تولید محتوای واقعیت مجازی توسط Experience Veer

تولید محتوای واقعیت مجازی آسان‌تر می‌شود

اخیراً Veer VR ابزاری برای تولید محتوای واقعیت مجازی مبتنی بر وب راه اندازی کرده است که هدف آن مشارکت کاربران برای ایجاد محتوای بیشتر در جامعه‌ی جهانی VR است.

اخیراً Veer VR ابزاری برای تولید محتوای واقعیت مجازی مبتنی بر وب راه اندازی کرده است که هدف آن مشارکت کاربران برای ایجاد محتوای بیشتر در جامعه‌ی جهانی VR است. Veer Experience یک ابزار تعاملی ساده بدون نیاز به برنامه نویسی است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن عکس‌ها و فیلم‌های واقعیت مجازی را به صورت دو بعدی و در فضای 360 درجه تولید کنند.

Ayden Ye، مدیرعامل شرکت Veer VR در بیانیه‌ای گفت: "صنعت VR از کیفیت مطلوب در محتوا برخوردار نیست، اما با استفاده از ابزارهای مناسب، کاربران قادر خواهند بود که محتویات VR را جذاب‌تر و با کیفیت بالاتری ارائه دهند. با بهره برداری از پلتفرم تولید محتوای Veer VR، محتوای واقعیت مجازی جدید به صورت گسترده در اختیار کاربران در سراسر جهان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر Veer در حال توسعه‌ی ویژگی‌های پیشرفته‌تری است که نیازهای تولیدکنندگان محتوا را تأمین می‌کند. "

در واقع Veer Experience برای تولید کنندگان محتوایی است که می‌خواهند عکس‌ها و ویدیو‌های واقعیت مجازی خود را جذاب‌تر و خلاقانه‌تر به اشتراک بگذارند. این برنامه از پس‌زمینه‌ی عکس‌ها و ویدیوهای VR در فرمت‌های مختلف مثل 360 درجه و 3D FOV پشتیبانی کرده و با اضافه کردن ویژگی‌هایی مثل لینک‌های خارجی، hot spots و پس‌زمینه‌ی عکس‌ها و ویدیوها ، امکان تولید محتواهای تعاملی را فراهم می‌کند.

شما می‌توانید تنها با یک کلیک از Veer Experience برای توزیع محتوای VR در سراسر سیستم عامل استفاده کنید. ویدیوها و عکس‌های Veer Experience در وب ، موبایل و بیشتر هدست‌های VR از جمله Oculus Go، Oculus Rift، HTC Vive، Google Daydream و غیره قابل اجرا هستند و بیشتر محتواهای تولید شده بر سفر و ورزش متمرکز می‌باشند.

شرکت‌های Bertelsmann Asia، DCM، Qiming VC، Sierra Vnture و سامسونگ در Veer سرمایه گذاری کرده‌اند. Veer دارای 70 کارمند است و از سال 2016 تا کنون 17.5 میلیون دلار افزایش سرمایه داشته است. در حال حاضر Veer بیش از 50000 تولید کننده و30 میلیون کاربر در بیش از 180 کشور دارد.

مطالب مرتبط

رونمایی از یک تکنولوژی جدید در واقعیت افزوده

شرکت Jaunt از محصول جدید واقعیت افزوده خود برای تصویربرداری 360 درجه از اشیا و انسان‌ها پرده‌برداری کرد.

هدست واقعیت مجازی Acer برای ویندوز

تنها کمتر از یکسال، از عرضه اولین هدست واقعیت مجازی شرکت Acer می‌گذرد و این شرکت جانشین جدید این محصول یعنی Acer OJO 500 را معرفی می‌کند.

یکپارچه‌سازی گوشی‌های هوشمند با هدست واقعیت مجازی HTC Vive Focus

سال گذشته هدست واقعیت مجازی اختصاصی HTC به نام Vive Focus در چین معرفی شد و متعاقبا نرم افزارهای به‌روز و هوشمندی را به کار گرفت. چندی پیش در کنفرانس Vive Ecosystem اعلام شد، این هدست قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند HTC ، بهبود عمر باتری و استفاده در دنیای واقعی را دارد.