Nobka_nearby_restaurants.png

اپلیکیشن های رستوران یاب

امروزه یافتن بهترین و نزدیک ترین رستوران یا کافه یکی از نیازهای مهم در زندگی روزمره محسوب می شود، مردم دوست دارند که بخشی از اوقات فراغت خود را در رستوران ها یا کافه های مختلف و با غذاهای لذیذ و خوشمزه سپری کنند و از تجربیات بقیه مشتریان بهره مند شوند تا بهترین انتخاب را انجام دهند.

امروزه یافتن بهترین و نزدیک ترین رستوران یا کافه یکی از نیازهای مهم در زندگی روزمره محسوب می شود، مردم دوست دارند که بخشی از اوقات فراغت خود را در رستوران ها یا کافه های مختلف و با غذاهای لذیذ و خوشمزه سپری کنند. استفاده از اپلیکیشن های رستوران یاب راهکار مناسبی برای این گونه نیازها می باشد. از جمله معروفترین اپلیکیشن های رستوران یاب که مجهز به قابلیت های شبکه اجتماعیست foursquare می باشد که کاربران پرشماری در دنیا از تصاویر، نظرات و سایر امکانات آن بهره مند می شوند. از دیگر اپلیکیشن های شناخته شده و محبوب این حوزه می توان به yelp و trip adviser که مخصوص مسافران و نظرات آنهاست اشاره کرد. 

با توجه به این نیاز در داخل، شرکت نبکا با همکاری شرکت گیلاس اپلیکیشن رستوران یاب فوگی را توسعه داده است. این اپلیکیشن که مبتنی بر تکنولوژی GPS است، نزدیکترین رستوران یا کافه به مکانی که شما در آنجا قرار دارید را پیشنهاد می دهد علاوه بر این کاربران این اپلیکیشن می توانند به اطلاعاتی از قبیل آدرس (به همراه نقشه روی گوگل مپ)، شماره تماس و منوی رستوران یا کافه، ارائه نظر و بهره گیری از سایر نظرات در مورد رستوران ها و کافه ها، آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشند.