Nobka_AT&T to bring NB-IoT to US and Mexico.jpg

AT&T پلتفرم NB-IoT خود را ایالات‌متحده و مکزیک راه‌اندازی می‌کند

AT&T اعلام کرده است که پلتفرم (NarrowBand Internet of Things (NB-IoT خود را به مشتریان در ایالات‌متحده و مکزیک ارائه می‌دهد. طبق گفته این شرکت، با استفاده از این تکنولوژی شبکه LTE-M که در حال حاضر در دو کشور وجود دارد را تسهیل خواهد کرد.

AT&T اعلام کرده است که پلتفرم (NarrowBand Internet of Things (NB-IoT خود را به مشتریان در ایالات‌متحده و مکزیک ارائه می‌دهد و طبق گفته این شرکت، با استفاده از این تکنولوژی شبکه LTE-M که در حال حاضر در دو کشور وجود دارد را تسهیل خواهد کرد.

هر دو فناوری NB-IoT و LTE–M، تکنولوژی‌های دارای توان پایین (LPWA) هستند که نقش حیاتی در استقرار IoT ایفا می‌کنند. طبق گفته AT&T پلتفرمNB-IoT در اوایل سال 2019 که در ایالات متحده راه‌اندازی خواهد شد؛ در حالی که در مکزیک تا پایان سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی خواهد شد. فن‌آوری NB-IoT مشابه LTE-M از طریق ارتقای نرم‌افزار در سایت‌های سلولی سراسر ایالات‌متحده و مکزیک نصب خواهد شد. 

هر دو تکنولوژی در کنار شبکه 4G LTE و در داخل شبکه ۵ G آن‌ها عمل خواهند کرد که قرار است در بخش‌هایی از دالاس، آتلانتا و واکو تگزاس تا پایان سال ۲۰۱۸ شروع شود.

در اوایل ماه جاری AT & T اعلام کرد که برای گسترش ارتباطات IoT را در سراسر جهان فراهم با نوکیا همکاری خواهد کرد. بر اساس این مشارکت، هر دو شرکت در حال توسعه، آزمایش و راه‌اندازی نسل بعدی خدمات IoT هستند که صنایع مختلف شامل بهداشت، کشاورزی، حمل و نقل، آب و برق، شهرهای هوشمند و الکترونیک مصرفی را پوشش خواهند داد. استقرار تجاری در اواخر سال 2018 آغاز خواهد شد. Chris Penrose ، مدیر کمیته راه حل‌های اینترنت اشیا در AT&T گفت: " کار ما با Nokia WING کمک خواهد کرد که پیچیدگی پذیرش IoT در مقیاس وسیع را از بین ببریم تا مشتریان بتوانند پتانسیل IoT را در سرتاسر جهان . ما می‌توانیم با توسعه شبکه یکپارچه جهانی که توسط نوکیا به کار گرفته شده است، انعطاف‌پذیرتر و پاسخگوی نیازهای مشتریانمان باشیم.

در ماه فوریه AT&T ، با همکاری با Ericsson ، قابلیت‌های خدمات اینترنت IoT را به‌منظور کمک به شرکت‌ها برای اتخاذ راه‌حل‌های مرتبط با اینترنت اشیا ارتقا داد. کار با اریکسون به مشتریان AT&T این امکان را خواهد داد که با کاهش تهدیدات، سرعت خود را برای گسترش جهانی IoT در بیش از 150 کشور جهان فراهم می‌کند. Jeff Travers ، مدیر بخش اینترنت اشیا اریکسون، گفت: " AT&T و Ericsson در حال ایجاد یک اکوسیستم جهانی برای IoT هستند که شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا بر فرصت‌های اینترنت چیزها سرمایه‌گذاری کنند.