در کنفرانسIoTSWC 2018 چه می‌گذرد؟

در کنفرانس IoTSWC 2018 چه می‌گذرد؟

کنفرانس راهکارهای جهانی IoT یا IoTSWC نوآوری‌های جدید در زمینه‌ی اینترنت اشیا را در شهر بارسلونا، اسپانیا معرفی می‌کند.

در راستای توسعه و فراگیری اینترنت اشیا در سراسر جهان، کنفرانس راهکارهای جهانی IoT یا IoTSWC نوآوری‌های جدید در زمینه‌ی اینترنت اشیا را در شهر بارسلونا، اسپانیا معرفی می‌کند. این کنفرانس از 16 تا 18 اکتبر برگزار می‌شود و انتظار می‌رود بیش از 14000 بازدید کننده در آن حضور داشته باشند.

IoTSWC رویدادی پیشرو در اینترنت صنعتی، تحولات بخش دیجیتال کسب و کار و اجرای گسترده‌ی آن در انواع برنامه‌های کاربردی صنعتی و تجاری با همکاری هوش مصنوعی و بلاک‌چین، به شمار می‌رود.

در بخش آزمایش این نمایشگاه، ده testbed نشان داده می‌شوند که چگونگی تغییر اقتصاد جهانی به وسیله‌ی IoT را نمایش می‌دهند، که در این میان می‌توان به چگونگی عملکرد شرکت‌ها و تلاش آن‌ها در مبارزه با تغییرات آب و هوایی، ایجاد نوآوری‌های پایدار، افزایش ایمنی عمومی و تقویت صنعت و تولید اشاره نمود. آزمایشی که در سال جاری به نمایش گذاشته شده است، سیستم عامل‌های آزمایشی است که برای ارائه‌ی راهکارهای نوآورانه در شرایط عملیاتی زندگی واقعی طراحی شده‌اند.

دیگر آزمایشات انجام شده شامل موارد زیر خواهد بود:

  • پلتفرم هوشمند Libelium دولت آلاسکا برای نظارت بر سطح آلودگی آب و هوا جهت کمک به نجات وال‌های Beluga که در معرض خطر انقراض قرار دارند.
  • تجزیه و تحلیل به هنگام کمپانی ECCO و ارائه‌ی طراحی‌های سه بعدی برای تولید کفش‌های سفارشی در فروشگاه در عرض چند ساعت.
  • کامیون‌های هوشمند آتش نشان از Emergency One و Vodafone که مجهز به راهکارهای هوشمند با همه ویژگی‌های اتوماسیون هستند.
  • درب‌های هوشمند که توسط Marantec و Guh ساخته شده‌اند.
  • پوشیدنی‌های هوشمند برای بهبود ایمنی کارکنان ارائه شده توسط Wipro، Guardhat، HP Enterprise و شبکه‌های Aruba.
  • استقرار داده‌ها در اینترنت اشیا صنعتی برای نظارت بر اطلاعات و پردازش آن‌ها.
  • گروه Chelpipe و مشاور دیجیتال Zyfra
  • سیستم محلی سازی بیسیم 3Dتوسط Orion
  • دستگاه‌های پلاگین و بازی از Mocana، Intel و ARM

مطالب مرتبط

پایان نمایشگاه الکامپ و امید به آینده‌ای دیجیتال

نمایشگاه الکامپ 1397 با شعار "پیش به‌سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی" از تاریخ 6 مرداد با حضور وزرای فناوری ارتباطات و اطلاعات کشورهای ایران و آذربایجان در فضایی بالغ بر 27 هزار متر مربع افتتاح شد و در تاریخ 9 مرداد 1397 پس از چهار روز بازدید علاقه‌مندان و مدیران سطوح مختلف دولتی و بخش خصوصی به پایان رسید.

CeBiT 2018

رویداد بین‌المللی CEBIT 2018 به طور رسمی از امروز 21 خردادماه (11 ژوئن ) آغاز شد و شرکت نبکا به عنوان یکی از ارائه دهندگان و تولیدکنندگان راهکارهای شهر هوشمند و اینترنت اشیا از شرکت های ایرانی حاضر در این رویداد جهانی است.

CeBIT 2018 در ایستگاه پایانی

رویداد CEBIT 2018 در تاریخ 15 ژوئن (18 خردادماه 1937) در حالی به خط پایان رسید که غول های تکنولوژی، نوآوری ها و پیشرفت های خود را در زمینه های مختلف برای عموم به نمایش گذاشتند. خوشحالیم که با تکیه بر تولید ملی و کالاهای دانش بنیان داخلی، به عنوان یک شرکت مستقل ایرانی، در این رویداد بین المللی حضور داشتیم.