بوش نسل جدیدی از سنسورهای هوشمند را برای گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد

بوش نسل جدیدی از سنسورهای هوشمند را برای گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد

بوش نسل جدیدی از سنسورهای هوشمند را برای استفاده در گجت‌های پوشیدنی، واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و سایر دستگاه‌های هوشمند معرفی کرد.

Bosch در نمایشگاه Sensors Expo که در سن خوزه، کالیفرنیا، برگزار شد ، دو عضو اول یک نسل جدید از حسگرهای هوشمند را معرفی کرد. این سنسورها ترکیبی از سنسورهای MEMS هستند که توان مصرفی پایین با عملکرد بسیار بالا می‌باشند. سنسورهای BHI260 و BHA260 برای دستگاه‌های جدید و پردازش همیشه فعال با مصرف انرژی بسیار کم بهینه و طراحی شده‌اند.

دکتر استفان فیانک بایرین، مدیرعامل شرکت Bosch Sensortec می‌گوید: “حسگرهای نسل جدید در مقایسه با حسگرهای نسل قبل، افزایش قابل‌توجهی در قدرت پردازش دارند ، درحالی‌که توان مصرفی آن‌ نسبت به نسل قبل کاهش پیدا می‌کند.”
“این سنسورها راه‌حل ایده‌آلی برای کاربردهای همیشگی مثل ردیابی تناسب، شمارش گام، پیمایش داخلی ، و به رسمیت شناختن حرکت هستند. اعضای خانواده بیشتر به دنبال گسترش بیشتر ویژگی‌های جالب‌توجه خود خواهند بود که محصولات خود را برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی تعیین می‌کنند.”

“سنسورهای یکپارچه و قدرتمند BHI260 ، BHA260 و MEMS که می‌توانند وظایف پردازش پیچیده و بافر داده‌ها را بدون بیدار کردن پردازشگر اصلی انجام دهند و حتی می‌توانند کاملاً مستقل باشند. توان مصرفی آنها به عمر طولانی باطری در گجت‌ها، دستگاه‌های AR / VR و گوشی‌های هوشمند می‌شود.”

بوش برای کاهش زمان عرضه به بازار و کاهش زمان طراحی برای توسعه‌دهندگان، پلتفرم Bosch Sensortec را برای این دستگاه‌ها توسعه داده است. Bosch Sensortec یک پلتفرم توسعه متن‌باز است که شامل چارچوب جامع نرم‌افزاری ROM، کیت‌های ارزیابی و کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) می‌باشد.