حضور اینتل با Volocopter خود در CEBIT 2018

حضور اینتل با Volocopter خود در CEBIT 2018

Volocopter اینتل در رویداد CEBIT 2018 با همکاری Deutsche Messe AG در CEBIT Drone Park به پرواز در آمد. در این پارک طیف گسترده‌ای از کاربردهای عملی ماشین‌های پرواز را در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

Volocopter اینتل در رویداد CEBIT 2018 با همکاری Deutsche Messe AG در CEBIT Drone Park به پرواز در آمد. در این پارک طیف گسترده‌ای از کاربردهای عملی ماشین‌های پرواز را در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

فضای باز نمایشگاه ، محل برگزاری نمایش قابلیت‌های Droneها به بازدیدکنندگان است. در میان محصولات موجود Volocopter اینتل توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. Volocopter اولین هواپیمای پرواز عمودی برقی در جهان است که دارای مجوز رسمی برای پرواز است. سازندگان Volocopter پیش‌بینی می‌کنند که در آینده‌ی نه‌چندان دور این تکنولوژی جایگزین تاکسی‌های امروزی خواهند شد.

به نظر می‌رسد استفاده از Volocopter می‌تواند راهکاری مناسب برای برطرف کردن هرج‌ومرج ناشی از ترافیک باشد. Brain Krzanich نخستین مسافر رسمی این تاکسی‌های هوایی پس از سفر افتتاحیه‌ی خود در دبی، سال 2017 گفت : " این بهترین پروازی بود که انجام دادیم و به‌زودی هر فردی باید یکی از این تاکسی‌های هوایی داشته باشد."