Jaunt در حال مذاکره برای فروش کسب‌وکار واقعیت مجازی خود است

شرکت Jaunt در حال مذاکره برای فروش کسب‌وکار واقعیت مجازی خود است

شرکت Jaunt در حال مذاکره برای فروش کسب‌وکار واقعیت مجازی (VR) خود به شرکت‌های دیگر است.

شرکت Jaunt در حال مذاکره برای فروش کسب‌وکار واقعیت مجازی (VR) خود به شرکت‌های دیگر است. این شرکت اخیرا اعلام کرده است که تلاش های خود را در زمینه واقعیت مجازی (VR) متوقف می کند و به طور انحصاری بر روی واقعیت افزوده و فناوری های پیشرفته XR تمرکز می کند. یک سخنگوی San Mateo، کالیفرنیا، تایید کرد که این شرکت در حال مذاکره با احزاب مختلف برای فروش کسب و کار VR است.

این شرکت هنوز یک استودیوی بزرگ VR در سانتا مونیکا، کالیفرنیا دارد که در آن می کوشد از تخصص خود در داستان های XR استفاده کند. این شرکت در گذشته بیش از 350 پروژه، از جمله فیلم های واقعی واقعیت مجازی را راه اندازی کرده است و به شدت در حوزه سخت افزار و هدست‌های VR خود سرمایه گذاری کرده است.

مطالب مرتبط

نخستین فروشگاه‌های خرده‌فروشی عینک هوشمند افتتاح شد

North، تولیدکننده‌ی تجهیزات پوشیدنی آمازون که قبلاً تحت عنوان Labs of Thalmic شناخته می‌شد، نخستین فروشگاه‌های عینک هوشمند خود را افتتاح کرده است.

سیستم ردیابی چشم برای توصیف حالات چهره در هدست‌های واقعیت مجازی

گوگل به زودی از طریق سیستم ردیابی چشم، تصاویر مجازی شما را در هدست‌های واقعیت مجازی نمایش می‌دهد.

استفاده از نرم‌افزارهای تشخیص چهره و موانع قانونی آن

به‌رغم اعتراضات و ادعاهایی که در زمینه‌ی امنیتی نرم‌افزارهای تشخیص چهره وجود دارد، مدیرعامل شرکت AWS گزارش داد که این نرم‌افزارها را با توجه به قوانین موجود به فروش رسانده است.

آموزش کارمندان با استفاده از واقعیت مجازی

Walmart به‌ منظور آموزش کارمندان فروشگاه‌های خود در سه حوزه‌ی کلیدی فناوری‌ جدید، تطبیق‌پذیری و آموزش مهارت‌هایی همچون همدلی و خدمات مشتریان، از تکنولوژی واقعیت مجازی استفاده می‌کند.