آرا تک، محصولات واقعیت افزوده نبکا

آرا تک، محصولات واقعیت افزوده نبکا

ARa Tech خانواده محصولات واقعیت افزوده نبکا، شامل سه محصول در حوزه های فروش لوازم خانگی و ملزومات اداری، طراحی کاتالوگ و بروشورهای سازمان ها و نهایتا گردشگری است. در ادامه با محصولات واقعیت افزوده نبکا و کاربردهای آن آشنا خواهید شد.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ابزارهای جدید، صنایع مختلف در حال بهره گیری از به روزترین ابزارها به منظور نیل به اهداف خود هستند . همچنان که اینترنت نقش پررنگی روی خرید و خرده فروشی داشته است، استفاده از واقعیت افزوده AR از عوامل به شدت تاثیرگذار روی خرید در سالهای آتی خواهد بود. 

واقعیت افزوده (AR) محتوای دیجیتالی تعاملی را با دنیایی که در آن زندگی می کنیم ترکیب می کند، که از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها قابل مشاهده است. AR دنیای مجازی را به طرز فوق العاده ای جذاب می کند. آرا تک، مجموعه محصولات شرکت نبکا با بهره گیری از تکنولوژی واقعیت افزوده است که در سه حوزه قابل بهره برداری است:

ARa Design: برای صاحبان کسب این امکان را فراهم می اورد تا یک ویترین مجازی از محصولاتشان را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و علاوه بر ایجاد یک ابزار تبلیغاتی جذاب و کاربردی، به مشتریان اجازه دهند تا با آسودگی و اطمینان اقدام به خرید محصولات نمایند. با استفاده از آرا دیزاین مشتریان می توانند، طراحی چیدمان خانه را به سبکی جدید تجربه کنند و این تجربه را با سایرین به اشتراک بگذارند. این محصول تصمیم گیری خرید را آسان و به مشتریان اجازه می دهد که محصولات متنوعی را در طراحی چیدمان خانه یا دفتر کار خود بررسی کرده و بهترین گزینه را با توجه به پارامترهایی مثل اندازه، رنگ، همگون بودن و تناسب با سایر اجزا خانه و احتمالا قیمت انتخاب نمایند. این محصول امکان طراحی چیدمان خانه یا محل کار بر اساس سلیقه مشتریان را بیش از پیش فراهم کرده است. اگر کسب و کار شما در حوزه فروش لوازم خانگی و صنایع مرتبط است، ARa Design ابزاری به روز و فرصتی مناسب برای تقویت برند شماست.

ARa Design برای صاحبان کسب این امکان را فراهم می اورد تا یک ویترین مجازی از محصولاتشان را در اختیار مشتریان خود قرار دهند

ARa CAT: با استفاده از آرا کت، صاحبان کسب و کار می توانند کاتالوگ و بروشورهای محصولات خود را به واقعیت افزوده مجهز نموده و بدین ترتیب مشتریان با اسکن کاتالوگ، محصولات را به صورت سه بعدی مشاهده نمایند و یا انواع محتوای تصویری، ویدیویی و یا سه بعدی در معرفی و تشریح بهتر محصول نمایش داده شود. با استفاده از ARa CAT می توانید خود و محصولاتتان را به شیوه ای متمایز به مشتریان معرفی نمایید.

ARa CAT: با استفاده از آرا کت، صاحبان کسب و کار می توانند کاتالوگ و بروشورهای محصولات خود را به واقعیت افزوده مجهز نمود ARa CAT

ARa Tour: با استفاده از آرا تور، اماکن گردشگری، موزه ها و مناظر طبیعی به واقعیت افزوده مجهز می شوند. این محصول، انواع محتوای مورد نیاز از قبیل تصاویر ویدیو، توضیح و تشریح اماکن گردشگری و موزه ها و سایر مکان های پربازدید را از طریق واقعیت افزوده در اختیار گردشگران قرار خواهد داد. این محتوا می تواند چند زبانه باشد و با تقویت زیر ساخت های گردشگری و افزایش کیفیت خدمت رسانی به گردشگران باعث رونق بیشتر گردشگری و در نتیجه بهبود درآمدزایی در این بخش گردد.

با اسکن QR-Code، اپلیکیشن واقعیت افزوده لونک را دانلود و نصب کنید، پس از اجرای اپلیکیشن با اسکن پوستر، آبشار لونک را از دریچه تکنولوژی ببینید.

با راهکار واقعیت مجازی نبکا آشنا شوید:

ARCH VIZ


راهکارهای نبکا: