معرفی سیم‌کارت‌های جدید اینترنت اشیا

معرفی سیم‌کارت‌های جدید اینترنت اشیا

شرکت Twilio سیم‌کارت جدیدی را با نام "super SIM" معرفی کرده است که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد با اطمینان بیشتری دستگاه‌های IoT را در سطح جهانی به‌کار گیرند.

شرکت Twilio سیم‌کارت جدیدی را با نام "super SIM" معرفی کرده است که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد با اطمینان بیشتری دستگاه‌های IoT را در سطح جهانی به‌کار گیرند. Twilio سیم‌کارت جدیدی را معرفی کرده است که بر پایه زیرساخت اصلی تلفن همراه این شرکت، همراه با مجموعه گسترده‌ای از ارتباطات با Singtel، Telefonica و Three Group ساخته شده است.

این سیم‌کارت به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد که با اطمینان از استفاده از یک API منحصربه‌فرد دستگاه‌های IoT را در سطح جهانی به‌کار گیرند تا این شرکت بتواند عملکرد شبکه را بر روی یک حامل بر اساس مکانی که دستگاه در آن مستقر است بهینه‌سازی کند.

این محصول ترکیبی از زیرساخت مخابراتی Twilio، پلتفرم هوا، سخت‌افزار سیم‌کارت‌ها و نرم‌افزارهای سفارشی است که با هدف رفع مشکلات مربوط به اتصال شبکه و ارائه یک ارتباط قابل‌اعتماد برای مدیریت اتصال بی‌سیم ارائه شده است. با استفاده از پنل مدیریتی و APIs های این شرکت، امکان انتخاب شبکه مناسب در زمان واقعی یا وابسته به انتخاب هوشمندانه شبکه‌ها وجود دارد.

چاتان چودری مدیرکل و نایب‌رئیس IoT در Twilio،می‌گوید: "الگوی ساخت یک واحد و استقرار در سطح جهان امروزه در صنعت IoT وجود ندارد. توسعه دهندگان می‌توانند بهینه‌سازی شبکه را بدون نیاز به تنظیم مجدد دستگاه خود انجام دهند. توسعه دهندگان این نوع تجربه را در هنگام استفاده از نرم افزار Twilio با اپراتورهای شبکه را انتظار دارند."

مطالب مرتبط

شرکت AG Software و Eurotech برای ارائه راهکارهای جدید اینترنت اشیا باهم همکاری می‌کنند

شرکت Software AG و شرکت طراحی و توسعه Eurotech برای ادغام پلتفرم Everyware Software Framework با نرم‌افزار Cumulocity IoT همکاری می‌کند.

رایانش ابری Alibaba و راهکارهای کلیدی برای اینترنت اشیا

اخیراً Libelium، تولید کننده‌ی شبکه‌های بی‌سیم، به سرویس رایانش ابری کمپانی Alibaba، جهت برقراری ارتباط و سرعت بخشیدن به روند به‌کارگیری IoT پیوسته است.

چالش‌های پیش روی شرکت‌ها برای اجرای اینترنت اشیا

استقرار IoT به عنوان یکی از مهمترین اقدامات شرکت جهانی Fortune 2000 محسوب می‌شود؛ بااین‌حال، در 90 درصد موارد، این شرکت در مواجهه با اجرا و گسترش اینترنت اشیا در سازمان‌هایش به علت کمبود مهارت نیروی متخصص در این زمینه با مشکل مواجه می‌شود.