T-Mobile در حال راه‌اندازی یک سیستم حمل و نقل جاده‌ای IoT و 5G است

T-Mobile در حال راه‌اندازی یک سیستم حمل و نقل جاده‌ای با استفاده از فناوری‌های IoT و 5G است

T-Mobile در حال راه‌اندازی یک سیستم حمل و نقل جاده‌ای به نام "Tech Truck" که با فناوری IoT و بر روی بستر شبکه 5G است، تا حوادث جاده‌ای را کاهش دهد.

T-Mobile در حال راه‌اندازی یک سیستم حمل و نقل جاده‌ای به نام "Tech Truck" که با فناوری IoT و بر روی بستر شبکه 5G است، تا حوادث جاده‌ای را کاهش دهد. این سیستم بعد از مدت یک سال در سراسر آمریکا راه‌اندازی خواهد شد تا نشان دهد که این شبکه در لبه نوآوری و پیشرفت قرار دارد.

این سیستم در آزمایشگاه (Launch Pad) که آزمایشگاه ملی تکنولوژی این شرکت واقع در شهر Bellevue است، ساخته شده است. در این آزمایشگاه مهندسان بر روی نسل بعدی فناوری‌های بی‌سیم کار می‌کنند.

بسیاری از این پیشرفت‌ها اکنون به جاده خواهند رسید. John Legere، مدیرعامل شرکت T-Mobile در این رابطه می‌گوید: "آزمایشگاه Launch Pad قلب نوآوری در شبکه ما و فناوری‌های پیشرفته لبه است. این آزمایشگاه جایی است که مهندسان ما سریعترین شبکه 4G LTE آمریکا را طراحی می‌کنند و همچنان به آینده معماری بی‌سیم کمک می‌کند. شبکه 5G در حال تبدیل شدن به یک واقعیت در این ساختمان است و همه دعوت شده‌اند که شاهد آن باشند و آینده را برای خودشان ببینند."

نمایش چیزهایی مانند هواپیماهای بدون سرنشین (drone)،واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) نشان می‌دهد که چگونه شهرهای هوشمند توسط اینترنت اشیا (IoT) و شبکه 5G زندگی شهروندان را بهبود خواهند داد.

"Neville Ray مدیر ارشد فناوری شرکت T-Mobile و تیم او سالهاست که کار‌های شگفت‌انگیزی انجام می‌دهند اما 5G همه‌چیز را تغییر می‌دهد و شما باید آن را ببینید تا واقعاً از آن قدردانی کنید. ما این تکنولوژی جدید را به مشتریان در اینجا در آمریکا می‌آوریم ، به‌محض اینکه تلفن‌ها آماده شوند و زمانی که ما با دو سرعت به پیش می‌رویم.ما واقعا 5G را برای مصرف کنندگان آمریکایی مورد استفاده قرار می‌دهیم."

بر اساس برنامه‌های فعلی، T-Mobile می‌خواهد شبکه جهانی 5G را تا سال 2020 داشته باشد. این شرکت در حال حاضر در حال تلاش برای متقاعد کردن تنظیم‌کنندگان برای اجازه دادن به ادغام ۱۸.۹ میلیارد پوندی با Sprint است. تلاش‌های قبلی در دولت اوباما به نتیجه نرسید، اما امیدوارند در دولت ترامپ به نتیجه برسد.

اگر این شرکت مجاز به ادامه کار باشد، شرکت‌های ادغام‌شده در حدود ۱۳۰ میلیون مشترک خواهند داشت که این شرکت را به اندازه دو برابر بزرگتر و به شرکت‌های Verizon و AT&T نزدیک‌تر می‌کند.

مطالب مرتبط

معرفی یک روتر سازمانی  برای IoT توسط Sierra Wireless 

Sierra Wireless یک روتر IoT به نام AirLink LX40 را معرفی کرد و مدعی شد که این روتر به عنوان جمع و جورترین روتر در این صنعت می‌باشد. این روتر در دو مدل متفاوت برای شبکه های LTE-M/NB-IoT و LTE Cat-4 به بازار عرضه می‌شود.

سرمایه گزاری Perch در خرده‌فروشی هوشمند و اینترنت اشیا

Perch مبلغ 1.7 میلیون دلار برای کمک به افزایش خرده‌فروشی از طریق فناوری‌های IoT تأمین می‌کند.

 همکاری Arm و Treasure Data در زمینه اینترنت اشیا

Arm و Treasure Data برای ارتقا خدمات CDP و کمک به ایجاد کسب و کارهای IoT در سراسر جهان باهم همکاری می‌کنند.

همکاری نوکیا و GE Current در زمینه شهر هوشمند

نوکیا و GE Current برای راه اندازی شهر هوشمند در کانادا همکاری می‌کنند.

سرمایه‌گذاری 12 میلیون دلاری در زمینه امنیت اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)

Xage Security ارائه‌دهنده پلتفرم امنیتی blockchain برای اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)، مبلغ 12میلیون دلار برای توسعه بیشتر خدمات امنیتی خود برای شبکه‌های لبه (edge) ،اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) و زیرساخت‌های ضروری ملی سرمایه‌گذاری کرده است.

همکاری CommuniThings و Orange برای راه‌اندازی پارکینگ هوشمند

 شرکت‌های CommuniThings و Orange برای راه‌اندازی اولین پارکینگ هوشمند مبتنی بر فناوری NB-IoT همکاری می‌کنند.

همکاری بوش و دایملر برای توسعه سیستم‌های خودران

شرکت‌های Bosch و Daimler برای توسعه سیستم‌های خودران در کالیفرنیا باهم همکاری می‌کنند.