NOBKA-TiTime-Project.jpg

اپلیکیشن حضور غیاب تی‌تایم

تی‌تایم یک سامانه نرم‌افزاری جهت مدیریت آنلاین حضور و غیاب و تردد پرسنل است که مبتنی بر اپلیکیشن موبایل بوده و به راحتی و با کمترین هزینه امکان ثبت ساعات ورود و خروج، مرخصی، مأموریت و سایر امور مربوط به تردد پرسنل را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند. این سامانه از یک اپلیکیشن یا وب اپلیکیشن که مخصوص کارکنان است و نیز یک پنل تحت وب که به منظور مدیریت ساعات، گزارش‌گیری و تنظیم مقررات پرسنلی است، تشکیل شده است. این سامانه توسط دپارتمان نرم‌افزار شرکت نبکا توسعه یافته و به شما کمک می‌کند تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی نموده و بهره‌وری و نظم را برای مجموعه خود به ارمغان بیاورید.

تی‌تایم یک سامانه نرم‌افزاری جهت مدیریت آنلاین حضور و غیاب و تردد پرسنل است که مبتنی بر اپلیکیشن موبایل بوده و به راحتی و با کمترین هزینه امکان ثبت ساعات ورود و خروج، مرخصی، مأموریت و سایر امور مربوط به تردد پرسنل را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند. این سامانه از یک اپلیکیشن یا وب اپلیکیشن که مخصوص کارکنان است و نیز یک پنل تحت وب که به منظور مدیریت ساعات، گزارش‌گیری و تنظیم مقررات پرسنلی است، تشکیل شده است. این سامانه توسط دپارتمان نرم‌افزار شرکت نبکا توسعه یافته و به شما کمک می‌کند تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی نموده و بهره‌وری و نظم را برای مجموعه خود به ارمغان بیاورید.

اپلیکیشن حضور و غیاب تی‌تایم به هیچ‌گونه سخت‌افزار جانبی نیاز ندارد و بر مبنای موقعیت مکانی شرکت امکان ثبت ساعت را برای پرسنل فراهم می‌کند. این نرم‌افزار به دلیل عدم وابستگی به سخت‌افزار بسیار مقرون به صرفه بوده و برای شرکت‌های کوچک و متوسط و نیز استارتاپ‌ها یک راهکار اقتصادی مناسب است.

با نرم‌افزار حضور و غیاب تی‌تایم می‌توانید تنها با ثبت موقعیت مکانی مجموعه خود، به صورت آنلاین از ورود و خروج کارکنان خود مطلع شوید و به کسب‌وکار خود در هر زمان و هر مکان نظارت کنید. در گزارش‌های متنوع پنل تحت وب تی‌تایم کليه عمليات مربوط به تردد پرسنل، مرخصی‌ و مأموریت‌ها ، اضافه‌کاری، تقويم‌‌کاری و کارکرد پرسنل قابل نظارت است و همچنین می‌توانید خروجی این گزارشات را با فرمت اکسل دریافت کنید.

در سامانه حضور و غیاب آنلاین تی‌تایم امکان تعریف گروه‌های کاری، موقعیت‌های شغلی و سلسله مراتب سازمانی فراهم شده است و هر مدیر می‌تواند به اطلاعات پرسنل زیر‌مجموعه خود دسترسی داشته باشد، مرخصی‌ها را رد یا تأیید نماید و همچنین بر ساعات تردد کارکنان به صورت آنلاین نظارت کند. به علاوه این امکان فراهم است تا اختیار ساعات محدودی از مرخصی‌ها در اختیار مدیر مستقیم باشد و با گذر از حد تعیین شده تایید یا رد آن به کارتابل مدیر ارشد ارسال گردد. در این سامانه می‌توانید بیش از یک دفتر کاری تعریف کنید و پرسنل خود را در دفاتر مختلف به صورت مشترک مدیریت کنید و گزارشات مختلفی را به تفکیک هر دفتر و هر کارمند تولید کنید.

تی‌تایم یک راهکار مناسب برای مدیریت آنلاین تردد پرسنل برای انواع کسب‌وکارهای کوچک و متوسط نظیر مطب‌های پزشکی، فروشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و شرکت‌هایی است که دارای دفاتر مختلف یا نیروهای گردشی هستند که تهیه سخت‌افزار حضور و غیاب و نیز نگهداری و پشتیبانی از آن هزینه‌های بالایی را به شرکت تحمیل می‌کند. با سامانه تی‌تایم این هزینه‌های جانبی به طور کلی از بین رفته و در عین حال مدیریت ورود و خروج پرسنل، مرخصی‌ها و مأموریت‌ها و سایر امور مربوط به تردد پرسنل به بهترین شکل و با کمترین هزینه انجام می‌گیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت دمو با ما در ارتباط باشید.