IBM و گسترش نفوذ در اروپا با ارائه سرویس‌های ابری

IBM و گسترش نفوذ در اروپا با ارائه سرویس‌های ابری

IBM با استفاده از دستیار هوش مصنوعی Watson و خدمات ابری در حال گسترش نفوذ خود در اروپا است.

IBM با استفاده از دستیار هوش مصنوعی Watson و خدمات ابری در حال گسترش نفوذ خود در اروپا است. بسیاری از مشتریان جدید این شرکت از واتسون (Watson) استفاده می‌کنند.

Bret Greenstein ، معاون ارشد آی بی ام واتسون می‌گوید: "آی بی ام در سال ۲۰۱۵ ، ۳ میلیارد دلار برای توسعه جهانی هوش مصنوعی و اینترنت اشیا سرمایه‌گذاری کرده است. با کنار هم آوردن IoT و واتسون AI ، IBM در حال ارائه یک حرکت جهانی اینترنت اشیا است که نه تنها به مشتریان کمک می‌کند تا مدل‌های تجاری جدید را کشف کنند، بلکه با ایجاد خدمات جدید ، صنایع خود را متحول کرده و ناکارآمدی را حذف کنند."

IBM قصد دارد علاوه بر خدمات ابری در زمینه مراقبت‌های پزشکی، حوزه خدمات خود را در زمینه تدارکات، انرژی و سایر صنایع را در بازار اروپا گسترش دهد. این نشان می‌دهد که چگونه بسیاری از مشتریان آینده‌نگر از Cloud IBM برای استفاده از AI، یادگیری ماشین و قابلیت Blockchain استفاده می‌کنند.

برای مثال، بانک فرانسوی Credit Mutuel درحال‌توسعه دستیار مجازی IBM Watson در تمام خطوط تجاری خود است، درحالی‌که Koopman Logistics هلند قصد دارد از Blockchain برای ردیابی و حمل و نقل محموله‌ها و زنجیره تأمین استفاده کند.