همکاری NetComm Wireless و اریکسون در زمینه اینترنت اشیا

همکاری NetComm Wireless و اریکسون در زمینه اینترنت اشیا

NetComm Wireless توسعه دهنده اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) با همکاری با Teleco سوئدی به پلتفرم مبتنی بر ابر IoT Accelerator شرکت اریکسون پیوست.

NetComm Wireless در بیانیه ای اعلام کرد که دستگاه‌های صنعتی (4G LTE (M2M و (M2M (Lightweight M2M ، با پلتفرم اریکسون ادغام می‌شوند تا امکان کار در سطح جهانی را فراهم کنند.

Timo Brouwer مدیرعامل NetComm Wireless اظهار داشت : همکاری جدید به حل و فصل چالش‌های قطعی که اکوسیستم IoT از ابتدا با آن مواجه بوده است کمک خواهد کرد و ما از پیوستن به شرکت اریکسون که امکان جذب شرکت‌ها و اپراتورهای اینترنت اشیا (IoT) را به طور یکپارچه فراهم می‌کند، استقبال می‌کنیم .

Brouwer افزود : اپراتورها و دیگر بازیگران اکو سیستم در حال حاضر دسترسی جهانی به ابزارهایی دارند که هزینه‌های توسعه بالا و محدودیت‌های اختصاصی را با راهکارهای گسترده‌ی IoT حذف می‌کنند 
Steffen Conradsen کارشناس IoT در اریکسون، می‌گویید:

ما در حال پیشرفت کامل در گسترش اکوسیستم IoT ، دستگاه‌ها و کاربرد پلتفرم IoT Accelerator هستیم و همکاری با NetComm Wireless و نمونه کارهایی از دستگاه‌های IIoT ، به عنوان یک سهم بزرگ این اکوسیستم فرصت‌هایی را که برای اپراتورها و اتصالات سلولی فراهم می‌کند را مشاهده خواهید کرد.

LwM2M یک پروتکل مدیریت منبع باز دستگاه تعریف می‌شود و انتقال داده‌ها در مقادیر کم بین دستگاه‌ها و سیستم عامل‌های مدیریت را امکان پذیر می‌کند. دستگاه های LwM2M شرکت NetComm Wireless که دارای مدیریت آسان از راه دور هستند، می توانند در ایالات متحده، امارات متحده عربی، اروپا، استرالیا، کانادا، جنوب شرقی آسیا و ژاپن مستقر شوند.

از طریق پلتفرم IoT Accelerator شرکت اریکسون ، اپراتورها و همچنین بازیگران IoT می‌توانند با سرعت بیشتر و ریسک کمتری دستگاه های LwM2M را به بازار عرضه کنند. این دستگاه‌ها طیف گسترده‌ای را در صنایع مختلف از جمله خودرو و تولید، تسهیل می‌کند.