ارائه یک پلتفرم ارتباطی در بخش کشاورزی

ارائه یک پلتفرم ارتباطی در بخش کشاورزی

شرکت Hello Tractor اعلام کرده است یک پلتفرم ارتباطی که منجر به بهبود بهره‌وری در بخش کشاورزی می‌شود را ایجاد کرده است.

Hello Tractor یک شرکت فعال در زمینه ارائه راهکارهای هوشمند در بخش کشاورزی است که ادعا می‌کند تأثیر قابل‌توجهی در بهبود بخش کشاورزی ایجاد کرده است. این شرکت پلتفرمی توسعه داده است که مالکان تراکتورها که معمولا مشغول کارهای دشوار با بازده کم هستند را به همتایان خود در بازارهای توسعه‌یافته و به کشاورزان متصل می‌کند.

جیمی الیور مدیرعامل شرکت Hello Tractor در این باره توضیح می‌دهد: "ما از اینترنت اشیا (IoT) برای ارتباط بینمالکان تراکتور با کشاورزانی که قادر به پرداخت هزینه تراکتور هستند اما الزاماً نمی‌توانند تراکتور برای خود بخرند، استفاده می‌کنیم."

او در ادامه افزود: "مشتریان و مالکان تراکتورها با استفاده از پلتفرم ارتباطی ما به سرمایه‌گذاری بزرگی دست پیدا می کنند. اولویت ما این است که اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما می‌توانند بدانند که تراکتورهای خودشان دقیقا کجا هستند، چه زمانی کار را کامل می‌کنند، چه زمانی که به تعمیر و نگهداری نیاز دارند و به‌طورکلی ارتباط بین مالک و اپراتور تراکتور را برقرار کنیم. ما این خدمات را با استفاده از تجزیه و تحلیل مقادیر ارسالی از سنسورها و با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) به مشتریان ارائه می دهیم."

این شرکت به لطف استفاده از اینترنت اشیا (IoT) توانسته است، به ارزش کار مالکان تراکتورها و کشاورزانی که نیاز به یافتن مکان ارائه خدمات تراکتورها دارند، ایجاد کند.

پیشرفت در هوش مصنوعی و دیگر تکنولوژی‌ها و نیز استفاده از ظرفیت ابری (Cloud) و دستیابی شرکت‌های کوچک نظیر Hello Tractor موجب در هزینه‌ها صرفه‌جویی شده که منجر به ارائه خدمات مقرون به صرفه به مشتریان شده است.

مطالب مرتبط

همکاری سامسونگ SDS با Telensa بر روی یک پلتفرم ابری شهر هوشمند

سامسونگ SDS اعلام کرده است که با شرکت Telensa در راه‌اندازی یک زیرساخت ابری برای پروژه‌های شهر هوشمند و جمع‌آوری و مدیریت داده‌های آن (Urban Data) همکاری می‌کند.

نرم‌افزار ناوبری Android Auto گوگل ایمن‌تر و هوشمندتر می‌شود

گوگل در کنفرانس I/O 2019 اعلام کرده است که جزئیات جدیدی از Android Auto را به عنوان پیش‌نمایش در تابستان امسال همراه با امنیت بیشتر و هوشمندی بیشتر در هنگام رانندگی ارائه خواهد شد.

مایکروسافت خدمات ابری بلاک چین ارائه می‌دهد

مایکروسافت خدمات بلاک چین ابری خود را با راه‌اندازی سرویس Azure Blockchain، که یک سرویس کاملاً مدیریت‌شده است، به منظور رفع چالش‌های عملی و نگهداری شبکه‌های بلاک چین طراحی کرده است.

ارائه یک راهکار هوشمند حمل‌ونقل با ادغام فناوری‌های بلاک چین و اینترنت اشیا

پتانسیل یکپارچه‌سازی فناوری‌های blockchain و اینترنت اشیا (IoT) همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. دانشگاه نوادا در شهر رنو با همکاری شرکت Filamen در حال یکپارچه‌سازی اتومبیل خودران با فناوری blockchain است.