سومین دوره جشنواره ملی رباتیک دانشجوی و دانش آموزی جی کاپ گیلان

سومین دوره جشنواره ملی رباتیک دانشجوی و دانش آموزی جی کاپ گیلان

سومین دوره جشنواره ملی رباتیک دانشجویی و دانش آموزی جی کاپ گیلان با رویکرد دستاوردهای علمی شناسایی وکشف استعدادهای برتر ایران در زمینه تکنولوژی نوین در 10 الی 11 اسفند در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار می شود.

جی کاپ صرفاً یک جشنواره علمی نبوده و آحاد گوناگون جامعه را در تمامی زمینه ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و رونق اقتصادی در قالب جذب گردشگر در بر گرفته است پس به جرات می توان گفت از این جشنواره به عنوان نماد و برند استان گیلان در سطح کشور در حوزه رباتیک یاد کرد.

هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کشف استعدادهای برتر ایران در زمینه های تکنولوژی های نوین ، ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان و دانشجویان ، رونمایی از محصولات بومی تولیدی استان گیلان در زمینه ربایتک و در کنار توجه به بخش علمی ، بخش فرهنگی ، ورزشی ، گردشگری و کاهش آسیب های اجتماعی با ایجاد اوقات فراغت جذاب  مورد توجه گرفته است .

این جشنواره تحت لیسانس آکادمی رلیانس فرانسه در لیگ هایی زیر برگزار می گردد:

  • لیگ مسیریاب آزاد
  • لیگ جنگجو دانش آموزی
  • لیگ فوتبالیست دانش آموزی 
  • مهندسی خلاقیت

علاقمندان جهت حضور در جشنواره جی کاپ می توانند با مراجعه به وب سایت علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر ، نسبت به ثبت نام خود نیز اقدام نمایند یا با مراجعه حضوری به دبیرخانه واقع در گیلان، رشت بلوار شهدای گمنام، روبه روی کارخانه یخسازی، ساختمان بیمه آسیا، طبقه 3 واحد 5 دفتر مرکزی مجموعه هوش برتر اقدامات ثبت نام را به صوت حضوری به سرانجام برسانند.