واقعیت افزوده AR و اپلیکیشن جدید ایکیا

واقعیت افزوده AR و اپلیکیشن جدید ایکیا

همچنان که اینترنت نقش پررنگی روی خرید و خرده فروشی داشت، استفاده از واقعیت افزوده AR و واقعیت مجازی VR از عوامل به شدت تاثیرگذار روی خرید در سالهای آتی خواهد بود. اپلیکیشن جدید واقعیت افزوده AR ایکیا به شما اجازه میدهد، طراحی چیدمان خانه را به سبکی جدید تجربه کنید و این تجربه را با سایرین به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن تصمیم گیری خرید را تسهیل کرده و به شما این امکان را میدهد که محصولات متنوعی را در طراحی چیدمان خود بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

واقعیت افزوده AR

همچنان که اینترنت نقش پررنگی روی خرید و خرده فروشی داشت، استفاده از واقعیت افزوده AR و واقعیت مجازی VR از عوامل به شدت تاثیرگذار روی خرید در سالهای آتی خواهد بود.

اپلیکیشن جدید واقعیت افزوده AR ایکیا به شما اجازه میدهد، طراحی چیدمان خانه را به سبکی جدید تجربه کنید و این تجربه را با سایرین به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن تصمیم گیری خرید را تسهیل کرده و به شما این امکان را میدهد که محصولات متنوعی را در طراحی چیدمان خود بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

از وقتی ایکیا شروع به کار کرده است، همیشه از تکنولوژی برای اطلاع رسانی در مورد کسب و کارش استفاده کرده است. ایکیا پیش از این از سیستم های شارژ وایرلس در طراحی محصولاتش استفاده کرده بود، سیستم روشنایی هوشمندی طراحی کرده بود که مستقل از اکوسیستم هوشمندی ساختمانی که در آن زندگی می کنید، عمل میکرد و از ابتدای سال 2012 از تکنولوژی واقعیت افزوده AR استفاده کرد که قفسه ها و میزهایش را به خانه های شما بیاورد. ایکیا این روزها این ایده را با نوآوری های اساسی مجددا روانه بازار کرده است. این نوآوری ها همه در اپلیکیشن واقعیت افزوده ایکیا با عنوان Ikea Place قابل مشاهده است.

با استفاده از این اپلیکیشن به بیش از 2000 محصول، تقریبا مجموعه کاملی از مبل ها، صندلی ها، میزها و کمدهای این کمپانی دسترسی خواهید داشت. گوشی خود را بالا بگیرید و از دوربین گوشی برای قراردادن این محصولات در هر کجای خانه که میخواهید استفاده کنید. مثلا میخواهید ببینید صندلی های قرمز کنار پنجره چطور به نظر می رسند؟ مشکلی نیست، براحتی صندلی را در خانه خود کنار پنجره ببینید. آیا واقعا میتوانید فرش 3 متری را در این فضا جا بدهید؟ نمای اتاق چطور خواهد شد؟ کافی ست اپلیکیشن را باز کرده، با دوربین گوشی به کف اتاق نگاه کنید و نحوه ی قرار گرفتن فرش در اتاق را بررسی کنید.

ایکیا این اپلیکیشن را با استفاده از Apple’s ARKit توسعه داده است. این اپلیکیشن رایگان بوده و از طریق آیفون و روی iOS11 قابل دستیابی است. وقتی یک مبل دیجیتالی را در اتاق نشیمن قرار می دهید مثل یک بازی AR هیجان انگیز است، انگار همه ی اتاق تبدیل به فضای بازی می شود. در حقیقت اپلیکیشن Ikea Place یکی از مهمترین کاربردهای واقعیت مجازی را ارائه میدهد. این اپلیکیشن تجربه ی خرید مبلمان را بهبود داده و استرس اندازه گیری و اینکه آیا مبلمان مناسب فضا است یا خیر را از بین خواهد برد.