Nobka.jpg

همکاری Lantronix با Microsoft Azure در زمینه اینترنت اشیا

Lantronix شرکت ارائه دهنده خدمات مدیریت و دسترسی به داده‌ها اعلام کرده است که به برنامه Microsoft Azure برای اینترنت اشیا با عنوان Certified Internet of Things پیوسته است.

Lantronix شرکت ارائه دهنده خدمات مدیریت و دسترسی به داده‌ها اعلام کرده است که به برنامه Microsoft Azure برای اینترنت اشیا با عنوان Certified Internet of Things پیوسته است.

این برنامه کاربرد راهکار‌های IoT که پیش از این برای کار با سرویس‌های Microsoft Azure آزمایش و مورد تایید قرار گرفته‌اند را تسریع می‌کند و به مشتریان این امکان را می‌دهد که از اکوسیستم دستگاه ها و پلتفرم‌هایی که باعث افزایش تولید می‌شود بهره مند شوند.

راهکارهای فعلی شرکت Lantronix استفاده از دروازه Geteway) Wi-Fi - IoT) مدل SGX 5150 است که از دو باند فرکانسی مختلف و استاندارد 802.11ac با سطح امنیت سازمانی پشتیبانی می کند و در حال استفاده در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی در بخش های مختلف تولیدی، خرده فروشی، پزشکی و حمل و نقل است.

حال این شرکت با ادغام راهکارهای خود با Microsoft Azure در حال تسریع و تسهیل یکپارچه‌سازی راهکار‌های IoT با اتصال لبه و با زیرساخت های ابری (cloud) در برنامه‌های اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) امروزی است.
دروازه Geteway) SGX 5150) این شرکت به تولید کنندگان خدمات بهداشتی و درمانی، ارائه دهندگان خدمات دولتی و دیگر مشتریان در یکپارچه سازی پردازش لبه با  زیرساخت های اتصال ابری و راهکارهای مدیریتی و همچنین دیجیتالی کردن فرایندها از طریق دسترسی به داده ها به صورت بر خط کمک می کند.

شهرام مهربان، معاون بازاریابی شرکت Lantronix در این زمینه می‌گوید: "از طریق این همکاری با مایکروسافت، ما تلاش می‌کنیم تا مزیت یکپارچگی را به راهکارهای ابری ارائه کنیم. کاهش میزان سفارشی سازی و سازگاری به مشتریان ما کمک می‌کند که به سرعت بهره برداری از راهکارهای اینترنت اشیا صنعتی خود را شروع کنند."

مایکروسافت به دنبال مشارکت های مختلف در این بخش است. در ماه آوریل اعلام شد که سرویس های مبتنی بر Azure به پلتفرم ،Electric Imp اپراتور ارائه دهنده راهکارهای IoT ارائه خواهد شد تا سریعترین راه اندازی IoT را در ابرهای عمومی و خصوصی ایجاد کند. در ماه جولای، مایکروسافت سرویس IoT Core Services را در ویندوز 10 عرضه نمود، که به شرکت‌ها اجازه‌ی ایجاد مدل‌های تجاری بلند مدت برای را می‌دهد.

مطالب مرتبط

صدور گواهینامه Cyber Security برای دستگاه‌های IoT توسط CTIA

انجمن تجاری صنعت ارتباطات بی‌سیم در ایالات متحده (CTIA)، برنامه صدور گواهینامه Cyber Security را برای دستگاه‌های IoT متصل به شبکه اینترنت اشیا سلولی اعلام کرد.گفته می‌شود صدور گواهینامه Cyber Security برای اولین بار و با همکاری با چند اپراتور بی‌سیم پیشرو، شرکت‌های فناوری، کارشناسان امنیتی و آزمایشگاهی در سراسر ایالات متحده توسعه یافته است.

سرمایه‌گذاری 12 میلیون دلاری در زمینه امنیت اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)

Xage Security ارائه‌دهنده پلتفرم امنیتی blockchain برای اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)، مبلغ 12میلیون دلار برای توسعه بیشتر خدمات امنیتی خود برای شبکه‌های لبه (edge) ،اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) و زیرساخت‌های ضروری ملی سرمایه‌گذاری کرده است.

اخیرا مایکروسافت گزارشی از درآمد سه ماهه ی اول سال جاری خود ارائه داده که نشان دهنده رشد مثبت در بیشتر بخش ها، از جمله کسب و کارهای مبتنی بر سرویس های Cloud است.