همکاری Standard Chartered و Huawei در زمینه راهکارهای اینترنت اشیا

همکاری Standard Chartered و Huawei در زمینه راهکارهای اینترنت اشیا

Standard Chartered و Huawei برای یافتن یک راهکار مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT) که به طور کامل می‌تواند نحوه ارتباط شرکت‌های بزرگ با بانک‌ها برای تأمین مالی یا پرداخت را تغییر دهد، همکاری می‌کنند.

Standard Chartered و Huawei برای یافتن یک راهکار مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT) که به طور کامل می‌تواند نحوه ارتباط شرکت‌های بزرگ با بانک‌ها برای تأمین مالی یا پرداخت را تغییر دهد، همکاری می‌کنند.

این راهکار به شرکت‌ها و سیستم‌های بانک‌ها اجازه می‌دهد تا با یکدیگر در ارتباط باشند و یا دستورالعمل‌های پرداخت یا تراکنش‌های خود را از طریق API ها و در زمان واقعی (real-time) انجام دهند.

OceanConnect یک پلتفرم منبع باز است که با استفاده از اینترنت اشیا (IoT)، فناوری‌های داده‌های عظیم (big data) و رایانش ابری (cloud computing) راه‌اندازی شده است. این راهکار ترکیبی از قابلیت‌های IoT و ابر است که توانایی ردیابی حرکت کالا بر مبنای زمان واقعی را به بانک‌ها می‌دهد. این کار ریسک‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد و داده‌هایی قابل‌اعتماد فراهم می‌کند که می‌توانند برای تصمیم‌گیری‌های مالی مورد استفاده قرار گیرند.

دسترسی به داده‌ها در زمان واقعی اجازه می‌دهد که پردازش مستقیم برای یک کلاس وسیع‌تر را فراهم می‌کند که به طور قابل‌توجهی کاهش زمان چرخش می‌شود و فرصت‌هایی برای طیف وسیعی از راهکارهای تأمین مالی برای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان آن‌ها ایجاد می‌کند.

این اولین بار نیست که Standard Chartered با شرکتها شراکت می‌کند. این شرکت به طور فعال با شرکت‌های فعال در حوزه فناوری در تعامل است تا راهکار‌هایی را که باعث افزایش بهره‌وری و تجربه بهتر مشتری می‌شود را توسعه دهد.

مطالب مرتبط

تولید تراشه امنیتی مبتنی بر کوانتوم برای دستگاه‌های اینترنت اشیا

شرکت بریتانیایی Crypto Quantique اولین تراشه امنیتی مبتنی بر کوانتوم را برای استفاده در دستگاه‌های IoT معرفی کرد.

معرفی سیم‌کارت‌های جدید اینترنت اشیا

شرکت Twilio سیم‌کارت جدیدی را با نام "super SIM" معرفی کرده است که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد با اطمینان بیشتری دستگاه‌های IoT را در سطح جهانی به‌کار گیرند.

شرکت AG Software و Eurotech برای ارائه راهکارهای جدید اینترنت اشیا باهم همکاری می‌کنند

شرکت Software AG و شرکت طراحی و توسعه Eurotech برای ادغام پلتفرم Everyware Software Framework با نرم‌افزار Cumulocity IoT همکاری می‌کند.

اینترنت اشیا راهکارهای جدیدی برای بانکداری ارائه می‌دهد

اخیراً شرکت Standard Chartered با همکاری Huawei در پی ایجاد راهکاری مبتنی بر اینترنت اشیا برای ساده‌سازی تعاملات شرکت‌ها با بانک‌ها و نحوه‌ی پرداخت هزینه‌ها هستند.

اینترنت اشیا و هوش مصنوعی در جهت پیشبرد منابع درآمدی شرکت‌های نیمه هادی

به گزارش Accenture با ادغام تکنولوژی بلاک چین و هوش مصنوعی، صنعت نیمه رسانا از پیشروترین صنایع در جهان به شمار می‌آید.

رایانش ابری Alibaba و راهکارهای کلیدی برای اینترنت اشیا

اخیراً Libelium، تولید کننده‌ی شبکه‌های بی‌سیم، به سرویس رایانش ابری کمپانی Alibaba، جهت برقراری ارتباط و سرعت بخشیدن به روند به‌کارگیری IoT پیوسته است.