بازار جهانی عینک‌های هوشمند در حال رشد است

بازار جهانی عینک‌های هوشمند در حال رشد است

بازارهای جهانی با عرضه عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده (AR) حتی پس از چند سال اجرای آزمایشی و تبلیغات فراوان، دست و پنجه نرم می‌کند.

بازارهای جهانی برای عرضه عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده (AR) حتی پس از چند سال عرضه آزمایشی و تبلیغات فراوان، با چلش روبه‌رو هستند. گزارش جدیدی که توسط Tractica منتشر شده است نشان می‌دهد که بازار عینک‌های هوشمند AR در حال تلاش برای ارائه یک محصول مناسب برای حل مشکلات صنعتی و سازمانی می‌باشد. با وجود اینکه بدست آوردن پذیرش مصرف‌کنندگان کار دشواری است اما این بازار در حال پیاده‌سازی اکوسیستم خود است. پالایش سخت‌افزار و رویکرد واقع بینانه بلندمدت برای عینک‌های هوشمند AR، نشان دهنده این امر است.

پیش‌بینی می‌شود بازار جهانی عینک‌های هوشمند AR تا سال ۲۰۲۵ به میزان ۱۹.۷ میلیون واحد رشد کند که بیانگر نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) ۱۱۲.۴ درصد است.

گزارش شرکت Tractica با عنوان "عینک‌های هوشمند AR" انواع عینک‌های هوشمند واقعیت افزوده ساده تا نمایشگرهای هولوگرافی واقعیت ترکیبی را پوشش می‌دهد. در این مطالعه بیش از ۲۰ پروفایل از فروشندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار به همراه ۵۰ شرکت که در فهرست طولانی شرکت‌کنندگان در این صنعت هستند، ارائه شده ‌است. این گزارش همچنین پیش‌بینی‌های بازار عینک‌های هوشمند AR را از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۲۵ با داده‌های بخش‌بندی شده به صورت منطقه، برنامه فروش و تکنولوژی اتصال ارائه می‌دهد.

ماه گذشته، گزارشی از ABI منتشر شد و نشان داد که بیش از 80 شرکت جدید به فضای کسب‌وکار واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) پیوسته‌اند و همه به دنبال ارائه خدمات جدیدی هستند که کلیدی برای ایجاد آینده‌ای یکپارچه در بخش‌هایی است که می‌خواهند حضور داشته باشند . در این گزارش 50 شرکت ارائه دهنده خدمات واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) و واقعیت ترکیبی (MR) مورد بررسی قرار گرفته است که در آن شرکت‌های HTC و Oculus به عنوان بازیگران اصلی در زمینه واقعیت مجازی (VR) و شرکت‌های Realwear، HoloLens و Vuzix به عنوان بازیگران اصلی عینک‌های هوشمند در واقعیت افزوده (AR) بودند.

مطالب مرتبط

واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ابزاری در خدمت برند سازی

مطالعه‌ی جدید انجام‌شده توسط شرکت تحقیقاتی و استراتژیست Magid نشان می‌دهد که تکنولوژی‌های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) می‌توانند نقش مهمی در افزایش ادراک برندهای تجاری داشته باشند.

بلوغ فناوری AR با توسعه زیرساخت های واقعیت افزوده ابری (AR Cloud)

به زودی شما قادر خواهید بود که گوشی هوشمند خود را در مقابل پنجره یک رستوران قرار دهید و زمان و میزهای مناسب رزرو در دسترس شما ظاهر قرار خواهد گرفت.

این روزها مزایای رقابتی حاصل از به کارگیری تکنولوژی های جدید به عاملی برای تلاش بیشتر مدیر عامل ها تبدیل شده است. به عنوان مثال، پیشگامان صنعت خودرو، در حال بررسی موارد استفاده ی تکنولوژی واقعیت افزوده در صنعت خودروسازی می باشند، چرا که این تکنولوژی کل زنجیره ی ارزش از تولید تا فروش محصول را تحت تاثیر قرار می دهد.

نخستین فروشگاه‌های خرده‌فروشی عینک هوشمند افتتاح شد

North، تولیدکننده‌ی تجهیزات پوشیدنی آمازون که قبلاً تحت عنوان Labs of Thalmic شناخته می‌شد، نخستین فروشگاه‌های عینک هوشمند خود را افتتاح کرده است.