آموزش کارمندان با استفاده از واقعیت مجازی

آموزش کارمندان با استفاده از واقعیت مجازی

Walmart به‌ منظور آموزش کارمندان فروشگاه‌های خود در سه حوزه‌ی کلیدی فناوری‌ جدید، تطبیق‌پذیری و آموزش مهارت‌هایی همچون همدلی و خدمات مشتریان، از تکنولوژی واقعیت مجازی استفاده می‌کند.

Walmart به‌ منظور آموزش کارمندان فروشگاه‌های خود در سه حوزه‌ی کلیدی فناوری‌ جدید، تطبیق‌پذیری و آموزش مهارت‌هایی همچون همدلی و خدمات مشتریان، از تکنولوژی واقعیت مجازی استفاده می‌کند.

در سال گذشته این خرده فروش بزرگ برای آموزش کارمندان از فناوری واقعیت مجازی در آکادمی‌های آموزشی خود استفاده کرد و اکنون قصد دارد از این فناوری برای آموزش کارمندان فروشگاه‌های خود استفاده کند.کارکنانی که با این فناوری آموزش دیده‌اند گزارش می‌دهند که پس از آموزش با هدست واقعیت‌ مجازی، اعتماد به نفس آنها افزایش یافته و آشنایی با فناوری‌های Walmart آسان تر شده است.

از ماه آینده، در تمامی فروشگاه‌های مرکزی و اصلی Walmart ، از چهار هدست آکیولس‌گو برای آموزش کارمندان استفاده خواهد شد. همچنین کارمندانی که در فروشگاه‌های کوچک‌تر و محلی مشغول فعالیت هستند، با کمک دو هدست آکیولس‌گو که در اختیار فروشگاه‌های کوچک قرار می‌گیرد، آموزش خواهند دید. کارمندان با استفاده از هدست آکیولس‌گو، به ۴۵ ماژول نرم افزار واقعیت مجازی STRIVR این فروشگاه دسترسی خواهند داشت.

Walmart درخصوص این موضوع در پست وبلاگ خود نوشت:

آموزش از طریق واقعیت مجازی، یکی از روش‌های مفید برای فراگیری فناوری‌های جدید است. تابستان سال جاری، به‌صورت آزمایشی در ۱۰ فروشگاه از هدست واقعیت مجازی برای آموزش واحدهای Pickup Tower جدید استفاده شد. استفاده از هدست به کارمندان اجازه می‌داد که حتی قبل از نصب Tower، بتوانند در مورد آن آموزش ببینند. همچنین برای آموزش، نیازی به حضور مدرس نبود. والمارت درنظر دارد، فناوری‌های جدید را به فروشگاه‌های خود بیاورد.

آموزش در محل کار، یکی از موضوعات مورد توجه شرکت‌ها است. هدست‌های واقعیت مجازی، می‌تواند چنین فضایی را در اختیار شرکت‌ها قرار دهد تا بتوانند کارمندان خود را آموزش بدهند. با این وجود برخی مصرف‌کنندگان، اعتقاد دارند هدست‌های VR، هنوز مشکلات و محدودیت‌هایی دارند، اما استفاده از آنها برای آموزش در محل کار، بسیار مناسب است.

مطالب مرتبط

تولید محتوای واقعیت مجازی توسط Experience Veer

اخیراً Veer VR ابزاری برای تولید محتوای واقعیت مجازی مبتنی بر وب راه اندازی کرده است که هدف آن مشارکت کاربران برای ایجاد محتوای بیشتر در جامعه‌ی جهانی VR است.

هدست واقعیت مجازی Acer برای ویندوز

تنها کمتر از یکسال، از عرضه اولین هدست واقعیت مجازی شرکت Acer می‌گذرد و این شرکت جانشین جدید این محصول یعنی Acer OJO 500 را معرفی می‌کند.

HoloLens تجربیات سه‌بعدی را به جراحان ارائه خواهد داد

جراحان یکی از بیمارستان‌های بریتانیایی می‌خواهند از HoloLens برای ارائه تصاویر سه‌بعدی مهم در حین جراحی استفاده کنند.