در حال بارگذاری

دنیا را از پنجره نبکا بنگرید

نقض امنیت دستگاه های IoT نگرانی اصلی کسب و کارها است

تحقیقات انجام شده توسط شرکت نرم‌افزاری هلندی Gemalto نشان می‌دهد که تنها 48 درصد از کسب‌وکارها در جهان قادر به تشخیص نقض امنیت IoT در دستگاه‌های خود هستند.

اتومبیل‌های خودران ماهانه 300,000 تهدید امنیتی دریافت می‌کنند

آخرین گزارش‌های به دست آمده ازKaramba Security حاکی از افزایش حملات سایبری در ماشین‌های خودران و در پی آن نگرانی‌های ذینفعان در این رابطه است.

شرکت امنیتی Trend Micro از پلتفرم IoT Security 2.0 خود رونمایی کرد

شرکت Trend Micro اعلام کرد که پلتفرم (IoT Security 2.0 (TMIS را برای کمک به تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات امنیتی و بهبود اکوسیستم‌های گسترده اینترنت اشیا ارائه کرده است.

اینتل از Ordnance Survey برای به دست آوردن اطلاعات کسب و کارها کمک می‌گیرد

کمپانی Intel و (Ordnance Survey (OS در زمینه شهر هوشمند و برای به دست آوردن اطلاعات دقیق موقعیت مکانی سازمان‌ها و کسب و کارهای بریتانیا همکاری می‌کنند.

مدیریت چرخه‌ی عملکرد زندگی روزانه با تجهیزات اینترنت اشیا

کمپانی Cybeats ،ارائه دهنده خدمات کامپیوتری در کانادا برای گسترش تیم خود در تورنتو و خارج از کشور به دنبال جذب سرمایه 3 میلیون دلاری از صندوق سرمایه‌گذاری Ripple Ventures برای نظارت و مدیریت چرخه عملکرد برای دستگاه‌های IoT جهت محافظت در برابر تهدیدات شناخته شده و جدید امنیت سایبری می‌باشد.

سرمایه گذاری جهانی IoT در سال 2019 به 745 میلیارد دلار خواهد رسید

طبق آخرین ارقام IDC، انتظار می‌رود که هزینه‌های جهانی اینترنت اشیا (IoT) تقریباً به نرخ 750 میلیارد دلار در سال 2019 برسد.

شش گام مؤثر برای به دست آوردن داده‌های صحیح اینترنت اشیا و اهمیت ساختار سازمانی

گزارش جدیدی از شرکت Alooma ارائه دهنده شبکه زیرساخت اطلاعات منتشر شده است که شش گام مؤثر برای سهولت ادغام ابزارهای ابری و داده‌های IoT را ارائه می‌دهد.

هیوندای از سیستم پارکینگ هوشمند و ایستگاه شارژ اتومبیل خودران خود رونمایی کرد

در آینده ای نزدیک و با استفاده از تکنولوژی های خودکار (autonomous)، اتومبیل‌های آینده نه تنها قادر خواهند بود بدون راننده مردم را به مقصد خود برانند، بلکه قادر خواهند بود وظایف خود را بدون کمک انسان‌ها انجام دهند.

بریتانیا یک میلیارد پوند برای هوش مصنوعی هزینه می‌کند

بریتانیا در نظر دارد یک میلیارد پوند در زمینه توسعه هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند. در مارس ۲۰۱۷ دولت بریتانیا از Jerome Pesenti خواست تا راهکارهای لازم برای استقرار هوش مصنوعی را بررسی کند، که نتیجه این بررسی تهیه یک بسته ۱ میلیارد پوندی برای حمایت از توسعه هوش مصنوعی در صنعت، دانشگاه و سراسر کشور بود. این سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۱۹ شروع به شکوفایی خواهد کرد.

آمازون، گوگل و مایکروسافت متعهد به حذف موانع موجود اطلاعات در بهداشت و درمان شده‌اند

شورای صنعت فناوری اطلاعات (ITI) متعهد به حذف موانع موجود در پیرامون فناوری‌های ابر و هوش مصنوعی در مراقبت‌های بهداشتی شده ‌است. این تعهد توسط Amazon، Google، IBM، Microsoft، Oracle و Salesforce امضا شده است، که همه آنها تجربه کسب فناوری را در صنعت بهداشت و درمان دارند.

سرمایه‌گذاری غول نفتی جهان در استارتاپ‌ها

شرکت نفتی توتال هم چالش استارتاپی برگزار و هم سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر انجام ‌می‌دهد. در سالهای اخیر، شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا از استارتاپ‌ها نوپا پشتیبانی کرده‌اند و امسال بسیاری از آنها تلاش‌های خود را افزایش داده‌اند تا در خارج از بازارهای داخلی حضور داشته باشند.

بوستان جنگلی سرخه حصار به اولین پارک هوشمند پایتخت تبدیل می‌شود

در تفاهم‌نامه میان سازمان فاوای شهرداری تهران و منطقه 13، بر اجرای پروژه‌هایی که در برنامه تهران هوشمند به صورت پایلوت در این منطقه اجرا خواهند شد از جمله تبدیل بوستان جنگلی سرخه حصار به اولین پارک هوشمند بررسی و تأکید شد.

شناسایی بیش از یک میلیارد دستگاه توسط Google Lens

گوگل لنز، ابزار تجزیه و تحلیل گوگل توسط AI، اکنون می‌تواند بیش از 1 میلیارد محصول را از طریق پورتال خرده‌فروشی گوگل تشخیص دهد. این مقدار چهار برابر تعداد لنزهایی است که در اکتبر 2017 تحت پوشش قرار گرفته است.

امنیت اینترنت اشیا یک ضرورت اجتناب ناپذیر

اینترنت اشیا یک از فناوری‌های برجسته‌ای است که جهان و زندگی روزمره ما را تحت تاثیر قرار می دهد. ما از این تکنولوژی روزانه استفاده می‌کنیم و در حال حاضر دستگاه‌های متصل به آن بیشتر از افراد موجود در جهان وجود دارد و این امر منجر به ضرورت توجه به مسئله امنیت IoT می‌شود.

رشد ۸.۲ درصدی بازار محصولات واقعیت مجازی

مؤسسه‌ی IDC گزارشی از بازار محصولات واقعیت مجازی و واقعیت افزوده منتشر کرده است که خبر از رشد این بازار می‌دهند. بازار محصولات واقعیت مجازی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸ با رشد ۸.۲ درصدی و بازار محصولات واقعیت مجازی با رشد 1 درصدی همراه بوده است.

هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به بازاریابان کمک کند

برای متخصصان بازاریابی امروز، همه‌چیز در مورد داده‌ها تمایز است. بینش درست و ترکیب اطلاعات باهم، وجه تمایز از جمعیت است. هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) می‌تواند در این مورد کمک کند اما این به همان اندازه ساده نیست.

لیستی از تمام دسته بندی ها
لیستی از تمام تگ های موجود