ای جی CNS پلتفرم شهر هوشمند CityHub را معرفی کرد

LG CNS پلتفرم شهر هوشمند CityHub را معرفی کرد

شرکت LG CNS پلتفرم شهر هوشمند خود را با نام CityHub معرفی کرد و اعلام کرد که این پلتفرم برای مدیریت مرکزی و تحلیل داده‌ها از دستگاه‌های IoT شهری طراحی شده ‌است.

 CityHub، نام آزمایشی این پلتفرم است. این پلتفرم می‌تواند داده‌ها را از سنسورها می‌تواند حسگرهای نصب‌شده بر روی اشیا قابل‌حمل مانند خودروها یا ساختمان‌ها و یا چراغ‌های خیابان و دوربین‌های ترافیکی مستقر شده جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کند.
این پلتفرم از استاندارد بین‌المللی oneM2M علاوه بر سایر استانداردهای IoT که توسط صنایع خاص مانند تولید و تدارکات استفاده می‌شود، پشتیبانی می‌کند.

به گفته این شرکت: "Cityhub می‌تواند به تنهایی داده‌های مبتنی بر IoT را از صنایع مختلف ، بدون نیاز به توسعه سیستم‌های اضافی برای استانداردهای مختلف ارتباطات مخابراتی جمع‌آوری و مدیریت کند."
CityHub همچنین دارای فناوری هوش مصنوعی است که می‌تواند برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از تجهیزات IoT شهر برای طراحی و ساخت خدمات هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.

LG CNS اولین شرکت خصوصی است که موفق به دریافت گواهینامه پلتفرم هوشمند دولت کره‌ شده است. صدور گواهینامه برای هر شرکتی که به دنبال ارائه یک پلتفرم شهر هوشمند به سازمان‌های دولتی است مورد نیاز است. قبل از صدور گواهینامه، تنها پلتفرم‌های توسعه یافته دولتی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

LG CNS در حال حاضر بر روی پروژه‌های شهر هوشمند در سراسر کره جنوبی از جمله منطقه Magok Seoul، جزیره Jeju، شهر Sejong و Haenam در استان Jeolla جنوبی کار می‌کند.