همکاری شرکت‌های InfluxData و VMware برای ارائه یک راهکار جامع مدیریتی اینترنت اشیا

همکاری شرکت‌های InfluxData و VMware برای ارائه یک راهکار جامع مدیریتی اینترنت اشیا

InfluxData شرکت فناوری مستقر در سانفرانسیسکو اعلام کرده ‌است که برای ارائه یک راهکار جامع مدیریتی اینترنت اشیا، فناوری‌های خود را با راهکارهای مدیریت زیرساخت IoT VMware ادغام خواهد کرد.

InfluxData شرکت فناوری مستقر در سانفرانسیسکو اعلام کرده ‌است که برای ارائه یک راهکار جامع مدیریتی اینترنت اشیا، فناوری‌های خود را با راهکارهای مدیریت زیرساخت IoT VMware ادغام خواهد کرد.

این راهکار جدید از ادغام فناوری‌های InfluxData با The IoT Pulse راهکار مدیریت و نظارت بر ابزارهای IoT شرکت VMware ایجاد شده است که توانایی سازمانها برای نظارت و بررسی حجم گسترده‌ای از داده‌های مربوط به ابزارهای صنعتی و تجاری IoT را افزایش می‌دهد.

Pulse IoT Center یک راهکار مدیریت و نظارت بر ابزارهای IoT است که به مشتریان اجازه مدیریت و نظارت بر دستگاه‌های IoT و متصل را به صورت امن می‌دهد، درحالی‌که InfluxDB Enterprise یک پایگاه داده پیشرفته با منبع متن‌باز است و Kapacitor یک موتور پردازش داده به صورت بهنگام است که هر دو بخشی از پلتفرم پردازشی InfluxData است که تجزیه و تحلیل مقدار زیادی از اطلاعات دریافتی از سنسورها در زمان واقعی را می‌دهد.

Mimi Spier، معاون بخش اینترنت اشیا در VMware، می‌گوید: "اینترنت اشیا یک مرز جدید برای شرکت است و قابلیت پردازش در لبه (Edge) در این حوزه یک ضرورت غیرقابل بحث است. به عبارت ساده، رایانش لبه جمع‌آوری و پردازش داده‌های سری و بهنگام دستگاه‌های IoT در محدوده است که منجر به بینش صحیح و مزیت رقابتی می گردد."

VMware Pulse IoT Center در اوایل سال ۲۰۱۸ در کنار سایر راهکارهای پیشرفته رایانش لبه معرفی شد.

VMware با شرکای متعددی از جمله Wipro Limited و Axis Communications مشارکت کرده است تا یک راهکار جامع ابری (Edge IoT Cloud) که باعث افزایش بهره‌وری و ارتقا قابلیت‌های پیشرفته مدیریتی و نظارتی می شود، ارائه می دهد تا با بهره گیری از آن مشتریان بتوانند دوربین‌ها و مسیریاب‌های (routers) خود را به صورت امن مدیریت کنند.

مطالب مرتبط

توسعه یک راهکار امنیتی برای شبکه‌های IoT و رایانش لبه

Extreme Networks، ارائه دهنده راهکارهای شبکه در پی توسعه یک محافظ (Deffender) است که به سازمان‌ها در پیاده‌سازی اینترنت اشیا و رایانش لبه (Edge) به صورت امن کمک کند.

سیسکو و Iteris برای راه‌اندازی راه‌آهن هوشمند با یکدیگر همکاری می‌کنند

کمپانی Cisco و Iteris ، ارائه دهنده خدمات کامپیوتری کاربردی برای حمل و نقل و کشاورزی به یک مشارکت استراتژیک در مورد راه‌آهن هوشمند وارد شده‌اند.

شرکت امنیتی Trend Micro از پلتفرم IoT Security 2.0 خود رونمایی کرد

شرکت Trend Micro اعلام کرد که پلتفرم (IoT Security 2.0 (TMIS را برای کمک به تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات امنیتی و بهبود اکوسیستم‌های گسترده اینترنت اشیا ارائه کرده است.

Sprint هماهنگ‌سازی پلتفرم شهر هوشمند خود با شبکه 5G را اعلام کرد

Sprint در نمایشگاه CES 2019 اعلام کرد که هماهنگ‌سازی پلتفرم شهر هوشمند (Curiosity IoT) خود را با شبکه 5G و اتومبیل‌های خودران در مقیاس آزمایشگاهی انجام داده است.