متصل به همراه خدمات ایمنی، امنیتی، سرگرمی و تشخیص عیوب و مشکلات همکاری می‌کنند.

شرکت‌های Tesla Motors و AT&T برای ارائه سیستم اتومبیل‌های متصل به همراه خدمات ایمنی، امنیتی، سرگرمی و تشخیص عیوب و مشکلات همکاری می‌کنند.

شرکت AT&T پیشرو در صنعت اتومبیل‌های متصل و شرکت تسلا تولید کننده برتر خودروهای برقی، وارد یک همکاری مشترک چند ساله جدید برای راه‌اندازی وسایل نقلیه هوشمند در آمریکای شمالی با ارتباط بی‌سیم آنها شده‌اند. اتصال AT&T از راه دور موتورهای تسلا را تشخیص می‌دهد و ویژگی‌های ارتباط از راه دور و پیشرو در صنعت از جمله اینترنت، مرورگر تحت وب، ترافیک آنلاین، وضعیت آب‌وهوا و ناوبری، همگی از طریق صفحه لمسی 17 اینچی در دسترس خواهند بود.

رالف دولاوگا مدیرعامل شرکت AT&T Mobility در این باره می‌گوید: "این باعث افتخار ما است که با یک شرکت بزرگی همچون تسلا در ارائه تجربه خودروهای متصل یا Connected Cars وارد همکاری شده‌ایم تا سیستم تازه و خلاقانه‌ای برای رانندگان و مسافرین راه‌اندازی کنیم."

الون مسک بنیانگذار و مدیرعامل شرکت تسلا نیز در این باره اظهار کرد: "هدف تسلا همیشه این بوده است که بازار اتومبیل‌های برقی را برای همه کاربرانی که تجربه رانندگی استثنایی دارد کاتالیز کند.ارتباطات بی‌سیم پیشرفته و قابل‌اعتماد شرکت AT&T به تسلا کمک خواهد کرد که تجربه کاربری برتری را ارائه دهد."

علاوه بر این AT&T دو ابتکار عملی برای نوآوری در بازار خودروهای متصل را اعلام کرد، یک توسط مرکز نوآوری اتومبیل‌های متصل در آتلانتا ، به نام AT&T Drive Studio و دیگری یک راهکار جهانی و جدید در توسعه پلتفرم اتومبیل‌ها به نام AT&T Drive.

AT&T Drive Studio دارای یک آزمایشگاه عملی، نمایشگاه ساخت و جدیدترین نوآوری‌ها است و به عنوان یک مرکز اصلی در AT&T می‌تواند با شرکت‌ها همکاری کند و به فرصت‌های ارائه شده توسط تولیدکنندگان خودرو پاسخ دهد.

AT&T Drive یک پلتفرم برای اتومبیل‌های متصل است که در واقع یک راهکار ماژولار و انعطاف‌پذیری است و به خودروسازان امکان می‌دهد تا انتخاب کنند که چه سرویس‌ها و قابلیت‌هایی برای آنها مهم است و راهکارهای خود را در بازار تغییر دهند. از راهکارهای مرتبط به برقراری ارتباط و تهیه گزارش گرفته تا تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و سرگرمی. این پلتفرم به سازندگان و توسعه‌دهندگان خودرو این اجازه را می‌دهد تا راهکارهای جدید و شخصی‌سازی شده خود را توسعه دهند.

AT&T به عنوان یک رهبر تلماتیک (telematics) دسترسی به اینترنت موبایل را در وسایل نقلیه تولید شده توسط سازندگان داخلی و خارجی فراهم می‌کند. AT&T پیشگام در ارائه یک پلتفرم جهانی سیم‌کارت استو این امکان را برای تولیدکنندگان خودرو، کاربران و تجهیزات M2M فراهم می‌سازد تا بتوانند بصورت بی‌سیم محصولات خود در سراسر جهان مدیریت کنند و ماشین‌ها در سراسر جهان با این سیم‌کارت فروخته شوند.

مطالب مرتبط

تسلا به کاربران اجازه می‌دهد تا بوق و صدای اتومبیل خود را سفارشی کنند

Tesla به زودی به کاربران امکان سفارشی‌سازی صدای بوق و حرکت باسرعت کم وسایل نقلیه خود را می‌دهد.

تجهیز اتومبیل‌های Honda به اپلیکیشن Drivemode در جهت تقویت حمل‌ونقل متصل

Honda همکاری با Drivemode را در زمینه طراحی اپلیکیشن آغاز کرده است تا بتواند امکانات رانندگی هر چه ایمن‌تر را برای کاربران خودروهای خود فراهم کند.

طی یک دهه آینده وسایل نقلیه خودران بهتر از انسان رانده می‌شوند

تحقیقات نشان می‌دهد که مردم نسبت به قابلیت اطمینان اتومبیل‎های خودران در مقایسه با خودروهایی که به راننده نیاز دارند، نگران هستند و تنها 29 درصد از مردم معتقدند اتومبیل‌های خودران امروزی بهتر از انسان رانندگی می‌کنند.

شانگهای اولین شهر چین در اعطای مجوز حمل‌ونقل مسافر برای اتومبیل‌های خودران است

شانگهای اولین شهر در چین است که به اتومبیل‌های خودران اجازه حمل‌ونقل مسافر را در خیابان‌ها این شهر می‌دهد.