همکاری نوکیا و GE Current در زمینه شهر هوشمند

همکاری نوکیا و GE Current در زمینه شهر هوشمند

نوکیا و GE Current برای راه اندازی شهر هوشمند در کانادا همکاری می‌کنند.

نوکیا با همکاری Current یکی از شرکت‌های یک عرضه‌کننده مدیریت انرژی با مالکیت GE ، در پی راه اندازی شهر هوشمند در سراسر کانادا است. هر دو شرکت به گسترش سرویس‌های جدید به شهروندان و بهبود زیرساخت‌ عملیاتی شهرهای کانادا کمک خواهند کرد. براساس این قرارداد همکاری ، نوکیا می‌تواند به پلتفرم CityIQ شرکت GE Current دسترسی پیدا کند.

CityIQ داده‌های دیجیتالی روشنایی در فضای باز که را جمع آوری از طریق شبکه‌های ارتباطی امن و ایمن نوکیا به زیرساخت‌های دیجیتالی شهرها ارسال می کند. این داده ها بینش ارزشمندی را به شهرها ارائه می‌دهند.

این امر بر گسترش مداوم قابلیت‌های شهری نوکیا متمرکز است، که شامل یک مجموعه کامل از راه‌حل‌های شبکه‌ای است که برای تامین اتصال IoT به زیرساخت شهری و شهری طراحی شده‌اند. راه حل های ترکیبی دیجیتال با ارائه بینش عملیاتی جدید، به شهرها کمک خواهد کرد. همچنین توسعه برنامه را با استفاده از یک پلتفرم "افقی" که می تواند به طور همزمان از طیف گسترده ای از برنامه ها پشتیبانی کند، فراهم می کند. این مسائل شامل مسائل مربوط به پارکینگ و ترافیک، ارتقاء ایمنی عمومی و نظارت بر کیفیت هوا و هوا می شود.

این پروژه مکمل چالش‌های هوشمند شهری کانادا است که در اوایل سال 2018 اعلام شد تا به پیشرفت در توسعه شهری جدید کمک کند.


مطالب مرتبط: