برترین دستگاه‌های خانگی هوشمند برای سال 2020- بخش دوم

برترین دستگاه‌های خانگی هوشمند برای سال 2020-بخش دوم

در بخش اول این وبلاگ، به خلاصه‌ای از تکنولوژوی خانه هوشمند و نیز چند مورد از برترین دستگاه‌های خانگی هوشمند در بخش‌های بلندگوهای هوشمند و کنترلرها، دوربین‌های نظارتی هوشمند، قفل درب هوشمند، توموستات هوشمند و لامپ هوشمند پرداختیم. در این مطلب تصمیم داریم به دیگر دستگاه‌های خانگی هوشمند نظیر گجت‌های هوشمندآشپزی، جاروبرقی هوشمند، سیستم نظارت بر کودک و گجت‌های هوشمند مورد استفاده در بیرون از خانه بپردازیم.

خانه‌ هوشمند

در بخش اول این وبلاگ، به خلاصه‌ای از تکنولوژوی خانه هوشمند و نیز چند مورد از برترین دستگاه‌های خانگی هوشمند در بخش‌های بلندگوهای هوشمند و کنترلرها، دوربین‌های نظارتی هوشمند، قفل درب هوشمند، توموستات هوشمند و لامپ هوشمند پرداختیم. در این مطلب تصمیم داریم به دیگر دستگاه‌های خانگی هوشمند نظیر گجت‌های هوشمندآشپزی، جاروبرقی هوشمند، سیستم نظارت بر کودک و گجت‌های هوشمند مورد استفاده در بیرون از خانه بپردازیم.

اجاق‌گاز Anova Culinary

اگر شما علاقه‌مند به پخت‌وپز هستید، اجاق‌گاز دقیق آشپزی Anova با برخورداری از ارتباط Wi-Fi را می‌توانید در هر جایی که هستید کنترل کنید حتی اگر خانه نباشید. درجه حرارت موردنظر را می‌توانید به دقت یک‌دهم درجه تنظیم کنید. نمایشگر آن تنظیمات دما و آب غذا را نشان می‌دهد و یک برنامه شما را از هر مرحله روند پخت‌وپز مطلع می‌کند.

کباب‌پز Traeger Ironwood 650

فرقی نمی‌کند که یک تازه کار در کباب‌پزی باشید، یا یک پیتمستر حرفه‌ای! پخت‌وپز با یک کباب پز مناسب و حرفه‌ای می‌تواند مرز بین شکست و موفقیت باشد. با صرف هزینه 1،200 دلاری برای خرید Traeger Ironwood 650 ، دیگر هرگز نگران چیزهایی مانند سوختن ، دمای پخت‌وپز غیر یکنواخت نباشید. Ironwood 650 می‌تواند برای کباب کردن و دودی کردن غذا استفاده شود و چون به وای‌فای متصل است در مورد هر مرحله روند پخت کباب با شما اطلاع می‌دهد و استفاده از آن بسیار آسان است.

مایکروویو Basics آمازون

وسایل آشپزخانه هوشمند به نوعی با یک اپلیکیشن کار می‌کنند. شما می‌توانید آنها را با تلفن یا رایانه لوحی خود، مانند اجاق‌گاز بخار Tovala یا قهوه ساز Smarter ، کنترل کنید. واضح است که قیمت آنها نسبت به مدل‌های سنتی گرانتر است. مایکروویو AmazonBasics با قیمت 59.99 دلار، تقریباً مانند هر مایکروویو کوچک 700 واتی دیگر هزینه دارد و به جای کنترل مستقیم از طریق اپلیکیشن، می‌توانید به راحتی از دستورات صوتی الکسا برای پخت‌وپز استفاده کنید. این دستگاه خیلی قدرتمند نیست و برای استفاده از قابلیت صدا به یک دستگاه جداگانه Echo احتیاج دارید اما در مقایسه با مدل‌های مشابه قیمت آن بسیار مناسب است.

جاروبرقی هوشمند Ecovacs Deebot N79S

حتی اگر از تمیز کردن متنفر هستید با صرف هزینه 229 دلار که نسبتاً مقرون به صرفه است از جاروبرقی هوشمند استفاده کنید. علاوه بر ماندگاری بالای باتری و فرمان دستی، از ویژگی‌هایی پشتیبانی می‌کند که ما معمولاً در مدل‌های بسیار گران‌قیمت مانند Amazon Alexa می‌بینیم.

ربات جاروبرقی iRobot Roomba s9 +

ربات جاروبرقی Roomba s9 + با هوشمندی در رسیدن به مناطق دشوار و با چهار برابر قدرت مکش بسیار قوی عمل می‌کند و با داشتن سنسورهای فراوان و ناوبری مبتنی بر دوربین، نقشه خانه شما را به مرور زمان یاد می‌گیرد. همچنین ناوبری هوشمند و توانایی خالی کردن خود از دیگر ویژگی‌های این ربات جاروبرقی محسوب می‌شود.

ربات جاروبرقی iRobot Braava Jet m6

ربات‌های جاروبرقی بسیار عالی هستند به خصوص اگر فرش‌های زیادی دارید بسیار مناسب هستند. اما اگر سطوح شما بیشتر چوب یا کاشی هستند، بهتر است از یک ماپ روپ استفاده کنید. اینها خیلی بهتر از iRobot ، Braava m6 هستند. با داشتن یک باتری با عمر طولانی و امکان پوشش 1000 فوت مربع در یک استفاده برای آپارتمان‌ها و خانه‌های بزرگ بسیار مناسب است. ماپ روپ حتی می‌تواند فرش‌ها را شناسایی کرده و خانه شما را نقشه‌برداری کند، بنابراین می‌توانید آن را به اتاق‌های خاص نیز بفرستید.

درایو گشتاور Dyson V11

این درایو یک ربات نیست اما V11 Torque Drive Dyson هوشمندانه‌ترین تمیزکننده بی‌سیم است که تا به حال ساخته شده است. این دستگاه اتوماتیک به طور خودکار تشخیص می‌دهد که چه سطحی را تمیز می‌کنید و سرعت موتور را بین فرش و کف کاملاً منطبق تغییر می‌دهد. یک ال سی دی در بالای دسته آن وجود دارد که میزان باتری باقیمانده، وضعیت فعلی و آلارم تمیز کردن فیلتر را یادآوری می‌کند. همچنین هوا را در هنگام تمیز کردن فیلتر می‌کند و 99.97 درصد ذرات به اندازه 0.3 میکرون را به دام می‌اندازد و با 20 درصد قدرت مکش بیشتر از مدل قبلی و تا 60 دقیقه عمر باتری کار می‌کند.

دستگاه‌های هوشمند بهداشتی و تناسب‌اندام 

نانیت پلاس

سیستم مانیتورینگ کودک، iBaby Monitor M6S 180 علاوه بر ردیابی خواب کودک که توسط نسخه اصلی ارائه شده است، ویژگی‌های جدید فوق‌العاده مفیدی نظیر نظارت بر تنفس را نیز به همراه دارد. قیمت آن 299 دلار است که اندکی گران است اما داده‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که واقعاً نمی‌توانید روی آن قیمت بگذارید.

QardioBase 2

استفاده از فناوری در خانه برای ردیابی سلامت حس خوبی به همراه دارد. برای ردیابی چربی، BMI ، میزان آب بدن، حجم عضلات، ترکیب استخوان‌ها از QardioBase 2 استفاده کنید. این اطلاعات جهت دسترسی آسان با یک اپلیکیشن تلفن هوشمند به اشتراک گذاشته می‌شود و این بسیار عالی به نظر می‌رسد.

تخت خواب هوشمند Sleep Number 360

این روزها روش‌های زیادی برای ردیابی خواب وجود دارد، از ردیاب‌های بدنسازی گرفته تا ساعت‌های هوشمند اما شاید هیچ‌چیز بهتر از خود تشک برای اینکار مناسب نباشد. تخت خواب هوشمند Sleep Number شامل سنسورهای بیومتریک برای کمک به شما در بهتر چرت زدن است. برای مشاهده روند خواب و معیارهای سلامتی، از اپلیکیشن نصب شده در تلفن هوشمند خود استفاده کنید تا بتوانید بهتر بخوابید.

ابزارهای هوشمند در فضای باز

Polaris 9650iQ

هنگامی‌که برای اولین بار پاک‌کننده‌های استخر رباتیک را آزمایش کردیم، Polaris 9550 Sport به علت عملکرد فوق‌العاده در نظافت و تمیزکنندگی آسان با برنامه‌نویسی بهترین امتیازات را کسب کرد. مدل جدید Polaris 9650iQ Sport موارد مشابه را ارائه می‌دهد. به علاوه، با اتصال به Wi-Fi و یک برنامه کاربردی در موبایل به شما امکان می‌دهد پاک‌کننده را از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید. قیمت 1499 دلار گران است اما اگر ترجیح می‌دهید زمان خود را به جای صرف کردن برای تمیزکردن استخر، به گذراندن در استخر و شنا اختصاص دهید، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

کنترل‌کننده آبپاش Rachio 3

کنترلر آبپاش Rachio به شما امکان می‌دهد آبپاشی هشت یا 16 منطقه را کنترل کنید. با برخورداری از یک ترمینال سوپاپی این امکان فراهم می‌شود. اگر باران بیاید چمنزار پر از آب نمی‌شود و می‌توانید آن را از راه دور با تلفن خود روشن و خاموش کنید تا آب را تخلیه کند. علاوه بر این با بسیاری از سرویس‌ها از جمله دستگاه‌های دیگر نظیر Alexa ، دستیار Google ، IFTTT و SmartThings سامسونگ سازگار شده است.

چمن‌زن Husqvarna 315X

Husqvarna در سوئد به عنوان ربات چمن‌زنی در هر ابعادی به کار می‌رود. با یک اپلیکیشن در موبایل کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد از تلفن خود برای شروع و متوقف کردن ماشین چمن‌زنی، نظارت بر کار آن، ایجاد برنامه‌ها و دیدن مکان آن در نقشه خانه خود استفاده کنید. گزینه‌های اپلیکیشن آن کاربرپسنداست و عملکرد خوب و دقیق این ماشین چمن‌زنی را به یک انتخاب خوب تبدیل کرده است.

ماشین چمن‌زن رباتیک بی‌سیم Worx Landroid M 20V -WR140

ربات چمن‌زنی Worx Landroid M 20V -WR140 آنچنان ارزان به نظر نمی‌آید اما با قیمت 999.99 دلار یکی از ارزان‌ترین مدل‌های موجود است و عملکرد بسیار خوبی در زمینه چیدن و پیرایش کردن دارد. همچنین مجهز به GPS و Wi-Fi است و با یک اپلیکیشن تلفن همراه کار می‌کند که به شما امکان می‌دهد آن را از هرجایی کنترل کنید. علاوه بر شروع و متوقف کردن ماشین چمن‌زنی و تنظیم برنامه‌های برش، برنامه به شما امکان می‌دهد تا پیشرفت کار را رصد کنید و هشدارهایی را از وضعیت خود ارسال می‌کند تا به شما اطلاع دهد که در حال حاضر چه کاری انجام می‌دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل باید چه اقداماتی صورت پذیرد.

مطالب مرتبط

برترین دستگاه‌های خانگی هوشمند برای سال 2020

اگر همه دستگاه‌های زندگی شما بتوانند به اینترنت وصل شوند چه می‌شود? در این صورت نه تنها رایانه و تلفن‌های هوشمند بلکه همه اشیا نظیر ساعت، بلندگو، چراغ، قفل درب، دوربین، پنجره، پرده، بخاری، لوازم‌خانگی، وسایل آشپزی را می‌توان از طریق اینترنت کنترل کرد.

خانه‌های هوشمند در سال 2020 محبوبیت بیشتری پیدا خواهند کرد

از سال 2014 دستگاه‌های خانگی هوشمند با معرفی دستیار گوگل ، پورتال فیسبوک و آمازون اکو ، به یک کالای مرسوم تبدیل شده‌اند.

چند گام مؤثر در افزایش امنیت روشنایی هوشمند در اینترنت اشیا

نورپردازی روزگاری یک گره انرژی تلقی می‌شد اما سیستم‌های پیشرفته روشنایی امروزی مبتنی بر سنسورها و دیودهای ساطع کننده نور (LED) نه تنها دارای صرفه‌جویی در مصرف انرژی هستند بلکه همه اطلاعات شرایط محیطی را دریافت می‌کنند.

شاخص‌ترین برندها و سیستم‌های خانه هوشمند در سال 2019-بحش اول

در سال 2019 سیستم‌ها و تجهیزات هوشمند خانگی بیشتر از هر زمان دیگری چشمگیر و همه‌گیر شده‌اند. استفاده از یک سیستم هوشمند دیگر فقط به این معنی نیست که از الکسا بخواهید آب و هوا را پیش‌بینی کند یا آهنگ جدید و محبوبی را پخش کند. اکنون می‌توانید از دستگاه‌های هوشمند برای کباب کردن مرغ در کباب‌پز خود استفاده کنید و یا در حالی مشغول به تماشای یک فیلم هستید چراغ‌ها را در اتاق نشیمن خاموش یا روشن نمایید.