پایان نمایشگاه الکامپ و امید به آینده‌ای دیجیتال

پایان نمایشگاه الکامپ و امید به آینده‌ای دیجیتال

نمایشگاه الکامپ 1397 با شعار "پیش به‌سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی" از تاریخ 6 مرداد با حضور وزرای فناوری ارتباطات و اطلاعات کشورهای ایران و آذربایجان در فضایی بالغ بر 27 هزار متر مربع افتتاح شد و در تاریخ 9 مرداد 1397 پس از چهار روز بازدید علاقه‌مندان و مدیران سطوح مختلف دولتی و بخش خصوصی به پایان رسید.

نمایشگاه الکامپ 1397 با شعار "پیش به‌سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی" از تاریخ 6 مرداد با حضور وزرای ارتباطات  و فناوری اطلاعات کشورهای ایران و آذربایجان در فضایی بالغ بر 27 هزار متر مربع افتتاح شد و در تاریخ 9 مرداد 1397 پس از چهار روز بازدید علاقه‌مندان و مدیران سطوح مختلف دولتی و بخش خصوصی به پایان رسید. الکامپ که یکی از رویدادهای تجاری مهم در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر در کشور است، با حضور شرکت‌ها و استارتاپ های متعدد در حوزه‌های مختلف نرم‌افزار، سخت‌افزار ، فناوری اطلاعات و خدمات نوآورانه در 13 سالن پذیرای بازدیدکنندگان بود و الکام‌ استارز، الکام‌ترندز، الکام‌گیمز و الکام‌تاکز از بخش‌های ویژه این رویداد بوده‌اند.

در الکامپ 1397 نیز همانند چند سال اخیر استارتاپ ها متعددی در زمینه ارائه سرویس‌های آنلاین خلاقانه و اپلیکیشن های نوآورانه وجود داشتند و شبکه‌های اجتماعی با محوریت موضوعات خاص نیز پرتکرار بودند و تعدادی از استارتاپ ها نیز در حوزه‌های نظیر داده‌کاوی و تحلیل داده‌ها فعال بودند. در این دوره نمایشگاه الکامپ علاوه بر استارتاپ های نرم‌افزاری، شرکت‌ها و استارتاپ هایی در زمینه و اینترنت اشیا و هوشمندسازی شهرها که از روندهای مهم تکنولوژی در دنیا هستند به چشم می‌خورد.

خوشحالیم که در بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه الکامپ با حضور در در بخش الکامپ ترندز پذیرای بازدیدکنندگان محترم و علاقه‌مندان بودیم و به ارائه و معرفی محصولات خود در زمینه اینترنت اشیا و راهکارهای شهر هوشمند، راهکارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و همچنین بیمارستان سیار پرداختیم.

از همه عزیزان که از غرفه ما بازدید نمودند صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم در کنار شما و با تولید کالاهای دانش‌بنیان ایرانی و ارائه خدمات با کیفیت بتوانیم در چرخه اقتصاد ملی و هوشمندسازی شهرهایمان مثمر ثمر باشیم.

 

مطالب مرتبط

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ امروز ششم مرداد ماه ، با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات رسماً افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ امروز ششم مرداد ماه ، با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات رسماً افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

CeBiT 2018

رویداد بین‌المللی CEBIT 2018 به طور رسمی از امروز 21 خردادماه (11 ژوئن ) آغاز شد و شرکت نبکا به عنوان یکی از ارائه دهندگان و تولیدکنندگان راهکارهای شهر هوشمند و اینترنت اشیا از شرکت های ایرانی حاضر در این رویداد جهانی است.