هیوندای فناوری هوشمند خودران خود را روانه بازار می‌کند

هیوندای فناوری هوشمند خودران خود را روانه بازار می‌کند

این فناوری از الگوهای رانندگی تبعیت می‌کند و تا حد امکان ایمن است. استفاده از هوش مصنوعی خودآموز به معنای این است که ویژگی‌های خودران دقیق‌تر تکرار و کنترل می‌شوند و رانندگی به طور کامل در اختیار وسیله نقلیه خواهد بود.

این فناوری از الگوهای رانندگی تبعیت می‌کند و تا حد امکان ایمن است. استفاده از هوش مصنوعی خودآموز به معنای این است که ویژگی‌های خودراندقیق‌تر تکرار و کنترل می‌شوند و رانندگی به طور کامل در اختیاروسیله نقلیه خواهد بود.

هیوندای در ابتدا فناوری جدید خود که کروز کنترل هوشمند خودآموز (SCC-ML) نام دارد را با ویژگی کنترل کروز اتومبیل جایگزین می‌کند.

وونگ جوون جنگ از اعضای گروه موتور هیوندای در این باره گفت:

SCC-ML جدید با استفاده از فناوری ADAS بهبود می‌بخشد تا به طور چشمگیری عملکرد ویژگی‌های خودران را بهبود بخشد.

گروه هیوندای موتور تلاش‌های توسعه در مورد فناوری‌های نوآورانه هوش مصنوعی را ادامه خواهد داد تا صنعت رانندگی خودران را هدایت کند. SCC-ML عادت‌های معمول رانندگی نظیر شتاب، تطبیق با شرایط جاده و فاصله معمول بین اتومبیل را در نظر می‌گیرد.

از سنسورهای موجود در اتومبیل به طور مداوم برای به‌روزرسانی سبک رانندگی خودرو استفاده می‌شود. CC-ML به طور ویژه به منظور جلوگیری از یادگیری الگوهای ناامن رانندگی برنامه‌ریزی شده است.

درحالی‌که این فناوری هنوز در طبقه‌بندی فناوری سطح 2 (Level 2) قرار دارد اما یک انسان هنوز هم باید برای کنترل مجدد در دسترس باشد. هیوندای این فناوری را "سطح 2.5" می‌داند. هیوندای و شرکت وابسته آن کیا موتور قصد دارند از فناوری SCC-ML در مدل‌های جدید خود استفاده کنند.

مطالب مرتبط

همکاری دو شرکت بزرگ در زمینه راه‌اندازی سیستم اتومبیل‌های متصل

شرکت‌های Tesla Motors و AT&T در زمینه ارائه سیستم اتومبیل‌های متصل به همراه خدمات ایمنی، امنیتی، سرگرمی و تشخیص عیوب و مشکلات همکاری می‌کنند.

شرکت Lilium فیلم پرواز آزمایشی اولین تاکسی هوایی خود را منتشر کرد

هواپیمای لیلیوم نخستین جت عمودپرواز الکتریکی در جهان است، این جت با داشتن پنج صندلی چشم‌اندازی در مورد آینده حمل‌ونقل شهری را به تصویر می‌کشد.

تجهیز اتومبیل‌های Honda به اپلیکیشن Drivemode در جهت تقویت حمل‌ونقل متصل

Honda همکاری با Drivemode را در زمینه طراحی اپلیکیشن آغاز کرده است تا بتواند امکانات رانندگی هر چه ایمن‌تر را برای کاربران خودروهای خود فراهم کند.

تسلا به کاربران اجازه می‌دهد تا بوق و صدای اتومبیل خود را سفارشی کنند

Tesla به زودی به کاربران امکان سفارشی‌سازی صدای بوق و حرکت باسرعت کم وسایل نقلیه خود را می‌دهد.